Főoldal » Cases » Influencer » dm CSR kampány esettanulmány
dm CSR kampány
Esettanulmány
A kihívás
A menstruációs szegénység napjainkban is sokakat érintő, mégis tabusított társadalmi probléma. Sokan nem engedhetik meg maguknak az alapvető higiéniai termékeket sem, ami nemcsak egészségügyi kockázatot jelent, hanem társadalmi kirekesztettséghez is vezethet. A dm felismerte a témában rejlő társadalmi felelősségvállalás lehetőségét, és 2025 júniusában CSR kampányt indított annak érdekében, hogy aktívan hozzájáruljon a menstruációs szegénység visszaszorításához Magyarországon.
Kampány célja
A kampány fő célja az volt, hogy elindítson egy nyílt társadalmi párbeszédet a menstruációs szegénység problémájáról, valamint kézzelfogható segítséget nyújtson a rászoruló nők számára. Ennek érdekében a dm vállalta, hogy 2025. június 1. és június 30. között minden egyes megvásárolt Jessa márkájú termék után 50 forint értékben intimhigiéniai termékeket adományoz a Magyar Máltai Szeretetszolgálatnak.
Platformok és influencerek
A kampány többcsatornás kommunikációval valósult meg. Első lépésként egy szakmailag megalapozott sajtóközlemény jelent meg, amely felvezette a kezdeményezést. A kampány másik erőssége az influencerek bevonása volt: olyan hiteles, a célcsoporthoz közel álló tartalomkészítők csatlakoztak a kampányhoz, akik edukációs és figyelemfelkeltő tartalmakon keresztül hívták fel a figyelmet a problémára.
Minden résztvevő, így a Star Network és az influencerek is ellentételezés nélkül csatlakoztak a kampányhoz.
A kampányban részt vevő influencerek közül kiemelkedőek:
- Miss Mood
- Szendy-Szabó Regina
- Petrik Csenge
- Ferenczi Dóri
- Czirják Janka
- Husz Orsi
- Lilla és Ati
Eredmények
Az együttműködés keretében összesen hat rövid formátumú videós tartalom készült, amelyeket TikTokon, Instagramon és YouTube Shorts platformokon osztottak meg a résztvevő influencerek. Külön kiemelendő, hogy Lilla és Ati nemcsak online felületeiken osztották meg a kampány üzenetét, hanem személyesen is részt vettek az adományozásban, így tovább erősítve a kampány hitelességét és társadalmi jelentőségét. A kampány nem csak elérésben és aktivitásban hozott eredményeket, hanem valódi, kézzelfogható segítséget is nyújtott a rászoruló nők számára.
Összefoglaló
A dm és a Star Network közös kampánya egy olyan együttműködés volt mely fókuszában, egy valós társadalmi probléma megoldása van. A jövőben is örömmel állunk olyan ügyek mellé, amelyek társadalmi értéket képviselnek, és hozzájárulnak egy empatikusabb, nyitottabb közösség formálásához.
További esettanulmányaink
dm HR TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A dm márkával 2018 óta dolgozunk együtt, mint kizárólagos influencer ügynökségük, közösen számos influencer kampányt valósítottunk és jelenelg is valósítunk meg, illetve a márka velünk indította el saját TikTok csatornáját is. A kezdetektől fogva cél volt, hogy a márka ne csupán termékei oldaláról legyen jelen a platformon, hanem HR-es, employer branding üzenetekkel is megszólítsa a közönséget.
Mastercard kampány esettanulmány
A Mastercard és a myPOS közös influencer kampányának célja az volt, hogy népszerűsítse a myPOS Go 2 fizetési terminált a magyar kis- és középvállalkozások körében. A kampány különös hangsúlyt fektetett arra, hogy bemutassa, mennyire egyszerű, gyors és megfizethető a terminál beszerzése és üzembe helyezése – akár pár órán belül működőképes.
dm CSR kampány esettanulmány
A menstruációs szegénység napjainkban is sokakat érintő, mégis tabusított társadalmi probléma. Sokan nem engedhetik meg maguknak az alapvető higiéniai termékeket sem, ami nemcsak egészségügyi kockázatot jelent, hanem társadalmi kirekesztettséghez is vezethet. A dm felismerte a témában rejlő társadalmi felelősségvállalás lehetőségét, és 2025 júniusában CSR kampányt indított annak érdekében, hogy aktívan hozzájáruljon a menstruációs szegénység visszaszorításához Magyarországon.
Béres kampány esettanulmány
A Béres az egyik legnagyobb magyarországi gyógyszeripari vállalat, amely immár harmadik éve dolgozik együtt ügynökségünkkel influencer kommunikáció terén. A kampányok célja a Béres márka ismertségének növelése, valamint a termékek előnyeinek hiteles bemutatása olyan influencereken keresztül, akik azonosulni tudnak a márka értékeivel.
Miller influencer kampány esettanulmány
A Miller márkával való együttműködésünk immár az 5. évébe lépett, hiszen 2020 óta folyamatosan közösen dolgozunk a márka ismertségének növelésén és eladásainak ösztönzésén. Az évek során sikerült egy stabil és hosszú távú influencer együttműködést kialakítani, amely hitelesen támogatja a Miller zenei kapcsolódásait.
MOL influencer kampány esettanulmány
A MOL EVO Plus influencer kampány fő célja a MOL csúcskategóriás üzemanyagainak minőségi megítélésének erősítése. A kampány egy egyszerű, humoros narratívát alkalmazott: a modern autótechnológia komplexitása miatt sokan laikusnak érzik magukat, ahhoz, hogy tudják melyik üzemanyag lenne a legjobb az autójukba, de a MOL EVO Plus tankolásával okos döntést hozhatnak.
dm TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A korábbi sikeres együttműködéseket követően a dm Magyarország a hivatalos TikTok csatornájuk tartalomgyártásával is megbízta ügynökségünket. A TikTok csatorna elindításával a fiatalabb vásárlókat szeretné a márka elsősorban elérni.
Vinted márkabevezető kampány
Ügyfelünk márkabevezető kampány céljából kereste fel ügynökségünket, hiszen a magyar piacon 2022 augusztusától vált elérhetővé a Vinted app.
OTP Simple esettanulmány
A kampány célja a Simple autópálya-matrica vásárlások ösztönzése, a felhasználók terelés az appos vásárlás felé a fizikai helyszínek helyett.
dmLIVE Shopping
A dm Magyarországgal közös dmLIVE Shopping kampányunk a világ egyik legnagyobb influencer marketing versenyén a Global Influencer Marketing Awards 2024 döntőjébe jutott, és a 3. helyet szerezte meg a legjobb 8 kampány közül!









