Az egyik legsikeresebb pályakezdő kampányunk volt! Ennek a korosztálynak az elérésére a legjobb útnak a YouTuberekkel való együttműködést tartjuk, és a különböző profilú videósok által sokféle érdeklődésű fiatalt el tudtunk érni.Petz ZsófiaMarketing Asszisztens, Profession
A kampány 5 különböző profilú, de elsősorban a célcsoportot megszólítani képes influencer köré épült, név szerint:
Mindegyik influencer 2-2 videót készített a saját csatornájára, az első videók október, míg a második november hónap folyamán valósultak meg. A teljes kampány fókusza az alábbi volt: Milyen munkát végeznék, ha nem videós lennék?
Ennek jegyében 4 influencer október folyamán olyan tartalmakat készített, amiben a saját régi és/vagy jelen álmaikról beszéltek, és hogy milyen munkát végeznének szívesen, illetve régebben mit próbáltak volna ki. Szirmai Gergely, az ötödik pedig pályaválasztási tanácsokat adott arról, hogy hogyan találd meg az álommunkád. Ezen kívül egy izgalmas nyereményjátékot is hirdetett mind az 5 videós, melyben a Profession.hu jóvoltából a résztvevők közül videósonként 1-1 nyertes 1 éves Spotify Prémium előfizetésre tehetett szert, továbbá 3 videós (Maris, Hédinke, Sirius) esetén az a lehetőség is megadatott a nyertes számára, hogy egy videóban szerepelhessen kedvenc YouTuberével. Ezzel a megoldással nemcsak személyes hangvételű, hanem nagy aktivitású videókat is sikerült létrehozni, melyben a márka mint támogató, pozitív szereplő tűnt ki.
Novemberben valósult meg a második kör. Ebben az esetben Szirmai Gergely ismét pályaválasztási tippeket adott, ezúttal arra fókuszált, hogy hogyan vedd észre, hogy utálod a munkád. A többi 4 influencer pedig 1-1 munkát próbált ki, mégpedig azt, amit az első videójukban már elmeséltek a nézőik számára. Ennek köszönhetően találkoztunk állatkerti gondozókkal, voltunk biciklis futárok, profi operatőrök és kaptunk betekintést a sevillai Uniós Kutatóközpont munkájába is. Három esetben a nyertes nézők is a kedvenc videósukkal tartottak.
Egyedi kampány, értékes tartalmak, rendkívül pozitív visszajelzések. Így foglalhatnánk össze szavakkal az eredményeket, ugyanis mind a nézői, mind az influencerek visszajelzései azt mutatják, hogy egyedi és hasznos videókat láttak/gyártottak, amire büszkék lehetnek. Számokban is eredményesnek bizonyult, ugyanis a 10 videóra és 10 Facebook posztra több mint 2500 komment érkezett és 99%-os like arányt tapasztaltunk. Ráadásul megközelítettük a 700 ezres megtekintési és az 500 ezres Facebook elérési számot, és ebből a 13-34 éves korosztály közel 85 százalékot tett ki.