Star Network - Influencer ügynökség és YouTube hálózat
+36 20 210 99 29
info@starnetwork.hu
1097 Budapest, Vaskapu utca 20.
Facebook
LinkedIn
YouTube
Instagram
EN
HU
  • Influencerek
  • Brandeknek
    • Szponzoráció
    • Esettanulmányok
    • Hirdetéskezelés-felületmenedzsment
    • Rendezvény támogatás
    • Tartalom- és reklámgyártás
    • Ügynökségi szolgáltatás
  • TikTok
    • TikTok oktatások és tanácsadás
    • TikTok Hirdetések
    • TikTok Tartalomstratégia és tartalomgyártás
  • Csapatunk
  • Stúdió bérlés
  • Rendezvényeink
  • Influencer statisztikák
    • YouTube toplisták
    • TikTok toplista
    • Instagram toplista
  • Kapcsolat

Influencer, tartalom- és reklám gyártási esettanulmányok

Kíváncsi vagy, hogy a Star Network csapata milyen reklámokon dolgozott az elmúlt időszakban?  Nézd meg esettanulmányainkat és amennyiben felkeltettük érdeklődésed vedd fel velünk a kapcsolatot!

Tekintsd meg legfrisebb munkáink összefoglalóját:

 esettanulmányaink

Esettanulmány – InfluenceAIR Podcast

Esettanulmány – InfluenceAIR Podcast

Az InfluenceAIR podcast hazánk első influencer marketinggel foglalkozó podcast műsora. Célunk, hogy egy szakmai podcast keretén belül bemutassuk a hazai influencer marketing piacát, szereplőit és ezáltal megismertessük közönségünkkel ezen szakterület lehetőségeit, kihívásait.
Esettanulmány – BioTechUSA TikTok Tartalomgyártás

Esettanulmány – BioTechUSA TikTok Tartalomgyártás

Immár két éve dolgozik a Star Network a BioTechUSA influencer ügynökségeként. Nagy büszkeséggel tölti el csapatunkat, hogy számos véleményvezér tartalmainak menedzselése mellett a Star Network elnyerte a BioTechUSA TikTok oldalának statégiai és operatív kezelését is.
Esettanulmány – Youtube csatorna

Esettanulmány – Youtube csatorna

Ügynökségünk számos szolgáltatást nyújt tartalomgyártóknak és brandeknek egyaránt a social média megannyi felületén keresztül. Az egyik ilyen felület a YouTube, a világ legnagyobb videómegosztója, második legforgalmasabb keresője. Mára az online videófogyasztás lehagyta a lineáris televíziózást, így a márkáknak és videósoknak az online felületek felé fordult a figyelme. Cégünk közel egy évtizede felismerte a YouTube-ban rejlő lehetőségeket és egyre több YouTuber és márka bízza meg Ügynökségünket a saját csatornájuk kezelésével.
Esettanulmány – dm Itt vagyok Önmagam

Esettanulmány – dm Itt vagyok Önmagam

A Star Network a dm Magyarországgal karöltve most egy olyan projektet valósított meg a korábbi évek sikeres kampányai folytatásaképp, amely nem csak rendkívül izgalmas, sokszínű és fontos témát dolgoz fel, de inspiráló hatással is van. A kampány jelmondata: “Itt vagyok önmagam”. A kampány egyben sorozat is, így külön öröm ügynökségeknek, hogy sorozatban harmadik éve működünk közre ennek elkészítésében.
Esettanulmány – Sygnard

Esettanulmány – Sygnard

A Sygnard luxusmárka felkereste a Star Network Influencer Ügynökséget annak érdekében, hogy kutasson fel olyan influencerket 4 régióban, akik hiteles képviselői lehetnek a brandnek.
Esettanulmány – OTP Simple

Esettanulmány – OTP Simple

Az OTP Simple alkalmazás egy új szolgáltatást tett elérhetővé a felhasználói számára, melyhez a készülő reklámfilmek menedzselésére a Star Network Influencer Ügynökséget kérte fel. Az új fejlesztésnek köszönhetően az alkalmazáson belül elérhetővé vált a Készülékbiztosítás, mely során gyorsan és egyszerűen lehet biztosítást kötni új vagy használt mobiltelefonra, képernyőtörés és lopás ellen is. Az együttműködésnek köszönhetően 2021 év végén megjelent 4 db reklámfilm Felméri Péter főszereplésével.
Esettanulmány – MTV EMA 2021

