Star Network - Influencer ügynökség és YouTube hálózat
+36 20 210 99 29
info@starnetwork.hu
1097 Budapest, Vaskapu utca 20.
Facebook
LinkedIn
YouTube
Instagram
EN
HU
  • Influencerek
  • Brandeknek
    • Szponzoráció
    • Esettanulmányok
    • Hirdetéskezelés-felületmenedzsment
    • Rendezvény támogatás
    • Tartalom- és reklámgyártás
    • Ügynökségi szolgáltatás
  • Zenészeknek
  • TikTok
    • TikTok oktatások és tanácsadás
    • TikTok Hirdetések
    • TikTok Tartalomstratégia és tartalomgyártás
  • Csapatunk
  • Állás
  • Stúdió bérlés
  • Rendezvényeink
  • Influencer statisztikák
    • YouTube toplisták
    • TikTok toplista
    • Instagram toplista
  • Kapcsolat

Esettanulmány – Wargaming

Az influencer marketing területén számtalan megoldás találkozhatunk: szponzorált videó, reklámfilm, takeover valamint social tartalmak formájában. Külföldi influencer kampányokban gyakran láthatunk úgynevezett videóspot jellegű megoldásokat. Ennek lényege, hogy a támogatott influencer a videójának 30-90 másodpercében bemutatja a szponzor termékét, szolgáltatását valamint a hozzá kapcsolódó aktuális kampányüzenetet, kvázi a “műsor támogatójaként” funkcionál. A formátum előnye, hogy nem szükséges szorosan kötődnie a videó alap koncepciójához, így szélesebb körben alkalmazható megoldás.

Ezek a tartalmak költséghatékonyság mellett segítenek performance fókuszú kampányokban, hiszen egy-egy spotban dedikált üzenetet lehet elhelyezni, amivel terelni lehet a követőket a márka által kívánt felületre. Ebből pedig különböző mérőszámokat lehet kalkulálni. Magyarországon leginkább a gaming területén valósultak meg ilyen együttműködések, nézzük, hogy a Wargaming kapcsán milyen tapasztalataink voltak.

KAMPÁNY CÉLOK:

  • Wargaming különböző játékaira felhívni a figyelmet

  • Látogatók terelése a Wargaming oldalára

MEGVALÓSÍTÁS:

A Wargaming egy online, multiplayer játékokat (pl. World of Tanks) fejlesztő cég, amely régóta dolgozik influencerekkel hazánkban. Az elmúlt 1 évben azonban már több olyan közös együttműködésünk valósult meg, amiben videóspotok készültek el. Az influencerek témakör és elérés alapján lettek kiválasztva, ez alapján az alábbiak készítettek eddig ilyen tartalmakat (videós példák lejjebb láthatók): 

ALEX CSIGÉR
CRESSER
DRIMI
RUBEN
LUCKEY

A videók témakörét tekintve elmondható, hogy egyaránt kerültek videóspotok gaming és nem gaming tartalmakba is. Vagyis a videóspotok fontos előnye még, hogy tartalomtól függetlenek, ezért elegendő a márka számára releváns célcsoportot, nagy tömegben elérő influencer megtalálása. A Wargaming kapcsán az 5 influencer összesen 12 darab videóspotot készített, ezek eredményeit a következő szekció taglalja.

EREDMÉNYEK:

Az elkészült tartalmak április 3-ig bezárólag több mint 2,3 millió megtekintést értek el. Fontos kiemelni, hogy egy kivétellel a spotok mindegyike a videók első percében indulnak el, így biztosítva a hirdető számára az üzenet eljuttatását minél több nézőhöz. A Wargaming kapcsán fontos volt  a forgalomterelés. A részletes elemzések alapján összességében az látható, hogy közel 20 ezer kattintás érkezett a tartalmakban elhelyezett linkekre, ami így nagyságrendileg 0,8%-os CTR-t jelent.

Lényeges továbbá, hogy önmagában a közvetlen kattintások számára és a CTR-re önmagában nem ajánlott üzleti döntéseket alapozni, hiszen a customer lifetime value-t is figyelembe kell venni, és ehhez kapcsolódóan azt, hogy kampányoknál magas azon emberek száma, akik nem akkor és arra a linkre kattintva fog felhasználóvá konvertálódni, hanem bizonyos idő után és egy másik útvonalon (pl. keresőbe direkt begépelve az oldal címét). 

KÉRJEN TŐLÜNK AJÁNLATOT
1. 2019 nyarán az HBO új sorozatait szerette volna népszerűsíteni a célcsoport felé, és ebben a Játsszuk le!, valamint két véleményvezér, Goodlike és Zsozeatya is partner volt. A két szereplő az HBO számára kiemelt sorozataihoz kapcsolódó feladványokat kaptak a Rápörögve formátumban. A videó lehetőséget adott rá, hogy az egyes sorozatokról részletesebben is beszélgessenek a résztvevők, így a nézők is kedvet kaphattak a szolgáltatás használatára.
2. Az LG-vel termékmegjelenítési megoldást alkalmaztunk, amikor az új eszközeik népszerűsítése kapcsán keresték meg a Star Network-öt. A megvalósult tartalomban a két szereplő, B. Nagy Réka és Laudon Andrea a márka új termékeit használta végig a videóban a feladatok végrehajtásához. 

  • Főoldal
  • Influencerek
  • Brandeknek
  • TikTok Tartalomstratégia és tartalomgyártás
  • Esettanulmányok
  • Influencer Statisztikák
  • Rendezvényeink
  • Kapcsolat
  • Adatkezelési tájékoztató
Creator Marketing Kft. © 2022
A starnetwork.hu oldalon ún. cookie-kat használunk szolgáltatásaink biztosításához. Rendben További információkat itt találsz: Adatkezelési tájékoztató
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are as essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
SAVE & ACCEPT