Játszuk Le Tartalomgyártás

Esettanulmány

Bemutatás

2018-ban a Star Network új vizekre evezett, ugyanis csapatunk bővülésével a tartalomgyártási divíziónkat indítottuk el. Egy olyan projektbe kezdtünk bele, amellyel egy olyan önálló, hosszú távon életképes csatornát tudunk felépíteni, amely egyszerre szórakoztat és értéket közvetít. Így született meg a Játsszuk le!, melynek elsődleges célja a szórakoztatva tanítás. A csatorna jelenleg közel 70 ezer feliratkozóval7 ezer Instagram követővel rendelkezik, melyet 80 videó és közel 250 Instagram tartalom segítségével és 1 év alatt gyűjtött össze.

 

A teljes gyártás saját kézben van, így a játékok kitalálásától a forgatások leszervezésén keresztül a kommunikációig minden egy fedél alatt, egy csapat által kerül megvalósításra. Csapatunk hazánk legnépszerűbb véleményvezéreivel forgatott már számos videót. Minden videóban egy műsorvezető, valamint két véleményvezér szerepel, utóbbiak mérettetik meg magukat különböző játékos feladatokban. Az elmúlt 1 év alatt két évad futott le a csatornán, évadonként egyedi 4-4 formátummal, melyek mindegyike a szórakoztatásra és/vagy az edukációra fókuszál más hangsúllyal. A teljes igénye nélkül néhány példa:

  1. Csúcsjátszma: Ebben a második évados játékban a szereplők megadott témákból kapnak kérdéseket, amelyekre a válaszból már néhány betűt segítségképpen megkaptak, és megadott időre kell helyesen válaszolniuk. 

  2. 1 millió feliratkozós játszma: Az első évad legkedveltebb formátuma, melyben az ismert TV-s műsor mintájára a játékosok kérdéseket kapnak négy válaszlehetőséggel, ezekért pedig feliratkozókat gyűjtenek. 

  3. Beszéljük ki: Ezekben a videókban a szereplők egy megadott témában kapnak állításokat, és ezek mellett vagy ellen foglalhatnak állást, majd vitathatják meg egymással és a műsorvezetővel véleményüket. A formátum célja teljes mértékben az edukáció és inspiráció. 

 

Eredmények

A csatorna legnézettebb tartalmai akár a 400 ezres megtekintést is elérték, a videók átlagos nézettsége 40 ezer körül mozog, továbbá 53%-ban a 18-24 éves korosztály éri el, közel fele-fele arányban nőket és férfiakat. A videógyártási eredmények mellett a szponzorok érdeklődése is kiemelkedő a Játsszuk Le! iránt. A teljesség igény nélkül az HBO és az LG kampányai:

 

1. 2019 nyarán az HBO új sorozatait szerette volna népszerűsíteni a célcsoport felé, és ebben a Játsszuk le!, valamint két véleményvezér, Goodlike és Zsozeatya is partner volt. A két szereplő az HBO számára kiemelt sorozataihoz kapcsolódó feladványokat kaptak a Rápörögve formátumban. A videó lehetőséget adott rá, hogy az egyes sorozatokról részletesebben is beszélgessenek a résztvevők, így a nézők is kedvet kaphattak a szolgáltatás használatára.

2. Az LG-vel termékmegjelenítési megoldást alkalmaztunk, amikor az új eszközeik népszerűsítése kapcsán keresték meg a Star Network-öt. A megvalósult tartalomban a két szereplő, B. Nagy Réka és Laudon Andrea a márka új termékeit használta végig a videóban a feladatok végrehajtásához. 

Játsszuk le! egy sikeres mérföldkő a tartalomgyártási divíziónk kiépítésében, hiszen 1 év alatt egy önálló, életképes és fenntartható felületet, márkát hoztunk létre. A jövőben további fejlesztések kerülnek megvalósításra mind a Játsszuk Le!, mind újabb saját gyártású csatornák kapcsán.

További esettanulmányaink