Esettanulmány – MTV EMA 2021

2021-ben az a megtiszteltetés érte hazánkat, hogy habár az ezt megelőző évben csupán virtuálisan köszönthette az online nézőket, ezúttal közönség előtt rendezhette meg az MTV Europe Music Awards díjátadó gálát. A ViacomCBS a hazai népszerű és közönségkedvenc szereplők megjelenését és az általuk közölt az eseményt népszerűsítő tartalmak koordinálását és megszervezését a Star Network Influencer Ügynökségre bízta.
Esettanulmány – BioTechUSA

Esettanulmány – BioTechUSA

A BioTechUSA a magyarországi szponzorációs projektek sikerességére való tekintettel megbízta a Star Network Influencer Ügynökséget, hogy külföldi influencerek menedzselése kapcsán is segítse és támogassa a márka nemzetközi kommunikációját.
Teennick csatorna bevezető TikTok kampány

Teennick csatorna bevezető TikTok kampány

Magyarországon 2021 január 12.-én indult a csatorna, a bevezető kampány influencer részét a Star Network menedzselte. Az alap elképzelés az volt, hogy olyan kampányt valósítsunk meg, melyben a célcsoportot a lehető leghatékonyabban és számukra releváns tartalmakban és platformon szólítsuk meg, így eljuttatva az üzenetet.
dm – Itt vagyok Önmagam

dm – Itt vagyok Önmagam

A dm „Változás benned kezdődik” kampánya után újabb olyan influencer együttműködést szeretett volna megvalósítani a Star Network csapatával, ami szintén legalább annyira inspiráló, mint az előbb említett videós tartalmak.
Esettanulmány – Fórum Hungary („X-Men: Sötét Főnix”)

Esettanulmány – Fórum Hungary („X-Men: Sötét Főnix”)

A Star Network és a Forum Hungary több éve tartó együttműködése megerősítette azt a tényt, hogy a filmgyártóknak és a forgalmazónak is érdemes jelen lenniük az influencer marketing piacán.
Esettanulmány – Aki ver az nem haver

Esettanulmány – Aki ver az nem haver

Az iskolai és online bántalmazás a gyerekek körében sajnos széles körben jelentkező probléma, melyben áldozatok és bántalmazók vannak. A bántalmazottakat lelki sérülések traumák érik, de a bántalmazók sincsenek tisztában tetteik hosszú távú következményével.
Esettanulmány – K&H

Esettanulmány – K&H

Az online biztonság a banki szektorban és az emberek magánéletében is egyre kiemeltebb szerepet kap. A bankszámláktól kezdve az online vásárlásokon át a bankkártyák használatáig számos alkalommal felmerül annak a kockázata, hogy adatainkat ellopják, így az ez ellen való lehető legjobb védelem mindannyiunk számára fontos.
Esettanulmány – HBO

Esettanulmány – HBO

A streaming szolgáltatások piaca hazánkban folyamatosan növekvő piac, amiben az HBO jár az élvonalban. A többezer tartalmat adó platformjukat már több alkalommal is népszerűsítettük influencerekkel, azonban 2019 decemberében menedzselt téli kampányuk kicsit másképp működött, viszont annál sikeresebb lett, nemcsak márkaépítés, hanem performance szempontból is.
Esettanulmány – dm

Esettanulmány – dm

A márkakommunikációt az egyik legizgalmasabb és legkreatívabb módon az influencereken keresztül is meg lehet valósítani. A megfelelő véleményvezérekkel a cégek üzenete hitelesen és meggyőzően kerül közvetítésre a nézők felé. A dm „A változás benned kezdődik” kampányával ezt céloztuk meg!
Esettanulmány – Wargaming

Esettanulmány – Wargaming

Az influencer marketing területén számtalan megoldás valósult, ezek közül leginkább szponzorált videó, reklámfilm, takeover valamint social tartalmak formájában találkoztunk. Külföldi influencer kampányokban gyakran találkozunk úgynevezett videóspot jellegű megoldásokkal.
Esettanulmány – Játsszuk le!

Esettanulmány – Játsszuk le!

