Sygnard influencerkampány
Esettanulmány
Bemutatás
A Sygnard egy olyan luxus bútormárka, amely azt a célt tűzte ki, hogy értékeket és harmóniát teremtsen személyre szabott, modern és luxus Art Deco bútorokkal az emberek számára, így a minőségi csillogás érzését biztosítva.
A luxusmárka felkereste a Star Network Influencer Ügynökséget annak érdekében, hogy kutasson fel olyan influencerket 4 régióban, akik hiteles képviselői lehetnek a brandnek. Azért is különleges ez a piackutatás, hiszen itt szakmailag kiemelten releváns véleményvezéreket kellett elérni, egyrészt, akik tematikában megfeleltek a márka által képviselt kritériumoknak és nagy közönséggel is rendelkeztek a social media felületein, másrészt olyan nagyköveteket, akik nyitottak és a luxus életmód nem ismeretlen számukra. Így ezen két vonal magába foglal többek között lakberendezőket, belsőépítészeteket, olyan influencereket, akik életében a modern, art deco stílus jelentős szerepet tölt be.
Cél
Olyan influencerek felkutatása és ajánlása a márka számára, akik hitelesen tudják közvetíteni és átadni a brand által képviselt és megteremtett értékeket.
Megvalósítás
A svájci központú bútor vállalat kérésére Svájc, Ausztria, Németország és az Egyesült Királyság régióinak vizsgáltuk és kerestük fel influencer portfólióját. Olyan egyéneket kerestünk, akik akár lakberendezési blogokat vezettek, esetleg a médiában is feltűntek már, mint híres lakberendezők és hasonló tematikájú csoportokba sorolhatók. Ügynökségünk a kutatás során a négy régió influencer palettájának vizsgálatában remek munkát végzett, ugyanis az ajánlásokat az ügyfél örömmel vette, maradéktalanul megfelelt az előzetes elvárásoknak.
Eredmény
Sikerült hatékonyan elérnünk egy nagyon szűk rétegnek szóló ügyfélhez/termékhez rendelhető influencer réteget. Sikeresen ajánlottunk több véleményvezért, illetve a kért régiónkénti 10-10 influencer gyűjtést túlteljesítettük.
További esettanulmányaink
Miller influencer kampány esettanulmány
A Miller márkával való együttműködésünk immár az 5. évébe lépett, hiszen 2020 óta folyamatosan közösen dolgozunk a márka ismertségének növelésén és eladásainak ösztönzésén. Az évek során sikerült egy stabil és hosszú távú influencer együttműködést kialakítani, amely hitelesen támogatja a Miller zenei kapcsolódásait.
MOL influencer kampány esettanulmány
A korábbi sikeres együttműködéseket követően a dm Magyarország a hivatalos TikTok csatornájuk tartalomgyártásával is megbízta ügynökségünket. A TikTok csatorna elindításával a fiatalabb vásárlókat szeretné a márka elsősorban elérni.
dm TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A korábbi sikeres együttműködéseket követően a dm Magyarország a hivatalos TikTok csatornájuk tartalomgyártásával is megbízta ügynökségünket. A TikTok csatorna elindításával a fiatalabb vásárlókat szeretné a márka elsősorban elérni.
Vinted márkabevezető kampány
Ügyfelünk márkabevezető kampány céljából kereste fel ügynökségünket, hiszen a magyar piacon 2022 augusztusától vált elérhetővé a Vinted app.
OTP Simple esettanulmány
A kampány célja a Simple autópálya-matrica vásárlások ösztönzése, a felhasználók terelés az appos vásárlás felé a fizikai helyszínek helyett.
dmLIVE Shopping
A dm Magyarországgal közös dmLIVE Shopping kampányunk a világ egyik legnagyobb influencer marketing versenyén a Global Influencer Marketing Awards 2024 döntőjébe jutott, és a 3. helyet szerezte meg a legjobb 8 kampány közül!
Nord VPN esettanulmány
Az influencer kampány célja az, hogy a NordVPN márkát és szogláltatásukat megismertessük a nézőkkel, továbbá az adott időszakra elérhető aktuális akciót promótáljuk.
Kardos Lovasiskola TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A Kardos Lovasiskola 2023 februárjában kezdte meg ügynökségünkkel az együttműködést egy próba időszakkal, Ennek kerertében az Aranykalászos Gazda képzésüket népszerűsítettük ahol jelentkezőket toboroztunk kifejezetten a TikTok felületén.
dm Beauty Workshop
Idén a dm Magyarország 30. születésnapját ünnepeltük, illetve újdonságként az applikációban futó dm Live adás forgatását is kiköltöztettük a helyszínre és az esemény alatt végig élőben közvetítettük a különböző szakmai beszélgetéseket.
BAHART Influencer kampány
A BAHART infleuncer kampány célja az volt, hogy megismertessük balatoni hajózás élményét, a BAHART szolgáltatásait, eseményeit, adott év aktivitásait.