Star Network - Influencer ügynökség és YouTube hálózat
+36 20 210 99 29
info@starnetwork.hu
1097 Budapest, Vaskapu utca 20.
Facebook
LinkedIn
YouTube
Instagram
EN
HU
  • Főoldal
  • Partnereink
  • Esettanulmányaink
  • Szponzoráció és hirdetés
  • YouTube statisztikák
  • Rendezvényeink
    • VideóSOKK
    • MineCinema
    • Videós Gála
  • Projektjeink
    • Játsszuk le!
    • Neten a Gyerekem
    • Városmarketing
  • Tartalmi oldalak
    • YouTube blog
    • Influencerkereső
  • Rólunk
    • Csapatunk
    • Kapcsolat

Esettanulmány – Pöttyös

Ma minden kétséget kizáróan az influencerek csatornái jelentik a legdinamikusabban fejlődő médiatípust. A 30 év alattiak egyharmada társaik saját gyártású tartalmaival tölti közösségi médiára szánt idejét. Mindezek tükrében a kérdés már nem az, hogy együtt kell-e működni az influencerekkel a márkakommunikációban vagy sem, hanem az, hogy hogyan? Miként lehet például elszakadni a szponzorált termékbemutatók kevéssé hiteles világától? Ez nagyjából csakúgy lehetséges, ha a féltve őrzött márkaértékeinket „átengedjük” az influencereknek.  Ezt különösen nehéz volt egy olyan love brand esetében meglépni, mint a Pöttyös.

Célok

  1. Márkaismertség növelése az Y és Z generáció körében
  2. Erősíteni a fogyasztók márka iránti érzelmi kötődését

Megvalósítás

A Pöttyös márkán a Szívecskés aktivitás kapcsán integráltuk először az influencerekkel való együttműködést a kampányba. Szabad kezet adtunk a téma feldolgozásában a vloggereknek, ami jó döntésnek bizonyult, mert nagyon sokszínű módon, ugyanakkor hitelesen nyúltak a témához. Érezhető volt, hogy ők maguk is kötődnek a márkához, így lelkesen és kreatívan adták át az üzenetet rajongóiknak.
Princz AndreaMarketing Manager, Pöttyös

A kampány a Pöttyös Szívecskés Túró Rudin alapult. Az aktivitással évről-évre nem csak a szerelemre, hanem a szeretetre és az emberi kapcsolatok fontosságára szerették volna felhívni a figyelmet.

A résztvevő Túró Rudik csomagolásán a Valentin napot megelőző időszakban közel 50 féle különböző felirat jelent meg, amelyekből 14-et maguk a fogyasztók küldtek egy Facebook játék során.

A Rudikon szereplő üzeneteket a fogyasztók, illetve a kampányba bevont YouTuberek szívük szerinti címzetteknek adták át személyesen, közvetítették videóbejegyzéseik segítségével, posztolták Facebookon vagy küldtek róla fotót Instagramon, ezzel célba juttatva kedves üzenetüket. A kampány folytonosságát a YouTuberek körében pedig egy kihívás biztosította, hisz különböző nemű, korú, életvitelű, teljesen eltérő tematikában munkálkodó influencerek hívták ki egymást egy személyre szabott Pöttyös üzenettel videóik végén.

Eredmények

A kampány záráskor több, mint 1 millió elérést hozott. Legnépszerűbbnek a kiemelkedően pozitív visszacsatolásban részesülő, luckeY által készített, Pöttyös Túró Rudi-ajándékozós videó minősült, 124 ezer megtekintést generálva. A női nézők körében Csizmadia Gabi videója bizonyult a legnépszerűbbnek, 45 ezres megtekintéssel. A kampányban résztvevő videósok mellett további tartalomgyártók is készítettek videót vagy Instagram posztot, mely tovább erősítette az aktivitást.

Az elérni kívánt Y és Z generáció 36, illetve 24 százalékához jutott el a Pöttyös üzenete, nem volt olyan videós tartalom, mely mellett hozzászólás nélkül elmentek volna megtekintői. Egyértelműen kifejezték tetszésüket, megosztották személyes tapasztalataikat, megköszönték a videósnak a közös élményt, a kihívást. További információk az alábbi infógrafikán:

Herczeg Hajni Pöttyös posztjaHerczeg Hajni Pöttyös posztjaDezső Bence Pöttyös posztjaDezső Bence Pöttyös posztjaBeniipowa Pöttyös posztjaBeniipowa Pöttyös posztjaCsorba Anita Pöttyös posztjaCsorba Anita Pöttyös posztjaSzirmai Gergely Pöttyös posztjaSzirmai Gergely Pöttyös posztjaCsizmadia Gabi Pöttyös posztjaCsizmadia Gabi Pöttyös posztjaluckeY Pöttyös posztjaluckeY Pöttyös posztjaMAgyar Barbi Pöttyös posztjaMAgyar Barbi Pöttyös posztjaSzabó Kristóf Pöttyös posztjaSzabó Kristóf Pöttyös posztjaVideójáték Zsolti Pöttyös posztjaVideójáték Zsolti Pöttyös posztjaMaris Pöttyös posztjaMaris Pöttyös posztja
Pöttyös kampány eredmények
További YouTube esettanulmányok megtekintése

  • Főoldal
  • Partnereink
  • Esettanulmányok
  • Szponzoráció és hirdetés
  • YouTube statisztikák
  • Rendezvényeink
  • Projektjeink
  • Tartalmi oldalak
  • Kapcsolat
Star Network MCN Kft. © 2013-2018
A starnetwork.hu oldalon ún. cookie-kat használunk szolgáltatásaink biztosításához.Rendben Részletes leírás