2018-ban a Star Network új vizekre evezett, ugyanis csapatunk bővülésével a tartalomgyártási divíziónkat indítottuk el. Egy olyan projektbe kezdtünk bele, amellyel egy olyan önálló, hosszú távon életképes csatornát tudunk felépíteni, amely egyszerre szórakoztat és értéket közvetít. Így született meg a Játsszuk le!, melynek elsődleges célja a szórakoztatva tanítás.
Esettanulmány – MineCinema

Esettanulmány – MineCinema

A Minecraft a világ legnépszerűbb, legtöbbet játszott játéka, népszerűsége abban rejlik, hogy bármelyik korosztály megtalálta a számára izgalmas, érdekes oldalát. A gyerekek örömüket lelik a kincskeresésben, a harcban, míg az idősebb korosztály a komplex épületek elkészítésében, és a játékban való programozásban találja meg a kihívást. Ennek köszönhetően a játékról rengeteg online videós tartalom készül, amik óriási népszerűségnek örvendenek. Az audiovizuális tartalmak és a játék popularitása hozta el a MineCinema ötletét.
Esettanulmány – Filmkockák YouTube csatorna

Esettanulmány – Filmkockák YouTube csatorna

A filmekkel foglalkozó YouTube csatornák évek óta szerves részét képezi a piacnak, azonban ezen csatornák mindegyike YouTube influencerek vagy a média területéről érkezők által lettek indítva, és leginkább kritikai célzatúak. Ezért a 2017 óta végrehajtott többtucat közös influencer kampánnyal a hátunk mögött úgy döntöttünk a Forum Hungaryvel, hogy a filmes csatornák körét bővítve belefogunk a YouTube tartalomgyártásba is, így született meg a Filmkockák magazincsatorna.
Esettanulmány – NMHH

Esettanulmány – NMHH

Az internetes zaklatás és átverés egy olyan jelenség, amivel sok gyerek és fiatal szembesül. Az áldozatok személyiségére, önbizalmára is hatással van, és akár egy életre meg tud változtatni gyerekeket, ha nem figyelünk fel rá időben. A téma kiemelt fontosságának hangsúlyozását a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) is zászlójára tűzte, és ennek a kommunikációnak az egyik fontos pillére egy influencer projekt volt, hiszen ők közvetlenül és hitelesen meg tudják szólítani a célcsoportot.
Esettanulmány – Fanta Elnöki Főnökség

Esettanulmány – Fanta Elnöki Főnökség

2017-ben jelentek meg először a Fanta márka nagykövetekés az eltelt 2 év alatt a szokásos YouTube videók mellett TV spotok, citylight plakátok és egyéb social tartalmak is készültek, így a hosszú távú influencer együttműködésre egy minden eddiginél komplexebb és egyedibb kampány épült.
Esettanulmány – Profession.hu Pályaválasztók

Esettanulmány – Profession.hu Pályaválasztók

2017-ben már létrehoztunk egy sikeres kampányt a Profession-nel Pályakezdők néven. 2018-ban ennek egy második körös, fejlesztett verzióját valósítottuk meg. A cél továbbra is az volt, hogy a Profession márkáját építsük úgy, hogy a fiatalok számára különböző izgalmas szakmákat mutatunk be. Ezt pedig egy nyereményjáték kommunikáció egészítette ki, mely a Profession oldalára irányította az embereket.
Esettanulmány – MineBudapest

Esettanulmány – MineBudapest

A Star Network-nél folyamatosan azon dolgozunk hogy véleményvezér partnereink számára megvalósítsuk álom munkájukat, azaz, hogy abból élhessenek meg amit mindennél jobban imádnak. Kétségkívül nem új szakma, de nagyon trendi és sok fiatal már arra vágyik, hogy ha felnő, akkor YouTuber legyen. Természetesen nem ők vannak többségben, sokan továbbra is olyan szakmákra vágynak, mint például jogász, asztronauta vagy orvos. A pályaválasztás előtt állók számára hoztunk létre egy kampányt a Profession.hu-val közösen, melynek célja volt, hogy számukra néhány munkát bemutassunk influencerek segítségével.
Esettanulmány – Rentingo

Esettanulmány – Rentingo

A lakáspiac és az influencer marketing elsőre minden bizonnyal nem tűnik kompatibilisnek forgalomterelési céllal pedig még kevésbé gondolhatjuk sikeres kimenetelűnek. 2018 márciusában a Rentingoval közösen egy olyan együttműködést hoztunk létre, amivel szembe próbáltunk menni a fentieknek. A Rentingo egy új lakáspiaci szolgáltatás, amelynek segítségével az ingatlan, szoba vagy lakótárs keresés modern, webes megoldásokkal párosul. Új szereplőként szerették volna minél jobban megismertetni magukat a célcsoport között, ennek érdekében pedig az influencer marketinghez is fordultak.
Esettanulmány – CIB

