A Fanta Elnöki Főnökség (FEF) az első évben közül Szabyest, Bánki Beni és Fodor Évi voltak partnereink közül, ez a csapat egészült ki három nézővel. A FEF-nek saját csatornájára a márka arcai készítettek videókat saját koncepcióink alapján vagy pedig a Fanta saját csapata szervezett forgatásokat, amikben az influencerek szereplők voltak.
Egy teljes influencer csapatot menedzseltünk a márkával és az ügynökséggel szorosan együttműködve, e mellett pedig saját gyártású tartalmakat is készítettünk. A Star Network által gyártott tartalmak „FEF crew tour” néven láttak napvilágot, amiben a FEF tagjai különböző városokba (például: Pécs, Győr, Balaton stb.) látogattak el és találkoztak a nézőikkel.
2018 a változás éve volt: Ditke és Csipesz váltották Fodor Évit és Szabyestet, a tartalmi portfólió kibővült: megjelentek az edukatív videók. Ebben az évben jelentek meg az első offline hirdetések a Fanta Elnöki Főnökségről, az influencerek túlléptek az online kereteken.
Szuper volt részese lenni a Fanta kampánynak, mert a kreativitásomat ki tudtam élni és szinte korlátlan szabadságunk volt, az ügyfél alapvető normáit kellett csak betartani. Nagyon intenzív volt ez az időszak, így ennek köszönhetően a teljes potenciális célcsoporthoz eljutott az üzenet.Bánki BeniInfluencer
Csapatunknak az egyik legnagyobb kihívást az együttműködés komplexitása adta. A 2 év alatt több mint 200 tartalom készült, több mint két tucat külső helyszínen. Az együttműködés eredménye egy stabil követőtáborral rendelkező YouTube csatorna és több milliós megtekintés, de a legfontosabb, hogy mindez az értékesítési számokban is kimutatható növekedést hozott.
Az influencer együttműködés sosem egyszerű, kölcsönös tanulási folyamat mind a márka, mind pedig a kampányba bevont ügynökség és influencereik részéről. Egy egész éves egymüttműködés csak olyan partneri viszony formájában valósulhat meg, ahol a felek kölcsönösen rugalmasak, világos, jól meghatározott, azonos célokért, folyamatos információ áramlással és közösen felállított rendszerben dolgoznak. Nem mondom, hogy egyszerű volt, de a Star Networkkel a Fantán megcsináltuk.Szalay DiaSenior Account Manager, Mito Communications