dm Itt vagyok önmagam kampány 2022
A kampány jelmondata: “Itt vagyok önmagam”. A kampány egyben sorozat is, így külön öröm ügynökségeknek, hogy sorozatban harmadik éve működünk közre ennek elkészítésében.
A kampány jelmondata: “Itt vagyok önmagam”. A kampány egyben sorozat is, így külön öröm ügynökségeknek, hogy sorozatban harmadik éve működünk közre ennek elkészítésében.
Az internetes zaklatás és átverés témájának kiemelt fontosságának hangsúlyozását a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) is zászlójára tűzte, és ennek a kommunikációnak az egyik alappillére egy influencer projekt volt, hiszen ők közvetlenül és hitelesen meg tudják szólítani az érintett célcsoportot.
A luxusmárka felkereste a Star Network Influencer Ügynökséget annak érdekében, hogy kutasson fel olyan influencerket 4 régióban, akik hiteles képviselői lehetnek a brandnek.
A 4 reklámfilmre közel 180 ezer megtekintés érkezett a YouTube felületén keresztül, illetve a magyarországi Cinema City mozi hálózatban a filmek előtti reklám blokkokban is megjelentek a rövid reklámvideók, ezzel több százezres elérést biztosítva.
5 személy 5 történet. Az „Itt vagyok Önmagam” kampány során reklámfilmet és riportfilmeket is készítettünk Influencerekkel, ahol elmesélték személyes, inspiráló történetüket.
2019 áprilisában a „Dark Phoenix” szuperhős film népszerűsítésében vettünk részt együttműködve 4 nagy elérésű véleményvezérrel.
A kampányt a Cartoon Network a Star Network-kel és a Nemzeti Bűnmegelőzési Tanáccsal közösen valósította meg. A Cartoon Network az NBT-vel létrehozta a kvízjátékot, amellyel a gyerekek játékos formában tanulhatnak a témáról.
A K&H Bank és a Star Network együttműködésében megvalósult kampány célja az online biztonság fontosságának hangsúlyozása volt. A videók több mint 150 ezer megtekintést értek el, és számos pozitív visszajelzést kaptak.
A kampány középpontjában Magyarósi Csaba és Zsozé állt, mindketten más oldalról képviselték a kampányt, és a hozzájuk illő stílusban mutatták be a szolgáltatást. A szakértői, ajánlói szerepben Csaba állt, ezzel szemben Zsozé a humor oldaláról fogta meg a témát
A megfelelő véleményvezérekkel a cégek üzenete hitelesen és meggyőzően kerül közvetítésre a nézők felé. A dm „A változás benned kezdődik” kampányával ezt céloztuk meg!