Az évek alatt nagyon sok videós tartalomgyártó projektben vettünk részt magyar KKV-któl kezdve világmárkákig. Ezekből válogattunk össze párat
A korábbi sikeres együttműködéseket követően a dm Magyarország a hivatalos TikTok csatornájuk tartalomgyártásával is megbízta ügynökségünket. A TikTok csatorna elindításával a fiatalabb vásárlókat szeretné a márka elsősorban elérni.
A Kardos Lovasiskola 2023 februárjában kezdte meg ügynökségünkkel az együttműködést egy próba időszakkal, Ennek kerertében az Aranykalászos Gazda képzésüket népszerűsítettük ahol jelentkezőket toboroztunk kifejezetten a TikTok felületén.
Nagy büszkeséggel tölti el csapatunkat, hogy számos véleményvezér tartalmainak menedzselése mellett a Star Network elnyerte a BioTechUSA TikTok oldalának statégiai és operatív kezelését is.
Esettanulmányunk során most az egyik legrégebbi partnerünk, az IGN Hungary YouTube csatornáján keresztül mutatjuk be a folyamatot.
A Kardos Lovasiskola 2023 februárjában kezdte meg ügynökségünkkel az együttműködést egy próba időszakkal, Ennek kerertében az Aranykalászos Gazda képzésüket népszerűsítettük ahol jelentkezőket toboroztunk kifejezetten a TikTok felületén.
Az InfluenceAIR podcast hazánk első influencer marketinggel foglalkozó podcast műsora. Célunk, hogy egy szakmai podcast keretén belül bemutassuk a hazai influencer marketing piacát, szereplőit és ezáltal megismertessük közönségünkkel ezen szakterület lehetőségeit, kihívásait.
Magyarországon 2021 január 12.-én indult a csatorna, a bevezető kampány influencer részét a Star Network menedzselte.
2018-ban a Star Network új vizekre evezett, ugyanis csapatunk bővülésével a tartalomgyártási divíziónkat indítottuk el. Egy olyan projektbe kezdtünk bele, amellyel egy olyan önálló, hosszú távon életképes csatornát tudunk felépíteni
Egy olyan YouTube csatornát szerettünk volna létrehozni, amely a meglévő, kritikákat készítő csatornák mellett egyedi tartalmakat képes nyújtani a nézők számára.
Budapest Főváros Önkormányzatával közösen 2018-ban indítottuk el a MineBudapest projektet, mely a városmarketing kampányok között egyedülállónak tekinthető.