Esettanulmány – CIB

Az év első hónapjában a hirdetői aktivitás általában jóval alacsonyabb a szezonalitás végett, de ilyenkor is van olyan iparág, ahol jelentős aktivitás tapasztalható, ilyen a felsőoktatás. A február 15-ig tartó felvételi időszak az egyetemek és főiskolák számára kiemelten fontos kampányidőszak, ráadásul már ezek az intézmények sem maradnak távol az influencer marketing világától. Cégünk tavaly kezdte el gyümölcsöző együttműködését az International Business School-lal (továbbiakban: IBS), mely 2018-ban is folytatódott, és ezúttal is nagyon különleges tartalmak születtek.
Esettanulmány – International Business School

Esettanulmány – International Business School

Az év első hónapjában a hirdetői aktivitás általában jóval alacsonyabb a szezonalitás végett, de ilyenkor is van olyan iparág, ahol jelentős aktivitás tapasztalható, ilyen a felsőoktatás. A február 15-ig tartó felvételi időszak az egyetemek és főiskolák számára kiemelten fontos kampányidőszak, ráadásul már ezek az intézmények sem maradnak távol az influencer marketing világától. Cégünk tavaly kezdte el gyümölcsöző együttműködését az International Business School-lal (továbbiakban: IBS), mely 2018-ban is folytatódott, és ezúttal is nagyon különleges tartalmak születtek.
Esettanulmány – Forum Hungary

Esettanulmány – Forum Hungary

A mozifilmes és sorozatok piacára is betört az influencer marketing. 2017-ben a Star Network több izgalmas együttműködést is menedzselt filmforgalmazókkal, amelyek keretében 1-1 filmet népszerűsítettünk vloggereink segítségével. Ebben az esettanulmányban a Forum Hungary forgalmazóval megvalósított projekteket gyűjtöttük össze, mert úgy gondoljuk, hogy előremutató példaként tudnak szolgálni a piac számára.
Esettanulmány – Profession.hu Pályakezdők

Esettanulmány – Profession.hu Pályakezdők

A Star Network-nél folyamatosan azon dolgozunk hogy véleményvezér partnereink számára megvalósítsuk álom munkájukat, azaz, hogy abból élhessenek meg amit mindennél jobban imádnak. Kétségkívül nem új szakma, de nagyon trendi és sok fiatal már arra vágyik, hogy ha felnő, akkor YouTuber legyen. Természetesen nem ők vannak többségben, sokan továbbra is olyan szakmákra vágynak, mint például jogász, asztronauta vagy orvos. A pályaválasztás előtt állók számára hoztunk létre egy kampányt a Profession.hu-val közösen, melynek célja volt, hogy számukra néhány munkát bemutassunk influencerek segítségével.
Esettanulmány – Mastercard: Fesztiválozz influencerekkel!

Esettanulmány – Mastercard: Fesztiválozz influencerekkel!

Nem kérdés, hogy a 2017-es év egyik buzzwordje az “influencer” a marketing szakmában. A legtöbb márka már felismerte, és előszeretettel dolgozik is együtt véleményvezérekkel, a legtöbb esetben már hosszú távon tervezve. Kreatívabbnál kreatívabb tartalmak és formátumok születnek, a kampányok pedig egyre komplexebbé válnak. Az influencer marketing teret ad az out of the box gondolkodásnak, amennyiben a márka is nyitott rá. Erre a gondolkodásra példa az év egyik leginnovatívabb kampánya, melyet a Mastercard valósított meg a Star Network és a Crane közreműködésével, a jelmondatuk pedig nem más volt: “Avasd be, majd adj szabad kezet!”
Esettanulmány – Debrecen város projekt

Esettanulmány – Debrecen város projekt

Mára általánossá válik, hogy egy brand szerves részként építi be marketingkommunikációjába az influencereket. De mit tehet például egy haladó szellemű város, amely innovatív megoldásokat keres a városmarketing területén? Hogyan köthető össze a két terület oly módon, hogy abból egy releváns kampány szülessen, mérhető eredményekkel? Debrecen városa a Star Networkkel közösen gondolkodva megvalósította az első influencer kampányát.
Esettanulmány – Mobil Munka

