Játszuk Le Tartalomgyártás
Esettanulmány
Bemutatás
2018-ban a Star Network új vizekre evezett, ugyanis csapatunk bővülésével a tartalomgyártási divíziónkat indítottuk el. Egy olyan projektbe kezdtünk bele, amellyel egy olyan önálló, hosszú távon életképes csatornát tudunk felépíteni, amely egyszerre szórakoztat és értéket közvetít. Így született meg a Játsszuk le!, melynek elsődleges célja a szórakoztatva tanítás. A csatorna jelenleg közel 70 ezer feliratkozóval, 7 ezer Instagram követővel rendelkezik, melyet 80 videó és közel 250 Instagram tartalom segítségével és 1 év alatt gyűjtött össze.


A teljes gyártás saját kézben van, így a játékok kitalálásától a forgatások leszervezésén keresztül a kommunikációig minden egy fedél alatt, egy csapat által kerül megvalósításra. Csapatunk hazánk legnépszerűbb véleményvezéreivel forgatott már számos videót. Minden videóban egy műsorvezető, valamint két véleményvezér szerepel, utóbbiak mérettetik meg magukat különböző játékos feladatokban. Az elmúlt 1 év alatt két évad futott le a csatornán, évadonként egyedi 4-4 formátummal, melyek mindegyike a szórakoztatásra és/vagy az edukációra fókuszál más hangsúllyal. A teljes igénye nélkül néhány példa:
Csúcsjátszma: Ebben a második évados játékban a szereplők megadott témákból kapnak kérdéseket, amelyekre a válaszból már néhány betűt segítségképpen megkaptak, és megadott időre kell helyesen válaszolniuk.
1 millió feliratkozós játszma: Az első évad legkedveltebb formátuma, melyben az ismert TV-s műsor mintájára a játékosok kérdéseket kapnak négy válaszlehetőséggel, ezekért pedig feliratkozókat gyűjtenek.
Beszéljük ki: Ezekben a videókban a szereplők egy megadott témában kapnak állításokat, és ezek mellett vagy ellen foglalhatnak állást, majd vitathatják meg egymással és a műsorvezetővel véleményüket. A formátum célja teljes mértékben az edukáció és inspiráció.
Eredmények
A csatorna legnézettebb tartalmai akár a 400 ezres megtekintést is elérték, a videók átlagos nézettsége 40 ezer körül mozog, továbbá 53%-ban a 18-24 éves korosztály éri el, közel fele-fele arányban nőket és férfiakat. A videógyártási eredmények mellett a szponzorok érdeklődése is kiemelkedő a Játsszuk Le! iránt. A teljesség igény nélkül az HBO és az LG kampányai:

1. 2019 nyarán az HBO új sorozatait szerette volna népszerűsíteni a célcsoport felé, és ebben a Játsszuk le!, valamint két véleményvezér, Goodlike és Zsozeatya is partner volt. A két szereplő az HBO számára kiemelt sorozataihoz kapcsolódó feladványokat kaptak a Rápörögve formátumban. A videó lehetőséget adott rá, hogy az egyes sorozatokról részletesebben is beszélgessenek a résztvevők, így a nézők is kedvet kaphattak a szolgáltatás használatára.
2. Az LG-vel termékmegjelenítési megoldást alkalmaztunk, amikor az új eszközeik népszerűsítése kapcsán keresték meg a Star Network-öt. A megvalósult tartalomban a két szereplő, B. Nagy Réka és Laudon Andrea a márka új termékeit használta végig a videóban a feladatok végrehajtásához.
A Játsszuk le! egy sikeres mérföldkő a tartalomgyártási divíziónk kiépítésében, hiszen 1 év alatt egy önálló, életképes és fenntartható felületet, márkát hoztunk létre. A jövőben további fejlesztések kerülnek megvalósításra mind a Játsszuk Le!, mind újabb saját gyártású csatornák kapcsán.
További esettanulmányaink
MOL influencer kampány esettanulmány
A korábbi sikeres együttműködéseket követően a dm Magyarország a hivatalos TikTok csatornájuk tartalomgyártásával is megbízta ügynökségünket. A TikTok csatorna elindításával a fiatalabb vásárlókat szeretné a márka elsősorban elérni.
dm TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A korábbi sikeres együttműködéseket követően a dm Magyarország a hivatalos TikTok csatornájuk tartalomgyártásával is megbízta ügynökségünket. A TikTok csatorna elindításával a fiatalabb vásárlókat szeretné a márka elsősorban elérni.
Vinted márkabevezető kampány
Ügyfelünk márkabevezető kampány céljából kereste fel ügynökségünket, hiszen a magyar piacon 2022 augusztusától vált elérhetővé a Vinted app.
OTP Simple esettanulmány
A kampány célja a Simple autópálya-matrica vásárlások ösztönzése, a felhasználók terelés az appos vásárlás felé a fizikai helyszínek helyett.
dmLIVE Shopping
A dm Magyarországgal közös dmLIVE Shopping kampányunk a világ egyik legnagyobb influencer marketing versenyén a Global Influencer Marketing Awards 2024 döntőjébe jutott, és a 3. helyet szerezte meg a legjobb 8 kampány közül!
Nord VPN esettanulmány
Az influencer kampány célja az, hogy a NordVPN márkát és szogláltatásukat megismertessük a nézőkkel, továbbá az adott időszakra elérhető aktuális akciót promótáljuk.
Kardos Lovasiskola TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A Kardos Lovasiskola 2023 februárjában kezdte meg ügynökségünkkel az együttműködést egy próba időszakkal, Ennek kerertében az Aranykalászos Gazda képzésüket népszerűsítettük ahol jelentkezőket toboroztunk kifejezetten a TikTok felületén.
dm Beauty Workshop
Idén a dm Magyarország 30. születésnapját ünnepeltük, illetve újdonságként az applikációban futó dm Live adás forgatását is kiköltöztettük a helyszínre és az esemény alatt végig élőben közvetítettük a különböző szakmai beszélgetéseket.
BAHART Influencer kampány
A BAHART infleuncer kampány célja az volt, hogy megismertessük balatoni hajózás élményét, a BAHART szolgáltatásait, eseményeit, adott év aktivitásait.
Biobalance márkabevezető kampány
A Bio Balance teljesen új márkaként robbant be az itthoni szépségápolási piacra 2023 nyarán. A márkabevezető kampány célja az volt, hogy minél több tudatos bőrápoló megismerje az új termékcsaládot.