Főoldal » Cases » Influencer » Miller influencer kampány esettanulmány
Miller influencer kampány
Esettanulmány
Bemutatás
A Miller márkával való együttműködésünk immár az 5. évébe lépett, hiszen 2020 óta folyamatosan közösen dolgozunk a márka ismertségének növelésén és eladásainak ösztönzésén. Az évek során sikerült egy stabil és hosszú távú influencer együttműködést kialakítani, amely hitelesen támogatja a Miller zenei kapcsolódásait.Az együttműködés Metzker Vikit helyezi előtérbe nagykövetként, tovább erősítve a márka zenei jelenlétét.
A kampány egyik kiemelt eleme a Miller Lime bevezetése volt a tavalyi évben, amelyhez általános kommunikáció, esemény beharangozás és promóció is társult. Emellett a Plázson létrehozott Miller Arénában heti rezidens DJ fellépésekkel biztosítottuk a márka aktív jelenlétét, nyereményjátékokkal és meet & greet eseményekkel növelve az elköteleződést.
Platformok és influencerek
Az elmúlt évek során folyamatosan fejlesztettük és optimalizáltuk a kampányainkat, kihasználva a digitális tér adta lehetőségeket. A kampány főként Instagramon zajlott, ahol posztok, sztorik és reels videók népszerűsítették a Miller márkát. A tartalomgyártás fő témái:
- Divat és fashion vonal erősítése
- Energikus tartalmak
- Utazási tematikák kiemelt szerepe
- Időszakhoz illeszkedő tartalom: pl. karácsonyi és nyári tartalmak
A kampány részeként nyereményjátékra is volt lehetőségük a követőknek, ahol a résztvevők meet & greet lehetőséget nyerhettek Metzker Vikivel.
Eredmények
Az 5 éve tartó együttműködés sikere az elért eredményekben is megmutatkozik. Az éves kampányok során átlagban közel 30 tartalom került publikálásra, amelyek közül a legjobban teljesítő posztok elérése meghaladta a 250 ezret, míg az átlagos elérés 60-80 ezer fő volt. A kommunikáció fő csatornáját a sztorik és posztok adták, amelyek kimagasló organikus elérést eredményeztek.
Következtetés
Az elmúlt évek közös munkája során a Miller és Metzker Viki közötti együttműködés egy stabil és hiteles partnerséggé alakult, amely évről évre tovább fejlődött. A hosszú távú kapcsolat bizonyítja, hogy a márka influencer stratégiája működik, és Metzker Viki tökéletes választás a zenei vonal erősítésére. A kialakított kampánystratégia lehetővé tette, hogy a Miller a célközönség számára releváns és vonzó módon jelenjen meg, miközben folyamatosan megújul és alkalmazkodik a trendekhez.
További esettanulmányaink
dm HR TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A dm márkával 2018 óta dolgozunk együtt, mint kizárólagos influencer ügynökségük, közösen számos influencer kampányt valósítottunk és jelenelg is valósítunk meg, illetve a márka velünk indította el saját TikTok csatornáját is. A kezdetektől fogva cél volt, hogy a márka ne csupán termékei oldaláról legyen jelen a platformon, hanem HR-es, employer branding üzenetekkel is megszólítsa a közönséget.
Mastercard kampány esettanulmány
A Mastercard és a myPOS közös influencer kampányának célja az volt, hogy népszerűsítse a myPOS Go 2 fizetési terminált a magyar kis- és középvállalkozások körében. A kampány különös hangsúlyt fektetett arra, hogy bemutassa, mennyire egyszerű, gyors és megfizethető a terminál beszerzése és üzembe helyezése – akár pár órán belül működőképes.
dm CSR kampány esettanulmány
A menstruációs szegénység napjainkban is sokakat érintő, mégis tabusított társadalmi probléma. Sokan nem engedhetik meg maguknak az alapvető higiéniai termékeket sem, ami nemcsak egészségügyi kockázatot jelent, hanem társadalmi kirekesztettséghez is vezethet. A dm felismerte a témában rejlő társadalmi felelősségvállalás lehetőségét, és 2025 júniusában CSR kampányt indított annak érdekében, hogy aktívan hozzájáruljon a menstruációs szegénység visszaszorításához Magyarországon.
Béres kampány esettanulmány
A Béres az egyik legnagyobb magyarországi gyógyszeripari vállalat, amely immár harmadik éve dolgozik együtt ügynökségünkkel influencer kommunikáció terén. A kampányok célja a Béres márka ismertségének növelése, valamint a termékek előnyeinek hiteles bemutatása olyan influencereken keresztül, akik azonosulni tudnak a márka értékeivel.
Miller influencer kampány esettanulmány
A Miller márkával való együttműködésünk immár az 5. évébe lépett, hiszen 2020 óta folyamatosan közösen dolgozunk a márka ismertségének növelésén és eladásainak ösztönzésén. Az évek során sikerült egy stabil és hosszú távú influencer együttműködést kialakítani, amely hitelesen támogatja a Miller zenei kapcsolódásait.
MOL influencer kampány esettanulmány
A MOL EVO Plus influencer kampány fő célja a MOL csúcskategóriás üzemanyagainak minőségi megítélésének erősítése. A kampány egy egyszerű, humoros narratívát alkalmazott: a modern autótechnológia komplexitása miatt sokan laikusnak érzik magukat, ahhoz, hogy tudják melyik üzemanyag lenne a legjobb az autójukba, de a MOL EVO Plus tankolásával okos döntést hozhatnak.
dm TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A korábbi sikeres együttműködéseket követően a dm Magyarország a hivatalos TikTok csatornájuk tartalomgyártásával is megbízta ügynökségünket. A TikTok csatorna elindításával a fiatalabb vásárlókat szeretné a márka elsősorban elérni.
Vinted márkabevezető kampány
Ügyfelünk márkabevezető kampány céljából kereste fel ügynökségünket, hiszen a magyar piacon 2022 augusztusától vált elérhetővé a Vinted app.
OTP Simple esettanulmány
A kampány célja a Simple autópálya-matrica vásárlások ösztönzése, a felhasználók terelés az appos vásárlás felé a fizikai helyszínek helyett.
dmLIVE Shopping
A dm Magyarországgal közös dmLIVE Shopping kampányunk a világ egyik legnagyobb influencer marketing versenyén a Global Influencer Marketing Awards 2024 döntőjébe jutott, és a 3. helyet szerezte meg a legjobb 8 kampány közül!









