Star Network - Influencer ügynökség és YouTube hálózat
+36 20 210 99 29
info@starnetwork.hu
1097 Budapest, Vaskapu utca 20.
Facebook
LinkedIn
YouTube
Instagram
EN
HU
  • Influencerek
  • Brandeknek
    • Szponzoráció
    • Esettanulmányok
    • Hirdetéskezelés-felületmenedzsment
    • Rendezvény támogatás
    • Tartalom- és reklámgyártás
    • Ügynökségi szolgáltatás
  • Zenészeknek
  • TikTok
    • TikTok oktatások és tanácsadás
    • TikTok Hirdetések
    • TikTok Tartalomstratégia és tartalomgyártás
  • Csapatunk
  • Állás
  • Stúdió bérlés
  • Rendezvényeink
  • Influencer statisztikák
    • YouTube toplisták
    • TikTok toplista
    • Instagram toplista
  • Kapcsolat

Esettanulmány – Profession.hu Pályakezdők

< Vissza a Projektjeinkhez
A Star Network-nél folyamatosan azon dolgozunk hogy véleményvezér partnereink számára megvalósítsuk álom munkájukat, azaz, hogy abból élhessenek meg amit mindennél jobban imádnak. Kétségkívül nem új szakmáról van szó, de nagyon trendi és sok fiatal már arra vágyik, hogy ha felnő, akkor YouTuber legyen. Természetesen nem ők vannak többségben, sokan továbbra is olyan szakmákra vágynak, mint például jogász, asztronauta vagy orvos. A pályaválasztás előtt állók számára hoztunk létre egy kampányt a Profession.hu-val közösen, melynek célja volt, hogy számukra néhány munkát bemutassunk influencerek segítségével.

Célok

  1. Pályakezdő álláskeresők és pályaválasztáson gondolkodók megszólítása
  2. A Profession.hu márka népszerűsítése
Az egyik legsikeresebb pályakezdő kampányunk volt! Ennek a korosztálynak az elérésére a legjobb útnak a YouTuberekkel való együttműködést tartjuk, és a különböző profilú videósok által sokféle érdeklődésű fiatalt el tudtunk érni.
Petz ZsófiaMarketing Asszisztens, Profession

Megvalósítás

A kampány 5 különböző profilú, de elsősorban a célcsoportot megszólítani képes influencer köré épült, név szerint:

  1. Magyarósi Csaba – https://www.youtube.com/user/magyarosi
  2. Hédinke – https://www.youtube.com/user/szhedi
  3. Sirius – https://www.youtube.com/user/pingvinharcos
  4. Maris – https://www.youtube.com/user/Marismuffin
  5. Szirmai Gergely – https://www.youtube.com/channel/UC4IW7JBJtOJ8zkIpzg31NwQ

Mindegyik influencer 2-2 videót készített a saját csatornájára, az első videók október, míg a második november hónap folyamán valósultak meg. A teljes kampány fókusza az alábbi volt: Milyen munkát végeznék, ha nem videós lennék?

Ennek jegyében 4 influencer október folyamán olyan tartalmakat készített, amiben a saját régi és/vagy jelen álmaikról beszéltek, és hogy milyen munkát végeznének szívesen, illetve régebben mit próbáltak volna ki. Szirmai Gergely, az ötödik pedig pályaválasztási tanácsokat adott arról, hogy hogyan találd meg az álommunkád. Ezen kívül egy izgalmas nyereményjátékot is hirdetett mind az 5 videós, melyben a Profession.hu jóvoltából a résztvevők közül videósonként 1-1 nyertes 1 éves Spotify Prémium előfizetésre tehetett szert, továbbá 3 videós (Maris, Hédinke, Sirius) esetén az a lehetőség is megadatott a nyertes számára, hogy egy videóban szerepelhessen kedvenc YouTuberével. Ezzel a megoldással nemcsak személyes hangvételű, hanem nagy aktivitású videókat is sikerült létrehozni, melyben a márka mint támogató, pozitív szereplő tűnt ki.

Novemberben valósult meg a második kör. Ebben az esetben Szirmai Gergely ismét pályaválasztási tippeket adott, ezúttal arra fókuszált, hogy hogyan vedd észre, hogy utálod a munkád. A többi 4 influencer pedig 1-1 munkát próbált ki, mégpedig azt, amit az első videójukban már elmeséltek a nézőik számára. Ennek köszönhetően találkoztunk állatkerti gondozókkal, voltunk biciklis futárok, profi operatőrök és kaptunk betekintést a sevillai Uniós Kutatóközpont munkájába is. Három esetben a nyertes nézők is a kedvenc videósukkal tartottak.

Eredmények

Egyedi kampány, értékes tartalmak, rendkívül pozitív visszajelzések. Így foglalhatnánk össze szavakkal az eredményeket, ugyanis mind a nézői, mind az influencerek visszajelzései azt mutatják, hogy egyedi és hasznos videókat láttak/gyártottak, amire büszkék lehetnek. Számokban is eredményesnek bizonyult, ugyanis a 10 videóra és 10 Facebook posztra több mint 2500 komment érkezett és 99%-os like arányt tapasztaltunk. Ráadásul megközelítettük a 700 ezres megtekintési és az 500 ezres Facebook elérési számot, és ebből a 13-34 éves korosztály közel 85 százalékot tett ki.

Profession.hu - Pályakezdők kampány eredményeiről infógrafika
További esettanulmányok megtekintése

  • Főoldal
  • Influencerek
  • Brandeknek
  • TikTok Tartalomstratégia és tartalomgyártás
  • Esettanulmányok
  • Influencer Statisztikák
  • Rendezvényeink
  • Kapcsolat
  • Adatkezelési tájékoztató
Creator Marketing Kft. © 2022
A starnetwork.hu oldalon ún. cookie-kat használunk szolgáltatásaink biztosításához. Rendben További információkat itt találsz: Adatkezelési tájékoztató
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are as essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
SAVE & ACCEPT