Esettanulmány – Mobil Munka

A YouTuberektől, fiataloktól hangos jelenleg a marketing szakma és a média, hiszen   az influencer kommunikáció remek csatorna bizonyos célcsoportok, kifejezetten a tizen-és huszonéves generáció megszólítására. A 30 feletti korosztály  elérése véleményvezéreken keresztül még kihívást jelent a márkák számára. A Star Network már ezen a fronton is kész megoldásokkal szolgálni, folyamatosan bővítve influencer portfólióját méltán népszerű és hiteles, elsősorban nem a közösségi médiából ismert influencerekkel. Büszkék vagyunk arra, hogy a Profession.hu Mobil Munka alkalmazását népszerűsíthettük Mucsi Zoltán színművésszel.
Esettanulmány – Telekom Gyermekbiztonság

Esettanulmány – Telekom Gyermekbiztonság

Szórakoztató tartalmak gyártása, clickbait és kihívások. Rengetegen néznek hasonló tartalmakat, de vajon ez minden esetben elég? Egyre többször merül fel a YouTuberek véleményvezér szerepe kapcsán az, hogy úgy igazán komoly és a társadalmat meghatározó témákra is felhívják a figyelmet, ugyanis a véleményformáló státuszuk ezt lehetővé is teszi, és szerintünk fontos, hogy kiaknázzák. A jövő generációjának nemcsak a szülők, hanem ők is példát mutatnak, és nem mindegy, hogy ez a kép a pozitív vagy negatív irányba mutat. Ennek keretében nemrégiben valósítottunk meg a Magyar Telekommal egy közös projektet, melyben egy ilyen témára hívtuk fel a figyelmet.
Esettanulmány – Telekom Videós Gála

Esettanulmány – Telekom Videós Gála

A YouTube népszerűsége, ismertsége vitathatatlan. Több százezres megtekintésű videók, több ezer fős rendezvénye videósokra építve, minőségi tartalomgyártók tucatjai, végtelenül széles skálán elhelyezkedő tartalmak. A platform folyamatos növekedést mutat és a YouTuberek is egyre színesebb és szélesebb témakör-palettát érintenek. A videósok közül többeknek megélhetést biztosít ez a populáris felület, YouTubernek lenni napjainkban már igenis komoly munkát, erő- és időbefektetést, kreativitást igénylő szakma, ezt elismerendő a Star Network idén először megrendezte a Videós Gálát.
Esettanulmány – Pöttyös

Esettanulmány – Pöttyös

Ma minden kétséget kizáróan az influencerek csatornái jelentik a legdinamikusabban fejlődő médiatípust. A 30 év alattiak egyharmada társaik saját gyártású tartalmaival tölti közösségi médiára szánt idejét. Mindezek tükrében a kérdés már nem az, hogy együtt kell-e működni az influencerekkel a márkakommunikációban vagy sem, hanem az, hogy hogyan? Miként lehet például elszakadni a szponzorált termékbemutatók kevéssé hiteles világától? Ez nagyjából csakúgy lehetséges, ha a féltve őrzött márkaértékeinket „átengedjük” az influencereknek.  Ezt különösen nehéz volt egy olyan love brand esetében meglépni, mint a Pöttyös.
Esettanulmány – Cartoon Network

Esettanulmány – Cartoon Network

Az influencerek véleményformáló szerepe egyre jelentősebbé válik a márkák, cégek számára. A YouTuberek mára nemcsak online, hanem offline is remekül meg tudják mozgatni rajongó táborukat. Ezt használtuk ki 2017 januárjában a Cartoon Network-kel karöltve egy sorozat bevezető kampányuk kapcsán.
Esettanulmány – Számlázz.hu

Esettanulmány – Számlázz.hu

Az online számlázás minden kétséget kizáróan nem tartozik a legérdekesebb témakörök közé, ennek ellenére a Számlázz.hu-val közös YouTube kampányunkban sikerült a témát a felhasználók számára érdekes módon bemutatni. Az eredmények tükrében bátran kijelenthetjük, hogy ők is így vélekedtek! Lássuk hogyan jutottunk el az „uncsi téma” kezdőponttól a többtízezer megtekintőig.
Esettanulmány – Szomszédnéni Produkciós Iroda

Esettanulmány – Szomszédnéni Produkciós Iroda

2014-ben a Szomszédnéni Produkciós Iroda és a Star Network között hatékony és eredményes együttműködés jött létre, melynek keretében a Star Network munkatársai azzal lettek megbízva, hogy a Szomszédnéni Produkciós Iroda csatornáját létrehozzák és alapjairól felépítsék egy hosszú távon sikeres csatornává.
Esettanulmány – 576 KByte és Xbox One

