Star Network - Influencer ügynökség és YouTube hálózat
+36 20 210 99 29
info@starnetwork.hu
1097 Budapest, Vaskapu utca 20.
Facebook
LinkedIn
YouTube
Instagram
EN
HU
  • Influencerek
  • Brandeknek
    • Szponzoráció
    • Esettanulmányok
    • Hirdetéskezelés-felületmenedzsment
    • Rendezvény támogatás
    • Tartalom- és reklámgyártás
    • Ügynökségi szolgáltatás
  • Zenészeknek
  • TikTok
    • TikTok oktatások és tanácsadás
    • TikTok Hirdetések
    • TikTok Tartalomstratégia és tartalomgyártás
  • Csapatunk
  • Állás
  • Stúdió bérlés
  • Rendezvényeink
  • Influencer statisztikák
    • YouTube toplisták
    • TikTok toplista
    • Instagram toplista
  • Kapcsolat

Esettanulmány – Mastercard: Fesztiválozz influencerekkel!

Nem kérdés, hogy a 2017-es év egyik buzzwordje az “influencer” a marketing szakmában. A legtöbb márka már felismerte, és előszeretettel dolgozik is együtt véleményvezérekkel, a legtöbb esetben már hosszú távon tervezve. Kreatívabbnál kreatívabb tartalmak és formátumok születnek, a kampányok pedig egyre komplexebbé válnak. Az influencer marketing teret ad az out of the box gondolkodásnak, amennyiben a márka is nyitott rá. Erre a gondolkodásra példa az év egyik leginnovatívabb kampánya, melyet a Mastercard valósított meg a Star Network és a Crane közreműködésével, a jelmondatuk pedig nem más volt: “Avasd be, majd adj szabad kezet!”

Cél

Kártyahasználók edukációja: kártyával fesztiválozni minden szempontból előnyösebb

Megvalósítás

A kampány a fesztivál időszakra volt időzítve: júniustól augusztusig tartott, melynek során két fesztiválon való jelenlét valósult meg.

A kampányban 4 különböző karakterű influencer vett részt, akik párban látogattak ki a Balaton Sound, illetve a Sziget fesztiválokra. A mechanizmus azért volt innovatív, mert napi tartalmat gyártottak a fesztiválon, amit még aznap éjjel megvágtak, és másnap ment is ki a csatornájukra, pont mielőtt elkezdődött volna a másnapi fesztivál kihívás. Ez influencerenként összesen 4 db videót jelentett, olyan tartalmakkal, amit amúgy is készítettek volna egy fesztiválon, annyi különbséggel, hogy ezek mellett megjelentek az irányított tartalmak is. Minden vloggernek volt napi csoportos és egy-egy egyéni feladata, amit meg kellett oldania (pl.: az óriás plüss mémeknek kellett barátot szerezni), a feladatokban pedig mindig megjelent a Mastercard kártyás fizetés is. Az elvégzett feladatok után a vloggerek pontokat kaptak, aki a fesztivál végén a legtöbbet gyűjtötte, az megnyerte a főnyereményt (pl.: Szabit repülővel vitték haza a Soundról). A Mastercard ennek köszönhetően több fronton is meg tudott jelenni a videókban, egyrészt az általános tartalomgyártásban (pl.: milyen a kaja idén a Soundon – kártyás fizetés mutatása), másrészt a feladatok megoldásánál. Az influencerek pedig örültek, hogy szabad kezet kaptak ahhoz, hogy a napi feladatokat a saját egyéniségükhöz illően oldják meg, illetve maradt idő a fesztiválon való egyéb témák vlogolására is.

Eredmények

A 16 videó a kampány zárásakor több mint 1 230 000-es organikus nézettséget hozott, a 22 db Instagram poszt pedig összesen több, mint 238 000 likeot kapott. A feladatok testre szabása, és a szabadon értelmezett tartalomgyártás eredménye volt, hogy a rajongók szerették a folytatásos formátumot és a versenyt, szinte nem volt negatív komment.

barni_mastercardkarin_mastercardmaris_mastercardszabi_mastercard
További esettanulmányok megtekintése

  • Főoldal
  • Influencerek
  • Brandeknek
  • TikTok Tartalomstratégia és tartalomgyártás
  • Esettanulmányok
  • Influencer Statisztikák
  • Rendezvényeink
  • Kapcsolat
  • Adatkezelési tájékoztató
Creator Marketing Kft. © 2022
A starnetwork.hu oldalon ún. cookie-kat használunk szolgáltatásaink biztosításához. Rendben További információkat itt találsz: Adatkezelési tájékoztató
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are as essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
SAVE & ACCEPT