Influencer

Esettanulmányok

MOL influencer kampány esettanulmány

A korábbi sikeres együttműködéseket követően a dm Magyarország a hivatalos TikTok csatornájuk tartalomgyártásával is megbízta ügynökségünket. A TikTok csatorna elindításával a fiatalabb vásárlókat szeretné a márka elsősorban elérni.

Vinted márkabevezető kampány

Ügyfelünk márkabevezető kampány céljából kereste fel ügynökségünket, hiszen a magyar piacon 2022 augusztusától vált elérhetővé a Vinted app.

OTP Simple esettanulmány

A kampány célja a Simple autópálya-matrica vásárlások ösztönzése, a felhasználók terelés az appos vásárlás felé a fizikai helyszínek helyett.

dmLIVE Shopping

A dm Magyarországgal közös dmLIVE Shopping kampányunk a világ egyik legnagyobb influencer marketing versenyén a Global Influencer Marketing Awards 2024 döntőjébe jutott, és a 3. helyet szerezte meg a legjobb 8 kampány közül!

Nord VPN esettanulmány

Az influencer kampány célja az, hogy a NordVPN márkát és szogláltatásukat megismertessük a nézőkkel, továbbá az adott időszakra elérhető aktuális akciót promótáljuk.

dm Beauty Workshop

Idén a dm Magyarország 30. születésnapját ünnepeltük, illetve újdonságként az applikációban futó dm Live adás forgatását is kiköltöztettük a helyszínre és az esemény alatt végig élőben közvetítettük a különböző szakmai beszélgetéseket.

BAHART Influencer kampány

A BAHART infleuncer kampány célja az volt, hogy megismertessük balatoni hajózás élményét, a BAHART szolgáltatásait, eseményeit, adott év aktivitásait.

Biobalance márkabevezető kampány

A Bio Balance teljesen új márkaként robbant be az itthoni szépségápolási piacra 2023 nyarán. A márkabevezető kampány célja az volt, hogy minél több tudatos bőrápoló megismerje az új termékcsaládot.

Tradensea tartalomgyártás esettanulmány

A Trandensea csapata szeretett volna egy olyan edukatív sorozatot létrehozni, amely segítségül szolgál az új felhasználóknak elsajátítani a tudást, az aktív felhasználoknak pedig , hogy megismerjék milyen további lehetőségeik vannak a platformon.

BioTech USA nemzetközi influencer kampány

Cél: A BioTechUSA márka terjeszkedésének és népszerűsítésének segítése a külföldi országokban, influencer kommunikáció bevonásával.