Esettanulmány – 576 KByte és Xbox One

Esettanulmány – Játéknet

Esettanulmány – Játéknet

Esettanulmányunk abból a célból született, hogy bemutassa a JátékNet.hu példáján keresztül a YouTube felületének üzleti célú felhasználási alternatíváit és rámutasson az ebből realizálható haszonra mind márkaépítési, mind konkrét megterülési alapon.
Esettanulmány – GRoby

Esettanulmány – GRoby

2013-ban Magyarország piacvezető élelmiszer webáruháza, a GRoby azzal bízta meg a Star Network munkatársait, hogy a webáruház márkaismertségét és eladásait növelje, kihasználva a YouTube és a videós hirdetések előnyeit.
Esettanulmány – InfluenceAIR Podcast

Esettanulmány – InfluenceAIR Podcast

Esettanulmány – BioTechUSA TikTok Tartalomgyártás

Esettanulmány – BioTechUSA TikTok Tartalomgyártás

Esettanulmány – Youtube csatorna

Esettanulmány – Youtube csatorna

Esettanulmány – dm Itt vagyok Önmagam

Esettanulmány – dm Itt vagyok Önmagam

Esettanulmány – Sygnard

Esettanulmány – Sygnard

Esettanulmány – OTP Simple

Esettanulmány – OTP Simple

Esettanulmány – MTV EMA 2021

Esettanulmány – MTV EMA 2021

Esettanulmány – BioTechUSA

Esettanulmány – BioTechUSA

Teennick csatorna bevezető TikTok kampány

Teennick csatorna bevezető TikTok kampány

dm – Itt vagyok Önmagam

dm – Itt vagyok Önmagam

Esettanulmány – Fórum Hungary („X-Men: Sötét Főnix”)

Esettanulmány – Fórum Hungary („X-Men: Sötét Főnix”)

Esettanulmány – Aki ver az nem haver

Esettanulmány – Aki ver az nem haver

Esettanulmány – K&H

Esettanulmány – K&H

Esettanulmány – HBO

Esettanulmány – HBO

Esettanulmány – dm

Esettanulmány – dm

Esettanulmány – Wargaming

Esettanulmány – Wargaming

Esettanulmány – Játsszuk le!

Esettanulmány – Játsszuk le!

Esettanulmány – MineCinema

Esettanulmány – MineCinema

Esettanulmány – Filmkockák YouTube csatorna

Esettanulmány – Filmkockák YouTube csatorna

Esettanulmány – NMHH

Esettanulmány – NMHH

Esettanulmány – Fanta Elnöki Főnökség

Esettanulmány – Fanta Elnöki Főnökség

Esettanulmány – Profession.hu Pályaválasztók

Esettanulmány – Profession.hu Pályaválasztók

Esettanulmány – MineBudapest

Esettanulmány – MineBudapest

Esettanulmány – Rentingo

Esettanulmány – Rentingo

Esettanulmány – CIB

Esettanulmány – CIB

Esettanulmány – International Business School

Esettanulmány – International Business School

Esettanulmány – Forum Hungary

Esettanulmány – Forum Hungary

Esettanulmány – Profession.hu Pályakezdők

Esettanulmány – Profession.hu Pályakezdők

Esettanulmány – Mastercard: Fesztiválozz influencerekkel!

Esettanulmány – Mastercard: Fesztiválozz influencerekkel!

Esettanulmány – Debrecen város projekt

Esettanulmány – Debrecen város projekt

Esettanulmány – Mobil Munka

Esettanulmány – Mobil Munka

Esettanulmány – Telekom Gyermekbiztonság

Esettanulmány – Telekom Gyermekbiztonság

Esettanulmány – Telekom Videós Gála

Esettanulmány – Telekom Videós Gála

Esettanulmány – Pöttyös

Esettanulmány – Pöttyös

Esettanulmány – Cartoon Network

Esettanulmány – Cartoon Network

Esettanulmány – Számlázz.hu

Esettanulmány – Számlázz.hu

Esettanulmány – Szomszédnéni Produkciós Iroda

Esettanulmány – Szomszédnéni Produkciós Iroda

Esettanulmány – 576 KByte és Xbox One

Esettanulmány – 576 KByte és Xbox One

Esettanulmány – Játéknet

Esettanulmány – Játéknet

Esettanulmány – GRoby

Esettanulmány – GRoby

Az alábbi oldalon láthatod esettanulmányainkat influencer kampányokkal, YouTube hirdetésekkel és csatorna kezeléssel kapcsolatban.

