Az évek alatt nagyon sok influencer együttműködés projektben vettünk részt magyar KKV-któl kezdve világmárkákig. Ezekből válogattunk össze párat.

dm Beauty Workshop

Idén a dm Magyarország 30. születésnapját ünnepeltük, illetve újdonságként az applikációban futó dm Live adás forgatását is kiköltöztettük a helyszínre és az esemény alatt végig élőben közvetítettük a különböző szakmai beszélgetéseket.

Biobalance márkabevezető kampány

A Bio Balance teljesen új márkaként robbant be az itthoni szépségápolási piacra 2023 nyarán. A márkabevezető kampány célja az volt, hogy minél több tudatos bőrápoló megismerje az új termékcsaládot.

Tradensea tartalomgyártás esettanulmány

A Trandensea csapata szeretett volna egy olyan edukatív sorozatot létrehozni, amely segítségül szolgál az új felhasználóknak elsajátítani a tudást, az aktív felhasználoknak pedig , hogy megismerjék milyen további lehetőségeik vannak a platformon.

NMHH figyelemfelkeltő kampány

Az internetes zaklatás és átverés témájának kiemelt fontosságának hangsúlyozását a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) is zászlójára tűzte, és ennek a kommunikációnak az egyik alappillére egy influencer projekt volt, hiszen ők közvetlenül és hitelesen meg tudják szólítani az érintett célcsoportot.

Sygnard influencer kampány

A luxusmárka felkereste a Star Network Influencer Ügynökséget annak érdekében, hogy kutasson fel olyan influencerket 4 régióban, akik hiteles képviselői lehetnek a brandnek.

OTP Simple reklámfilm menedzselés

A 4 reklámfilmre közel 180 ezer megtekintés érkezett a YouTube felületén keresztül, illetve a magyarországi Cinema City mozi hálózatban a filmek előtti reklám blokkokban is megjelentek a rövid reklámvideók, ezzel több százezres elérést biztosítva.