Biotech USA TikTok Tartalomgyártás
Esettanulmány
Bemutatás
Immár két éve dolgozik a Star Network a BioTechUSA influencer ügynökségeként. Nagy büszkeséggel tölti el csapatunkat, hogy számos véleményvezér tartalmainak menedzselése mellett a Star Network elnyerte a BioTechUSA TikTok oldalának statégiai és operatív kezelését is.
Stratégia alkotás
A projekt megvalósítása a stratégia kialakításával kezdődött. Alapos tervezés keretében határoztuk meg, hogy milyen típusú tartalmak illeszkednek a márkához, hogyan tudjuk hitelesen megjeleníteni a BioTechUSA arculatát a TikTok felületén. A megtervezett stratégia értelmében ezen a platformon a szórakoztató formátumú imidzsépítésre fókuszálunk, ahol a márka az aktuális TikTok trendeket követi és ülteti át azokat a fitness és az egészséges életmód világába.
Ennek szellemében történt a szereplők kiválasztása, akik a BioTechUSA ambassadorai, influencerei és szakértő-sportolói. Az ő személyiségüket figyelembe véve történik kéthetne a kreatív koncepciók tervezése, annak érdekében, hogy mindig a legfrissebb, legjobban pörgő trendek jegyében készüljenek a tartalmak. A humoros és edukációs videók mellett új tematikaként idén nyáron a gasztro tartalmak gyártását is elkezdtük.
Eredmények
A TikTok felületén eddig közel 180 ezer kedvelést értek el összesen a feltöltött videók. Az eddigi három legjobban teljesített videó összesen több, mint 2.5 milliós nézettséget gyűjtött már össze.
Az alábbiakban néhány, aktuális trendeket követő videót mutatunk meg, amelyek igen népszerűek lettek a BioTechUSA TikTok oldalán:
@biotechusa_official When your gym crush walks in 🤩#modelwalkchallenge #gymtok #biotechusa ♬ MOOSE - kemy
További esettanulmányaink
dm HR TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A dm márkával 2018 óta dolgozunk együtt, mint kizárólagos influencer ügynökségük, közösen számos influencer kampányt valósítottunk és jelenelg is valósítunk meg, illetve a márka velünk indította el saját TikTok csatornáját is. A kezdetektől fogva cél volt, hogy a márka ne csupán termékei oldaláról legyen jelen a platformon, hanem HR-es, employer branding üzenetekkel is megszólítsa a közönséget.
Mastercard kampány esettanulmány
A Mastercard és a myPOS közös influencer kampányának célja az volt, hogy népszerűsítse a myPOS Go 2 fizetési terminált a magyar kis- és középvállalkozások körében. A kampány különös hangsúlyt fektetett arra, hogy bemutassa, mennyire egyszerű, gyors és megfizethető a terminál beszerzése és üzembe helyezése – akár pár órán belül működőképes.
dm CSR kampány esettanulmány
A menstruációs szegénység napjainkban is sokakat érintő, mégis tabusított társadalmi probléma. Sokan nem engedhetik meg maguknak az alapvető higiéniai termékeket sem, ami nemcsak egészségügyi kockázatot jelent, hanem társadalmi kirekesztettséghez is vezethet. A dm felismerte a témában rejlő társadalmi felelősségvállalás lehetőségét, és 2025 júniusában CSR kampányt indított annak érdekében, hogy aktívan hozzájáruljon a menstruációs szegénység visszaszorításához Magyarországon.
Béres kampány esettanulmány
A Béres az egyik legnagyobb magyarországi gyógyszeripari vállalat, amely immár harmadik éve dolgozik együtt ügynökségünkkel influencer kommunikáció terén. A kampányok célja a Béres márka ismertségének növelése, valamint a termékek előnyeinek hiteles bemutatása olyan influencereken keresztül, akik azonosulni tudnak a márka értékeivel.
Miller influencer kampány esettanulmány
A Miller márkával való együttműködésünk immár az 5. évébe lépett, hiszen 2020 óta folyamatosan közösen dolgozunk a márka ismertségének növelésén és eladásainak ösztönzésén. Az évek során sikerült egy stabil és hosszú távú influencer együttműködést kialakítani, amely hitelesen támogatja a Miller zenei kapcsolódásait.
MOL influencer kampány esettanulmány
A MOL EVO Plus influencer kampány fő célja a MOL csúcskategóriás üzemanyagainak minőségi megítélésének erősítése. A kampány egy egyszerű, humoros narratívát alkalmazott: a modern autótechnológia komplexitása miatt sokan laikusnak érzik magukat, ahhoz, hogy tudják melyik üzemanyag lenne a legjobb az autójukba, de a MOL EVO Plus tankolásával okos döntést hozhatnak.
dm TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A korábbi sikeres együttműködéseket követően a dm Magyarország a hivatalos TikTok csatornájuk tartalomgyártásával is megbízta ügynökségünket. A TikTok csatorna elindításával a fiatalabb vásárlókat szeretné a márka elsősorban elérni.
Vinted márkabevezető kampány
Ügyfelünk márkabevezető kampány céljából kereste fel ügynökségünket, hiszen a magyar piacon 2022 augusztusától vált elérhetővé a Vinted app.
OTP Simple esettanulmány
A kampány célja a Simple autópálya-matrica vásárlások ösztönzése, a felhasználók terelés az appos vásárlás felé a fizikai helyszínek helyett.
dmLIVE Shopping
A dm Magyarországgal közös dmLIVE Shopping kampányunk a világ egyik legnagyobb influencer marketing versenyén a Global Influencer Marketing Awards 2024 döntőjébe jutott, és a 3. helyet szerezte meg a legjobb 8 kampány közül!