Telekom Videós Gála

Pöttyös – influencer kampány

A YouTube népszerűsége, ismertsége vitathatatlan. Több  százezres megtekintésű videók, több ezer fős rendezvénye videósokra építve, minőségi tartalomgyártók tucatjai, végtelenül széles skálán elhelyezkedő tartalmak. A platform folyamatos növekedést mutat és a YouTuberek is egyre színesebb és szélesebb témakör-palettát érintenek. A videósok közül többeknek megélhetést biztosít ez a populáris felület, YouTubernek lenni napjainkban már igenis komoly munkát, erő- és időbefektetést, kreativitást igénylő szakma, ezt elismerendő a Star Network idén először megrendezte a Videós Gálát.

Ma minden kétséget kizáróan az influencerek csatornái jelentik a legdinamikusabban fejlődő médiatípust. A 30 év alattiak egyharmada társaik saját gyártású tartalmaival tölti közösségi médiára szánt idejét. Mindezek tükrében a kérdés már nem az, hogy együtt kell-e működni az influencerekkel a márkakommunikációban, vagy sem, hanem az, hogy hogyan? Miként lehet például elszakadni a szponzorált termékbemutatók kevéssé hiteles világától? Ez nagyjából csakúgy lehetséges, ha a féltve őrzött márkaértékeinket „átengedjük” az influencereknek.  Ezt különösen nehéz volt egy olyan love brand esetében meglépni, mint a Pöttyös.

Érdekelnek a részletek
Érdekelnek a részletek

Cartoon Network – influencer kampány

Mucsi Zoltán – Mobil Munka kampány

Az influencerek véleményformáló szerepe egyre jelentősebbé válik a márkák, cégek számára. A YouTuberek mára nemcsak online, hanem offline is remekül meg tudják mozgatni rajongó táborukat. Ezt használtuk ki 2017 januárjában a Cartoon Network-kel karöltve egy sorozat bevezető kampányuk kapcsán.

A YouTuberektől, fiataloktól hangos jelenleg a marketing szakma és a média, hiszen   az influencer kommunikáció remek csatorna bizonyos célcsoportok, kifejezetten a tizen-és huszonéves generáció megszólítására. A 30 feletti korosztály  elérése véleményvezéreken keresztül még kihívást jelent a márkák számára. A Star Network már ezen a fronton is kész megoldásokkal szolgálni, folyamatosan bővítve influencer portfólióját méltán népszerű és hiteles, elsősorban nem a közösségi médiából ismert influencerekkel. Büszkék vagyunk arra, hogy a Profession.hu Mobil Munka alkalmazását népszerűsíthettük Mucsi Zoltán színművésszel.

Érdekelnek a részletek
Érdekelnek a részletek

Debrecen – influencer kampány

Telekom gyermekbiztonság kampány

Mára általánossá válik, hogy egy brand szerves részként építi be marketing kommunikációjába az influencereket. De mit tehet például egy haladó szellemű város, amely innovatív megoldásokat keres a városmarketing területén? Hogyan köthető össze a két terület oly módon, hogy abból egy releváns kampány szülessen, mérhető eredményekkel? Debrecen városa a Star Network-el közösen gondolkodva megvalósította az első influencer kampányát.

Szórakoztató tartalmak gyártása, clickbait és kihívások. Rengetegen néznek hasonló tartalmakat, de vajon ez minden esetben elég? Egyre többször merül fel a YouTuberek véleményvezér szerepe kapcsán az, hogy úgy igazán komoly és a társadalmat meghatározó témákra is felhívják a figyelmet, ugyanis a véleményformáló státuszuk ezt lehetővé is teszi, és szerintünk fontos, hogy kiaknázzák. A jövő generációjának nemcsak a szülők, hanem ők is példát mutatnak, és nem mindegy, hogy ez a kép a pozitív vagy negatív irányba mutat. Ennek keretében nemrégiben valósítottunk meg a Magyar Telekommal egy közös projektet, melyben egy ilyen témára hívtuk fel a figyelmet.

