DM "Itt vagyok önmagam" kampány
Esettanulmány
Bemutatás
A Star Network a dm Magyarországgal karöltve most egy olyan projektet valósított meg a korábbi évek sikeres kampányai folytatásaképp, amely nem csak rendkívül izgalmas, sokszínű és fontos témát dolgoz fel, de inspiráló hatással is van. A kampány jelmondata: “Itt vagyok önmagam”. A kampány egyben sorozat is, így külön öröm ügynökségeknek, hogy sorozatban harmadik éve működünk közre ennek elkészítésében.
Megvalósítás
5 szereplő bevonásával 5 különböző és rendkívül eltérő tematikájú élettörténetet tudtunk bemutatni a rövid videókon keresztül, illetve készült 1 összefoglaló videó is, amelyben kérdések segítségével tudhatunk meg többet az inspiráló egyénekről. Ügynökségünk nem csak az influencerek bevonásával segítette a projekt megvalósulását, de a videók gyártásában is szerepet vállalt. Minden szereplő 1-1 önálló videóban mutatta be azt, hogy mivel foglalkozik és ez miért teszi őt boldoggá a mindennapi életben, illetve hogyan valósítja meg önmagát és mi az inspiráció forrása.
A 4 szereplő, Gulyás Lídia, Lotfi-Schadi Réka, Sárhidai Zsuzsanna és Lábas Viki mellett a dm egyik üzletvezetője is bemutatkozott Tímár Zoli személyében, aki elmeséli, hogy a márka elkötelezettség mellett szabadidejében bútorkészítéssel foglalkozik, nagy álma pedig egy műhely, ahol igazán megvalósíthatja elképzeléseit és önmaga lehet.
Eredmények
YouTube felületén a megjelent 6 videó közel 130 ezer megtekintést ért el.
Ezen kívül az influencerek Instagram felületeiken keresztül is megosztották az elkészült tartalmakat a kampánnyal kapcsolatban, ahol több, mint 5 ezer követő tetszését nyerték el a tartalmak.
További esettanulmányaink
dm HR TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A dm márkával 2018 óta dolgozunk együtt, mint kizárólagos influencer ügynökségük, közösen számos influencer kampányt valósítottunk és jelenelg is valósítunk meg, illetve a márka velünk indította el saját TikTok csatornáját is. A kezdetektől fogva cél volt, hogy a márka ne csupán termékei oldaláról legyen jelen a platformon, hanem HR-es, employer branding üzenetekkel is megszólítsa a közönséget.
Mastercard kampány esettanulmány
A Mastercard és a myPOS közös influencer kampányának célja az volt, hogy népszerűsítse a myPOS Go 2 fizetési terminált a magyar kis- és középvállalkozások körében. A kampány különös hangsúlyt fektetett arra, hogy bemutassa, mennyire egyszerű, gyors és megfizethető a terminál beszerzése és üzembe helyezése – akár pár órán belül működőképes.
dm CSR kampány esettanulmány
A menstruációs szegénység napjainkban is sokakat érintő, mégis tabusított társadalmi probléma. Sokan nem engedhetik meg maguknak az alapvető higiéniai termékeket sem, ami nemcsak egészségügyi kockázatot jelent, hanem társadalmi kirekesztettséghez is vezethet. A dm felismerte a témában rejlő társadalmi felelősségvállalás lehetőségét, és 2025 júniusában CSR kampányt indított annak érdekében, hogy aktívan hozzájáruljon a menstruációs szegénység visszaszorításához Magyarországon.
Béres kampány esettanulmány
A Béres az egyik legnagyobb magyarországi gyógyszeripari vállalat, amely immár harmadik éve dolgozik együtt ügynökségünkkel influencer kommunikáció terén. A kampányok célja a Béres márka ismertségének növelése, valamint a termékek előnyeinek hiteles bemutatása olyan influencereken keresztül, akik azonosulni tudnak a márka értékeivel.
Miller influencer kampány esettanulmány
A Miller márkával való együttműködésünk immár az 5. évébe lépett, hiszen 2020 óta folyamatosan közösen dolgozunk a márka ismertségének növelésén és eladásainak ösztönzésén. Az évek során sikerült egy stabil és hosszú távú influencer együttműködést kialakítani, amely hitelesen támogatja a Miller zenei kapcsolódásait.
MOL influencer kampány esettanulmány
A MOL EVO Plus influencer kampány fő célja a MOL csúcskategóriás üzemanyagainak minőségi megítélésének erősítése. A kampány egy egyszerű, humoros narratívát alkalmazott: a modern autótechnológia komplexitása miatt sokan laikusnak érzik magukat, ahhoz, hogy tudják melyik üzemanyag lenne a legjobb az autójukba, de a MOL EVO Plus tankolásával okos döntést hozhatnak.
dm TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A korábbi sikeres együttműködéseket követően a dm Magyarország a hivatalos TikTok csatornájuk tartalomgyártásával is megbízta ügynökségünket. A TikTok csatorna elindításával a fiatalabb vásárlókat szeretné a márka elsősorban elérni.
Vinted márkabevezető kampány
Ügyfelünk márkabevezető kampány céljából kereste fel ügynökségünket, hiszen a magyar piacon 2022 augusztusától vált elérhetővé a Vinted app.
OTP Simple esettanulmány
A kampány célja a Simple autópálya-matrica vásárlások ösztönzése, a felhasználók terelés az appos vásárlás felé a fizikai helyszínek helyett.
dmLIVE Shopping
A dm Magyarországgal közös dmLIVE Shopping kampányunk a világ egyik legnagyobb influencer marketing versenyén a Global Influencer Marketing Awards 2024 döntőjébe jutott, és a 3. helyet szerezte meg a legjobb 8 kampány közül!









