Star Network - Influencer ügynökség és YouTube hálózat
+36 20 210 99 29
info@starnetwork.hu
1097 Budapest, Vaskapu utca 20.
Facebook
LinkedIn
YouTube
Instagram
EN
HU
  • Influencerek
  • Brandeknek
    • Szponzoráció
    • Esettanulmányok
    • Hirdetéskezelés-felületmenedzsment
    • Rendezvény támogatás
    • Tartalom- és reklámgyártás
    • Ügynökségi szolgáltatás
  • Zenészeknek
  • TikTok
    • TikTok oktatások és tanácsadás
    • TikTok Hirdetések
    • TikTok Tartalomstratégia és tartalomgyártás
  • Csapatunk
  • Állás
  • Stúdió bérlés
  • Rendezvényeink
  • Influencer statisztikák
    • YouTube toplisták
    • TikTok toplista
    • Instagram toplista
  • Kapcsolat

Esettanulmány – International Business School

< Vissza a Projektjeinkhez
Az év első hónapjában a hirdetői aktivitás általában jóval alacsonyabb a szezonalitás végett, de ilyenkor is van olyan iparág, ahol jelentős aktivitás tapasztalható, ilyen a felsőoktatás. A február 15-ig tartó felvételi időszak az egyetemek és főiskolák számára kiemelten fontos kampányidőszak, ráadásul már ezek az intézmények sem maradnak távol az influencer marketing világától. Cégünk tavaly kezdte el gyümölcsöző együttműködését az International Business School-lal (továbbiakban: IBS), mely 2018-ban is folytatódott, és ezúttal is nagyon különleges tartalmak születtek.

Célok

  1. Az IBS márkaépítése
  2. Az IBS-re felvételizők számának növelése
Iskolánk célcsoportját az érettségi előtt álló diákok alkotják, így a fiatal YouTuberekkel való együttműködés marketingtevékenységünk nélkülözhetetlen eszközévé vált. A továbbtanulással kapcsolatos döntések rendkívül jelentősek, akár életre szólóak is lehetnek, ezért körültekintően kellett kiválasztanunk azokat a személyeket, akik véleményükkel befolyásolják a diákokat.
A kampányt azért tartjuk sikeresnek, mert olyan influencerekkel dolgozhattunk együtt, akik felelősségteljesen és megfelelő komolysággal képviselték a témát és iskolánkat, ugyanakkor a fiatal generáció nyelvén közvetítették az üzenetet.
Gemesi RobertaKommunikációs munkatárs, IBS

Megvalósítás

A tavalyi év tapasztalatait felhasználva idén három olyan influencert vontunk be a kampányba, akik nemcsak egyedi tartalmat gyártanak, de személyiségük és érdeklődésük is illeszkedik az IBS által képviselt értékekbe. Mindhárom influencer 1-1 videót készített saját YouTube csatornájára, melyeket aztán a Facebookon oldalukon is népszerűsítettek. Az alábbi koncepciók valósultak meg:

Chloe from the Woods: Chloe leginkább a kreatív, humoros stílusának jegyeiben készített vlog és lifestyle videóiról ismert, amely természetesen ebből az együttműködésből sem maradhatott ki. Egy délután folyamán ellátogatott az iskolához, ahol a külföldi és magyar diákokat retró magyar édességek kóstolására hívta ki. Az iskola bemutatása mellett a diákok reakciói adták a tartalom szórakoztató oldalát, így egy száraz iskolabemutató helyett egy izgalmas videó készült el.

Lilla vlogja: Lilla hosszú időt töltött Kínában, és folyamatosan tölt fel videókat ottani utazásairól, élményeiről. Pár hónapja hazatért, és ezt követően a csatornájában megjelentek az itthoni vlogok is, de továbbra is a nemzetközi élmények, utazás és tanulás áll a fókuszban. Az ő videójában az IBS-t úgy mutatta be, mint egy iskolát, ahol nemzetközi diplomát lehet szerezni és nemzetközi környezetben lehet mozogni úgy, hogy nem kell külföldre költözni. Természetesen mindezt a saját tapasztalatainak megosztásával együtt ötvözte, így egy személyesebb hangvételű tartalom született meg.

B. Nagy Réka: Réka egy vagány csaj, aki zenei karrierje mellett videózással és tanulással tölti mindennapjait, és szenvedélye a gördeszkázás. Emiatt egy olyan IBS-en tanuló magyar diákkal készített videót, aki szintén videózik az iskola mellett és ráadásul bmxezik is rendszeresen. Réka az iskolaválasztásról beszélt, valamint arról kérdezte Zozót, hogy miért az IBS-t választotta, és hogy mennyire nehéz egyetem mellett videózni.

Eredmények

A kampány megtekintések szempontjából jó eredményeket hozott, figyelembe véve, hogy egy komolyabb, nem mindenki számára releváns tartalmakról van szó. A nézettségi adatok mellett viszont sokkal fontosabbnak tartjuk kiemelni azt, hogy kommentek szempontjából nagyon sok pozitív visszajelzést illetve hasznos kritikát is olvashattunk az iskola kapcsán, amelyek értékes visszajelzéseknek bizonyulnak. Főleg Lilla videójánál láttuk, hogy vita indult el a kommentelők között az iskola és a külföldi tanulás témája kapcsán. Az alábbi grafikonon néhány adat látható.

További esettanulmányok megtekintése

  • Főoldal
  • Influencerek
  • Brandeknek
  • TikTok Tartalomstratégia és tartalomgyártás
  • Esettanulmányok
  • Influencer Statisztikák
  • Rendezvényeink
  • Kapcsolat
  • Adatkezelési tájékoztató
Creator Marketing Kft. © 2022
A starnetwork.hu oldalon ún. cookie-kat használunk szolgáltatásaink biztosításához. Rendben További információkat itt találsz: Adatkezelési tájékoztató
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are as essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
SAVE & ACCEPT