Kártyahasználók edukációja: kártyával fesztiválozni minden szempontból előnyösebb
A kampány a fesztivál időszakra volt időzítve: júniustól augusztusig tartott, melynek során két fesztiválon való jelenlét valósult meg.
A kampányban 4 különböző karakterű influencer vett részt, akik párban látogattak ki a Balaton Sound, illetve a Sziget fesztiválokra. A mechanizmus azért volt innovatív, mert napi tartalmat gyártottak a fesztiválon, amit még aznap éjjel megvágtak, és másnap ment is ki a csatornájukra, pont mielőtt elkezdődött volna a másnapi fesztivál kihívás. Ez influencerenként összesen 4 db videót jelentett, olyan tartalmakkal, amit amúgy is készítettek volna egy fesztiválon, annyi különbséggel, hogy ezek mellett megjelentek az irányított tartalmak is. Minden vloggernek volt napi csoportos és egy-egy egyéni feladata, amit meg kellett oldania (pl.: az óriás plüss mémeknek kellett barátot szerezni), a feladatokban pedig mindig megjelent a Mastercard kártyás fizetés is. Az elvégzett feladatok után a vloggerek pontokat kaptak, aki a fesztivál végén a legtöbbet gyűjtötte, az megnyerte a főnyereményt (pl.: Szabit repülővel vitték haza a Soundról). A Mastercard ennek köszönhetően több fronton is meg tudott jelenni a videókban, egyrészt az általános tartalomgyártásban (pl.: milyen a kaja idén a Soundon – kártyás fizetés mutatása), másrészt a feladatok megoldásánál. Az influencerek pedig örültek, hogy szabad kezet kaptak ahhoz, hogy a napi feladatokat a saját egyéniségükhöz illően oldják meg, illetve maradt idő a fesztiválon való egyéb témák vlogolására is.
A 16 videó a kampány zárásakor több mint 1 230 000-es organikus nézettséget hozott, a 22 db Instagram poszt pedig összesen több, mint 238 000 likeot kapott. A feladatok testre szabása, és a szabadon értelmezett tartalomgyártás eredménye volt, hogy a rajongók szerették a folytatásos formátumot és a versenyt, szinte nem volt negatív komment.