A Mobil Munka kampányhoz szerettünk volna egy olyan közismert influencert találni, aki hiteles a célközönségünk számára, ugyanakkor kellően szórakoztatóvá teszi az álláskeresés bemutatását. Örülünk, hogy sikerült Mucsi Zoltán közreműködésével egy szerethető, vicces videót készítenünkOffenbecker JuditMarketing Manager, Profession
A kampány középpontjában a Mobil Munka nevű applikáció állt, melynek célja, hogy azok a felhasználók, akik szakmunkát, fizikai munka vagy vendéglátás területen szeretnének elhelyezkedni könnyedén, egyszerűen és gyorsan tudjanak állást találni és azokra jelentkezni mobilon keresztül. A kampány során egy reklámvideót forgattunk le, melynek főszereplője Mucsi Zoltán volt.
A videó koncepciója közösen készült el a Star Network, a Profession és Mucsi Zoltán által. A népszerű színművész hathatós közreműködésével elkészült videóban megjelent a jól ismert, karcos humorú Kapa-stílus, melyet a Mobil Munka csapata is szeretett volna látni.
A videó nem csak a márka, hanem Mucsi Zoltán saját hivatalos Facebook oldalára felkerült, és ott három alkalommal lett megosztva 2 héten át. A videót természetesen a Mobil Munka a saját YouTube csatornájára is feltöltötte, ahol 60 ezres nézettséget ért el, továbbá Facebook és PR megjelenésük is volt. Ezen kívül népszerű influencerek is megosztották a videót, és a Star Network is terjesztette hírét saját csatornán.
Mobil MunkaKeressetek munkát lazán, faszán, egyszerűen! :)Osszátok, hogy mások is könnyedén megtalálják, amit keresnek.- további infóért klikk ide:http://m.onelink.me/21df05dcSzponzorált tartalom!
Posted by Mucsi Zoltán on 25. september 2017
A kampány kvantitatív és kvalitatív téren is sikeresen zárul; a márka által is szorgalmazott merész, bevállalós humor rengeteg pozitív reakciót váltott ki a nézőkből, és vírusként terjedt a közösségi médiában: a videó Facebookon 3 hét alatt több, mint 260 ezer megtekintést hozott, míg a Facebook posztok több mint 780 ezer elérést generáltak. A kampány elsődleges célja a márkaépítés volt, de a letöltések számát is nyomon követtük, és azt tapasztaltuk, hogy megnőtt a mobil alkalmazás iránti érdeklődés és a letöltés szám is. Az alábbi grafikon ezeket és néhány további érdekességet mutat be: