Teenick csatorna bevezető TikTok bevezető kampány
Esettanulmány
Kampány háttere
Teennick 2021 januárjában elindult csatorna, ami a Nickelodeon társcsatornája, elsősorban a 13–19 éves tinédzserek számára készült, és főleg a Nickelodeon által készített sorozatok és különlegességek, játékfilmek, valamint az eredetileg tizenéves és fiatal tinédzserek számára szervezett műsorokat, sorozatokat tartalmazza, úgy mint iCarly, A Thunderman család, Noob csapat, Frankie vagyok, Rocksuli, V, mint Viktória.
Magyarországon 2021 január 12.-én indult a csatorna, a bevezető kampány influencer részét a Star Network menedzselte. Az alap elképzelés az volt, hogy olyan kampányt valósítsunk meg, melyben a célcsoportot a lehető leghatékonyabban és számukra releváns tartalmakban és platformon szólítsuk meg, így eljuttatva az üzenetet.
Ötlet
Mindenképpen TikTokon szerettük volna a kampány döntő részét megvalósítani, mivel a platform célközönsége egyezik a csatornáéval, ezen felül igazán színes, trendeken alapuló tartalmak elkészítésére adott lehetőséget ez a felület. A TikTok tartalmakat két influencer esetében YouTube videókkal is kiegészítettük.
Igazán kreatív tartalmak születtek, melyek főleg a csatornán futó sorozatokra épített, volt, aki beöltözött a kedvenc sorozat szereplőjének és volt, aki a hideg téli estékre a Teennick elé invitálta melegedni a követőit.
Eredmények
TikTok-on a 4 videóval több, mint 180.000 megtekintése volt a videóknak.
@bona_bia Ki tudja ez melyik sorozatból van?😂 A most induló #TeenNick csatornán ezt is láthatjátok, én biztosan megnézek pár részt!😜 #reklám #újcsatorna ♬ eredeti hang - BÓNA BIA
@csecseattila #reklám Szerettétek a V, mint Viktóriát? ❤️ Régi és új kedvenceiteket most a TeenNick csatornán nézhetitek! #TeenNick #újcsatorna #foryou ♬ Elevator Music - Bohoman
@ladyszomjas TeenNick a láthatáron🤩Neked melyik a kedvenc tini sorozatod?✨ #icarly #victorious #thundermans #ladyszomjas #teennick #reklám ♬ original sound - LADYSZOMJAS🌊
@milanszender ib: @ladyszomjas ❤️ Készítsétek el ti is kedvenc TeenNick sorozatotokkal ezt a videót! 🤩 #reklám #teennick #foryou #thundermans ♬ eredeti hang - Milán Szender
Youtubeon több, mint 220.000 megtekintést ért el a két videó.
Különlegességek
Lady szomjas és Szender Milán is hasonlóan dolgozták fel a sorozatok stílusát TikTok videójukban, ezért Milán videójánál elindíttunk egy kihívást, hogy kövessék az ő és Lady szomjas példáját, ők is gyártsák le a saját verziójukat.
Igazán kreatív tartalmak születtek, melyek főleg a csatornán futó sorozatokra épített, volt, aki beöltözött a kedvenc sorozat szereplőjének és volt, aki a hideg téli estékre a Teennick elé invitálta melegedni a követőit.
További esettanulmányaink
dm HR TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A dm márkával 2018 óta dolgozunk együtt, mint kizárólagos influencer ügynökségük, közösen számos influencer kampányt valósítottunk és jelenelg is valósítunk meg, illetve a márka velünk indította el saját TikTok csatornáját is. A kezdetektől fogva cél volt, hogy a márka ne csupán termékei oldaláról legyen jelen a platformon, hanem HR-es, employer branding üzenetekkel is megszólítsa a közönséget.
Mastercard kampány esettanulmány
A Mastercard és a myPOS közös influencer kampányának célja az volt, hogy népszerűsítse a myPOS Go 2 fizetési terminált a magyar kis- és középvállalkozások körében. A kampány különös hangsúlyt fektetett arra, hogy bemutassa, mennyire egyszerű, gyors és megfizethető a terminál beszerzése és üzembe helyezése – akár pár órán belül működőképes.
dm CSR kampány esettanulmány
A menstruációs szegénység napjainkban is sokakat érintő, mégis tabusított társadalmi probléma. Sokan nem engedhetik meg maguknak az alapvető higiéniai termékeket sem, ami nemcsak egészségügyi kockázatot jelent, hanem társadalmi kirekesztettséghez is vezethet. A dm felismerte a témában rejlő társadalmi felelősségvállalás lehetőségét, és 2025 júniusában CSR kampányt indított annak érdekében, hogy aktívan hozzájáruljon a menstruációs szegénység visszaszorításához Magyarországon.
Béres kampány esettanulmány
A Béres az egyik legnagyobb magyarországi gyógyszeripari vállalat, amely immár harmadik éve dolgozik együtt ügynökségünkkel influencer kommunikáció terén. A kampányok célja a Béres márka ismertségének növelése, valamint a termékek előnyeinek hiteles bemutatása olyan influencereken keresztül, akik azonosulni tudnak a márka értékeivel.
Miller influencer kampány esettanulmány
A Miller márkával való együttműködésünk immár az 5. évébe lépett, hiszen 2020 óta folyamatosan közösen dolgozunk a márka ismertségének növelésén és eladásainak ösztönzésén. Az évek során sikerült egy stabil és hosszú távú influencer együttműködést kialakítani, amely hitelesen támogatja a Miller zenei kapcsolódásait.
MOL influencer kampány esettanulmány
A MOL EVO Plus influencer kampány fő célja a MOL csúcskategóriás üzemanyagainak minőségi megítélésének erősítése. A kampány egy egyszerű, humoros narratívát alkalmazott: a modern autótechnológia komplexitása miatt sokan laikusnak érzik magukat, ahhoz, hogy tudják melyik üzemanyag lenne a legjobb az autójukba, de a MOL EVO Plus tankolásával okos döntést hozhatnak.
dm TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A korábbi sikeres együttműködéseket követően a dm Magyarország a hivatalos TikTok csatornájuk tartalomgyártásával is megbízta ügynökségünket. A TikTok csatorna elindításával a fiatalabb vásárlókat szeretné a márka elsősorban elérni.
Vinted márkabevezető kampány
Ügyfelünk márkabevezető kampány céljából kereste fel ügynökségünket, hiszen a magyar piacon 2022 augusztusától vált elérhetővé a Vinted app.
OTP Simple esettanulmány
A kampány célja a Simple autópálya-matrica vásárlások ösztönzése, a felhasználók terelés az appos vásárlás felé a fizikai helyszínek helyett.
dmLIVE Shopping
A dm Magyarországgal közös dmLIVE Shopping kampányunk a világ egyik legnagyobb influencer marketing versenyén a Global Influencer Marketing Awards 2024 döntőjébe jutott, és a 3. helyet szerezte meg a legjobb 8 kampány közül!









