Sygnard influencerkampány

Esettanulmány

Bemutatás

A Sygnard egy olyan luxus bútormárka, amely azt a célt tűzte ki, hogy értékeket és harmóniát teremtsen személyre szabott, modern és luxus Art Deco bútorokkal az emberek számára, így a minőségi csillogás érzését biztosítva.

 

A luxusmárka felkereste a Star Network Influencer Ügynökséget annak érdekében, hogy kutasson fel olyan influencerket 4 régióban, akik hiteles képviselői lehetnek a brandnek. Azért is különleges ez a piackutatás, hiszen itt szakmailag kiemelten releváns véleményvezéreket kellett elérni, egyrészt, akik tematikában megfeleltek a márka által képviselt kritériumoknak és nagy közönséggel is rendelkeztek a social media felületein, másrészt olyan nagyköveteket, akik nyitottak és a luxus életmód nem ismeretlen számukra. Így ezen két vonal magába foglal többek között lakberendezőket, belsőépítészeteket, olyan influencereket, akik életében a modern, art deco stílus jelentős szerepet tölt be. 

Cél

Olyan influencerek felkutatása és ajánlása a márka számára, akik hitelesen tudják közvetíteni és átadni a brand által képviselt és megteremtett értékeket.

sygnard-logo

Megvalósítás

A svájci központú bútor vállalat kérésére Svájc, Ausztria, Németország és az Egyesült Királyság régióinak vizsgáltuk és kerestük fel influencer portfólióját. Olyan egyéneket kerestünk, akik akár lakberendezési blogokat vezettek, esetleg a médiában is feltűntek már, mint híres lakberendezők és hasonló tematikájú csoportokba sorolhatók. Ügynökségünk a kutatás során a négy régió influencer palettájának vizsgálatában remek munkát végzett, ugyanis az ajánlásokat az ügyfél örömmel vette, maradéktalanul megfelelt az előzetes elvárásoknak.

Eredmény

Sikerült hatékonyan elérnünk egy nagyon szűk rétegnek szóló ügyfélhez/termékhez rendelhető influencer réteget. Sikeresen ajánlottunk több véleményvezért, illetve a kért régiónkénti 10-10 influencer gyűjtést túlteljesítettük.

További esettanulmányaink