Főoldal » Cases » Influencer » Miller influencer kampány esettanulmány
Miller influencer kampány
Esettanulmány
Bemutatás
A Miller márkával való együttműködésünk immár az 5. évébe lépett, hiszen 2020 óta folyamatosan közösen dolgozunk a márka ismertségének növelésén és eladásainak ösztönzésén. Az évek során sikerült egy stabil és hosszú távú influencer együttműködést kialakítani, amely hitelesen támogatja a Miller zenei kapcsolódásait.Az együttműködés Metzker Vikit helyezi előtérbe nagykövetként, tovább erősítve a márka zenei jelenlétét.
A kampány egyik kiemelt eleme a Miller Lime bevezetése volt a tavalyi évben, amelyhez általános kommunikáció, esemény beharangozás és promóció is társult. Emellett a Plázson létrehozott Miller Arénában heti rezidens DJ fellépésekkel biztosítottuk a márka aktív jelenlétét, nyereményjátékokkal és meet & greet eseményekkel növelve az elköteleződést.
Platformok és influencerek
Az elmúlt évek során folyamatosan fejlesztettük és optimalizáltuk a kampányainkat, kihasználva a digitális tér adta lehetőségeket. A kampány főként Instagramon zajlott, ahol posztok, sztorik és reels videók népszerűsítették a Miller márkát. A tartalomgyártás fő témái:
- Divat és fashion vonal erősítése
- Energikus tartalmak
- Utazási tematikák kiemelt szerepe
- Időszakhoz illeszkedő tartalom: pl. karácsonyi és nyári tartalmak
A kampány részeként nyereményjátékra is volt lehetőségük a követőknek, ahol a résztvevők meet & greet lehetőséget nyerhettek Metzker Vikivel.
Eredmények
Az 5 éve tartó együttműködés sikere az elért eredményekben is megmutatkozik. Az éves kampányok során átlagban közel 30 tartalom került publikálásra, amelyek közül a legjobban teljesítő posztok elérése meghaladta a 250 ezret, míg az átlagos elérés 60-80 ezer fő volt. A kommunikáció fő csatornáját a sztorik és posztok adták, amelyek kimagasló organikus elérést eredményeztek.
Következtetés
Az elmúlt évek közös munkája során a Miller és Metzker Viki közötti együttműködés egy stabil és hiteles partnerséggé alakult, amely évről évre tovább fejlődött. A hosszú távú kapcsolat bizonyítja, hogy a márka influencer stratégiája működik, és Metzker Viki tökéletes választás a zenei vonal erősítésére. A kialakított kampánystratégia lehetővé tette, hogy a Miller a célközönség számára releváns és vonzó módon jelenjen meg, miközben folyamatosan megújul és alkalmazkodik a trendekhez.
További esettanulmányaink
Miller influencer kampány esettanulmány
A Miller márkával való együttműködésünk immár az 5. évébe lépett, hiszen 2020 óta folyamatosan közösen dolgozunk a márka ismertségének növelésén és eladásainak ösztönzésén. Az évek során sikerült egy stabil és hosszú távú influencer együttműködést kialakítani, amely hitelesen támogatja a Miller zenei kapcsolódásait.
MOL influencer kampány esettanulmány
A korábbi sikeres együttműködéseket követően a dm Magyarország a hivatalos TikTok csatornájuk tartalomgyártásával is megbízta ügynökségünket. A TikTok csatorna elindításával a fiatalabb vásárlókat szeretné a márka elsősorban elérni.
dm TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A korábbi sikeres együttműködéseket követően a dm Magyarország a hivatalos TikTok csatornájuk tartalomgyártásával is megbízta ügynökségünket. A TikTok csatorna elindításával a fiatalabb vásárlókat szeretné a márka elsősorban elérni.
Vinted márkabevezető kampány
Ügyfelünk márkabevezető kampány céljából kereste fel ügynökségünket, hiszen a magyar piacon 2022 augusztusától vált elérhetővé a Vinted app.
OTP Simple esettanulmány
A kampány célja a Simple autópálya-matrica vásárlások ösztönzése, a felhasználók terelés az appos vásárlás felé a fizikai helyszínek helyett.
dmLIVE Shopping
A dm Magyarországgal közös dmLIVE Shopping kampányunk a világ egyik legnagyobb influencer marketing versenyén a Global Influencer Marketing Awards 2024 döntőjébe jutott, és a 3. helyet szerezte meg a legjobb 8 kampány közül!
Nord VPN esettanulmány
Az influencer kampány célja az, hogy a NordVPN márkát és szogláltatásukat megismertessük a nézőkkel, továbbá az adott időszakra elérhető aktuális akciót promótáljuk.
Kardos Lovasiskola TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A Kardos Lovasiskola 2023 februárjában kezdte meg ügynökségünkkel az együttműködést egy próba időszakkal, Ennek kerertében az Aranykalászos Gazda képzésüket népszerűsítettük ahol jelentkezőket toboroztunk kifejezetten a TikTok felületén.
dm Beauty Workshop
Idén a dm Magyarország 30. születésnapját ünnepeltük, illetve újdonságként az applikációban futó dm Live adás forgatását is kiköltöztettük a helyszínre és az esemény alatt végig élőben közvetítettük a különböző szakmai beszélgetéseket.
BAHART Influencer kampány
A BAHART infleuncer kampány célja az volt, hogy megismertessük balatoni hajózás élményét, a BAHART szolgáltatásait, eseményeit, adott év aktivitásait.