Cases

Esettanulmányok

iStyle TikTok tartalomgyártás esettanulmány

A Kardos Lovasiskola 2023 februárjában kezdte meg ügynökségünkkel az együttműködést egy próba időszakkal, Ennek kerertében az Aranykalászos Gazda képzésüket népszerűsítettük ahol jelentkezőket toboroztunk kifejezetten a TikTok felületén.

InfluenceAir Podcast

Az InfluenceAIR podcast hazánk első influencer marketinggel foglalkozó podcast műsora. Célunk, hogy egy szakmai podcast keretén belül bemutassuk a hazai influencer marketing piacát, szereplőit és ezáltal megismertessük közönségünkkel ezen szakterület lehetőségeit, kihívásait.

dm Itt vagyok önmagam kampány 2021

5 személy 5 történet. Az „Itt vagyok Önmagam” kampány során reklámfilmet és riportfilmeket is készítettünk Influencerekkel, ahol elmesélték személyes, inspiráló történetüket.

Aki ver az nem haver kampány esettanulmány

A kampányt a Cartoon Network a Star Network-kel és a Nemzeti Bűnmegelőzési Tanáccsal közösen valósította meg. A Cartoon Network az NBT-vel létrehozta a kvízjátékot, amellyel a gyerekek játékos formában tanulhatnak a témáról.

K&H influencer kampány esettanulmány

A K&H Bank és a Star Network együttműködésében megvalósult kampány célja az online biztonság fontosságának hangsúlyozása volt. A videók több mint 150 ezer megtekintést értek el, és számos pozitív visszajelzést kaptak.

HBO Go esettanulmány

A kampány középpontjában Magyarósi Csaba és Zsozé állt, mindketten más oldalról képviselték a kampányt, és a hozzájuk illő stílusban mutatták be a szolgáltatást. A szakértői, ajánlói szerepben Csaba állt, ezzel szemben Zsozé a humor oldaláról fogta meg a témát

dm Márkaismertség növelése esettanulmány

A megfelelő véleményvezérekkel a cégek üzenete hitelesen és meggyőzően kerül közvetítésre a nézők felé. A dm „A változás benned kezdődik” kampányával ezt céloztuk meg!

Wargaming esettanulmány

A Kampány célja volt a Wargaming különböző játékaira felhívni a figyelmet illetve látogatók terelése a Wargaming oldalára