Érdekelnek a részletek
Érdekelnek a részletek

Számlázz.hu – videós kampány

Mastercard: Fesztiválozz videósokkal! – kampány

Az online számlázás minden kétséget kizáróan nem tartozik a legérdekesebb témakörök közé, ennek ellenére a Számlázz.hu-val közös YouTube kampányunkban sikerült a témát a felhasználók számára érdekes módon bemutatni. Az eredmények tükrében bátran kijelenthetjük, hogy ők is így vélekedtek! Lássuk hogyan jutottunk el az „uncsi téma” kezdőponttól a több tízezer megtekintőig.

Nem kérdés, hogy a 2017-es év egyik buzzwordje az “influencer” a marketing szakmában. A legtöbb márka már felismerte, és előszeretettel dolgozik is együtt véleményvezérekkel, már a legtöbb esetben már hosszú távon tervezve. Kreatívabbnál kreatívabb tartalmak és formátumok születnek, a kampányok pedig egyre komplexebbé válnak. Az influencer marketing teret ad az out of the box gondolkodásnak, amennyiben a márka is nyitott rá. Erre a gondolkodásra példa az év egyik leginnovatívabb kampánya, melyet a Mastercard valósított meg a Star Network és a Crane közreműködésével, a jelmondatuk pedig nem más volt: “Avasd be, majd adj szabad kezet!”

Érdekelnek a részletek
Érdekelnek a részletek

Szomszédnéni Produkció Iroda – csatorna menedzsment

576 KByte és Xbox One – videós kampány

2014-ben a Showder Klub-ból és a Comedy Centralból jól ismert Szomszédnéni Produkciós Iroda humor társulat azzal bízta meg a Star Network csapatát, hogy létrehozzák annak csatornáját és hosszú távon sikeres csatornává fejlesszék azt. Az eredmény egy több mint 50 000 feliratkozóval rendelkező csatorna, rendszeresen frissülő tartalommal és egy aktív és lelkes követőtáborral, amely ma már kiemelkedőnek számít a hazai humorcsatornák terén. Ha kíváncsi vagy a részletes esettanulmányra, amiben az elvégzett beállítások és azok eredményeit részletezzük, kattints ide!

2014 végén a hazai YouTube terén egyedülálló kampányra került sor, amely az Xbox One és a konzolra kiadott játékok népszerűsítését célozta meg. A Microsoft és az 576 KByte a reklám videók elkészítését híres hazai YouTuberekre bízták, akik szabad kezet kaptak a kivitelezés tekintetében. A Star Network feladata az elkészült videók YouTube-on keresztül történő hirdetésével az eladások és a márkaismertség növelése volt. A kampány során kiemelkedő eredményeket sikerült elérni a videójátékokat kedvelő felhasználók körében, amely azért is jelentős fegyvertény, hiszen ők az egyik legelutasítóbb közösség a hirdetések kapcsán. Kattints!

Érdekelnek a részletek
Érdekelnek a részletek

Játéknet – csatorna menedzsment

GRoby – videós kampány

Játéknet esettanulmány
GRoby esettanulmány

Magyarország vezető játékwebáruháza és „Az Ország Boltja” díj többszörös győztese igazán élen jár marketingkommunikációs eszközök újításában. 2012-ben létrehozták YouTube csatornájukat, amit 2013-ban a Star Network javaslatai alapján továbbfejlesztettek, és mára már egy 3 milliós nézettséget meghaladó csatornává vált. Az alábbi linkre kattintva megtudhatod, hogyan is érte el ezt az eredményt a Star Network és a Játéknet!

Magyarország piacvezető élelmiszerwebáruháza, a GRoby 2013-ban felismerte a videós hirdetések és a YouTube-ban rejlő potenciált. A Star Network csapata segítségével az eladások és márkaismertség növelése mellett az online vásárlás megismertetését is célul tűzte ki, amelyet videós és szöveges hirdetések segítségével szándékoztak elérni. A kampány eredményeképp, amely remarketing hirdetéseket is tartalmazott, jelentős sikereket értek le, és hozzájárultak piacvezető pozíciójuk megerősítésében. A részletes leírásért kattints!

Érdekelnek a részletek
Érdekelnek a részletek

  • Főoldal
  • Influencerek
  • Brandeknek
  • TikTok Tartalomstratégia és tartalomgyártás
  • Esettanulmányok
  • Influencer Statisztikák
  • Rendezvényeink
  • Kapcsolat
  • Adatkezelési tájékoztató
Creator Marketing Kft. © 2022
A starnetwork.hu oldalon ún. cookie-kat használunk szolgáltatásaink biztosításához. Rendben További információkat itt találsz: Adatkezelési tájékoztató
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are as essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
SAVE & ACCEPT