MineBudapest
Esettanulmány
Bemutatás
A Minecraft a világ legnépszerűbb, legtöbbet játszott játéka, népszerűsége abban rejlik, hogy bármelyik korosztály megtalálta a számára izgalmas, érdekes oldalát. A gyerekek örömüket lelik a kincskeresésben, a harcban, míg az idősebb korosztály a komplex épületek elkészítésében, és a játékban való programozásban találja meg a kihívást. Ennek köszönhetően a játékról rengeteg online videós tartalom készül, amik óriási népszerűségnek örvendenek. Az audiovizuális tartalmak és a játék popularitása hozta el a MineCinema ötletét. Hazánkban ismert Minecraft videóssal, zsDavval közösen álltunk elő azzal az ötlettel, hogy egy minőségi, Minecraft filmet készítsünk, amit egy közönségtalálkozó keretében moziban levetítünk a készítők követői számára.
Az első MineCinema 2015 szeptemberében került megrendezésre a budapesti Lurdy Moziban, a következő években pedig ezzel együtt 8 MineCinema film készült, és összesen 15 darab rendezvény került megrendezésre. A rendezvényt elsősorban AB státuszú családok látogatják, és az egyetlen olyan esemény, ami alapvető tartalmában folyamatosan fejlődik. A rendezvény során a látogatók megtekinthetik moziban az aktuális Minecinema filmet, majd interaktív játékokban vehetnek részt a filmben szereplő videósokkal, végül pedig aláírást és közös fotót szerezhetnek kedvenceiktől. 2018-ban országjáró turnénk keretén belül számos vidéki városban is megrendezésre került már a MineCinema. Budapesten 3000 látogató érkezik 4 nap alatt, míg a többi helyszínen átlagosan 400 fő vesz rész, így egy-egy filmet közel 10 000 ember lát moziban.
Az esemény során levetített filmet zsDav és két társa írja, valamint rendezi, szereplői pedig hazánk legismertebb Minecraft videósai. Rendszeres résztvevők között van például IceBlueBird, Uborcraft, Jánosik Gergő, Sajt32 és Baluka. A szövegek rögzítése profi szinkronstúdióban valósul meg, és az animációt pedig fiatal, profi animátorok készítik el. A film mellett ráadásul további kreatív alkotásban részesülnek a résztvevők, ugyanis egyrészt egy animációs rövidfilmet is megtekinthetnek a film vetítése előtt, továbbá az aktuális filmhez kapcsolódó egyedi képregényben is olvashatnak kiegészítő történeteket a nézők.
A MineCinema neve mára garancia a remek szórakozáshoz, amely nemcsak a videósokat és a rendezvény látogatóinak számában nyilvánul meg, hanem az online elérésekben is. Közösségi média felületeink és YouTube csatornánk segítségével a budapesti esemény esetén Facebookon 450 ezer egyedi felhasználót, míg a vidéki helyszínek esetén 200 ezer ember érünk el, leginkább szülőket. Instagramon és YouTube-on a gyerekek között összesen 110 ezer felhasználó találkozik a rendezvénnyel.
További esettanulmányaink
dm HR TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A dm márkával 2018 óta dolgozunk együtt, mint kizárólagos influencer ügynökségük, közösen számos influencer kampányt valósítottunk és jelenelg is valósítunk meg, illetve a márka velünk indította el saját TikTok csatornáját is. A kezdetektől fogva cél volt, hogy a márka ne csupán termékei oldaláról legyen jelen a platformon, hanem HR-es, employer branding üzenetekkel is megszólítsa a közönséget.
Mastercard kampány esettanulmány
A Mastercard és a myPOS közös influencer kampányának célja az volt, hogy népszerűsítse a myPOS Go 2 fizetési terminált a magyar kis- és középvállalkozások körében. A kampány különös hangsúlyt fektetett arra, hogy bemutassa, mennyire egyszerű, gyors és megfizethető a terminál beszerzése és üzembe helyezése – akár pár órán belül működőképes.
dm CSR kampány esettanulmány
A menstruációs szegénység napjainkban is sokakat érintő, mégis tabusított társadalmi probléma. Sokan nem engedhetik meg maguknak az alapvető higiéniai termékeket sem, ami nemcsak egészségügyi kockázatot jelent, hanem társadalmi kirekesztettséghez is vezethet. A dm felismerte a témában rejlő társadalmi felelősségvállalás lehetőségét, és 2025 júniusában CSR kampányt indított annak érdekében, hogy aktívan hozzájáruljon a menstruációs szegénység visszaszorításához Magyarországon.
Béres kampány esettanulmány
A Béres az egyik legnagyobb magyarországi gyógyszeripari vállalat, amely immár harmadik éve dolgozik együtt ügynökségünkkel influencer kommunikáció terén. A kampányok célja a Béres márka ismertségének növelése, valamint a termékek előnyeinek hiteles bemutatása olyan influencereken keresztül, akik azonosulni tudnak a márka értékeivel.
Miller influencer kampány esettanulmány
A Miller márkával való együttműködésünk immár az 5. évébe lépett, hiszen 2020 óta folyamatosan közösen dolgozunk a márka ismertségének növelésén és eladásainak ösztönzésén. Az évek során sikerült egy stabil és hosszú távú influencer együttműködést kialakítani, amely hitelesen támogatja a Miller zenei kapcsolódásait.
MOL influencer kampány esettanulmány
A MOL EVO Plus influencer kampány fő célja a MOL csúcskategóriás üzemanyagainak minőségi megítélésének erősítése. A kampány egy egyszerű, humoros narratívát alkalmazott: a modern autótechnológia komplexitása miatt sokan laikusnak érzik magukat, ahhoz, hogy tudják melyik üzemanyag lenne a legjobb az autójukba, de a MOL EVO Plus tankolásával okos döntést hozhatnak.
dm TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A korábbi sikeres együttműködéseket követően a dm Magyarország a hivatalos TikTok csatornájuk tartalomgyártásával is megbízta ügynökségünket. A TikTok csatorna elindításával a fiatalabb vásárlókat szeretné a márka elsősorban elérni.
Vinted márkabevezető kampány
Ügyfelünk márkabevezető kampány céljából kereste fel ügynökségünket, hiszen a magyar piacon 2022 augusztusától vált elérhetővé a Vinted app.
OTP Simple esettanulmány
A kampány célja a Simple autópálya-matrica vásárlások ösztönzése, a felhasználók terelés az appos vásárlás felé a fizikai helyszínek helyett.
dmLIVE Shopping
A dm Magyarországgal közös dmLIVE Shopping kampányunk a világ egyik legnagyobb influencer marketing versenyén a Global Influencer Marketing Awards 2024 döntőjébe jutott, és a 3. helyet szerezte meg a legjobb 8 kampány közül!









