Star Network - Influencer ügynökség és YouTube hálózat
+36 20 210 99 29
info@starnetwork.hu
1097 Budapest, Vaskapu utca 20.
Facebook
LinkedIn
YouTube
Instagram
  • Influencereknek
  • Brandeknek
    • Szponzoráció
    • Esettanulmányok
    • Hirdetéskezelés-felületmenedzsment
    • Rendezvény támogatás
    • Tartalomgyártás
    • Ügynökségi szolgáltatás
  • Zenészeknek, zenekaroknak
  • Stúdió
  • Statisztikák
  • Projektjeink
  • Rendezvényeink
  • Csapatunk
    • Influencer marketing tanácsadó állaslehetőség
  • Kapcsolat

Esettanulmány – Mastercard: Fesztiválozz influencerekkel!

Nem kérdés, hogy a 2017-es év egyik buzzwordje az “influencer” a marketing szakmában. A legtöbb márka már felismerte, és előszeretettel dolgozik is együtt véleményvezérekkel, a legtöbb esetben már hosszú távon tervezve. Kreatívabbnál kreatívabb tartalmak és formátumok születnek, a kampányok pedig egyre komplexebbé válnak. Az influencer marketing teret ad az out of the box gondolkodásnak, amennyiben a márka is nyitott rá. Erre a gondolkodásra példa az év egyik leginnovatívabb kampánya, melyet a Mastercard valósított meg a Star Network és a Crane közreműködésével, a jelmondatuk pedig nem más volt: “Avasd be, majd adj szabad kezet!”

Cél

Kártyahasználók edukációja: kártyával fesztiválozni minden szempontból előnyösebb

Megvalósítás

A kampány a fesztivál időszakra volt időzítve: júniustól augusztusig tartott, melynek során két fesztiválon való jelenlét valósult meg.

A kampányban 4 különböző karakterű influencer vett részt, akik párban látogattak ki a Balaton Sound, illetve a Sziget fesztiválokra. A mechanizmus azért volt innovatív, mert napi tartalmat gyártottak a fesztiválon, amit még aznap éjjel megvágtak, és másnap ment is ki a csatornájukra, pont mielőtt elkezdődött volna a másnapi fesztivál kihívás. Ez influencerenként összesen 4 db videót jelentett, olyan tartalmakkal, amit amúgy is készítettek volna egy fesztiválon, annyi különbséggel, hogy ezek mellett megjelentek az irányított tartalmak is. Minden vloggernek volt napi csoportos és egy-egy egyéni feladata, amit meg kellett oldania (pl.: az óriás plüss mémeknek kellett barátot szerezni), a feladatokban pedig mindig megjelent a Mastercard kártyás fizetés is. Az elvégzett feladatok után a vloggerek pontokat kaptak, aki a fesztivál végén a legtöbbet gyűjtötte, az megnyerte a főnyereményt (pl.: Szabit repülővel vitték haza a Soundról). A Mastercard ennek köszönhetően több fronton is meg tudott jelenni a videókban, egyrészt az általános tartalomgyártásban (pl.: milyen a kaja idén a Soundon – kártyás fizetés mutatása), másrészt a feladatok megoldásánál. Az influencerek pedig örültek, hogy szabad kezet kaptak ahhoz, hogy a napi feladatokat a saját egyéniségükhöz illően oldják meg, illetve maradt idő a fesztiválon való egyéb témák vlogolására is.

Eredmények

A 16 videó a kampány zárásakor több mint 1 230 000-es organikus nézettséget hozott, a 22 db Instagram poszt pedig összesen több, mint 238 000 likeot kapott. A feladatok testre szabása, és a szabadon értelmezett tartalomgyártás eredménye volt, hogy a rajongók szerették a folytatásos formátumot és a versenyt, szinte nem volt negatív komment.

barni_mastercardkarin_mastercardmaris_mastercardszabi_mastercard
További YouTube esettanulmányok megtekintése

  • Főoldal
  • Influencereknek
  • Brandeknek
  • Esettanulmányok
  • YouTube Statisztikák
  • Rendezvények
  • Projektjeink
  • Tartalmi Oldalak
  • Kapcsolat
Star Network MCN Kft. © 2013-2019
A starnetwork.hu oldalon ún. cookie-kat használunk szolgáltatásaink biztosításához.Rendben Részletes leírás
Privacy & Cookies Policy

necessary Always Enabled

non-necessary