K&H influencer kampány

Esettanulmány

Bemutatás

A márkakommunikációt az egyik legizgalmasabb és legkreatívabb módon az influencereken keresztül is meg lehet valósítani. A megfelelő véleményvezérekkel a cégek üzenete hitelesen és meggyőzően kerül közvetítésre a nézők felé. A dm „A változás benned kezdődik” kampányával ezt céloztuk meg!

Dm-drogerie_markt_logo.svg

Cél

Márkaismertség növelése egy olyan üzeneten keresztül, amivel a célcsoport azonosulni tud.

Megvalósítás

A dm „A változás bennem kezdődik” kampányában olyan influencereket választottunk ki, akiknek történtük másokat is motiválhatnak, inspirálhatnak, emellett pedig maguk is nagy változáson mentek keresztül. Bencze Máté álmodozása, majd saját elképzelésének megvalósítása tökéletes üzenet volt a kampányban. Cserháti-Herold Janka és Holényi Zita tudatos építkezése a szakmai influencerek világban, szintén egy meghatározó példa. Mellettük pedig Háfra Noémi sikerei és elhivatottsága a kézilabda iránt bárkit motiválni tud.

 

A véleményvezérekkel forgatott videókban egy pozitív, de komoly hangvételű üzenetet juttattak el a nézőknek: Lépj ki a megszokásból, lépj be az életbe!

A kisfilmekben, amik a dm YouTube-oldalára kerültek ki, a szereplők olyan dolgokat osztottak meg magukról, amik hozzásegítették őket a sikerhez, legyen ez akár az, hogy mekkora változást kellett maguknak meghozni. A kampány sikerességét a végig fókuszban maradó üzenet hozta meg.

Minden szereplőről külön kisfilm készült, illetve egy közös összefoglaló reklámfilm is napvilágot látott. A forgatás alig több mint 2 napot vett igénybe, a projektkoordináció a Star Network feladata, míg a rendezés és utómunka Simonffy Péter közreműködésével valósult meg. A véleményvezérek saját felületein népszerűsítették a kampányt, YouTube videók, Instagram posztok és storyk formájában. 

 

Megvalósítás

Ahogy a videó alatti kommentek is mutatják, a kampány üzenete célba ért, a nézők visszajelzése alapján kiemelkedően sikeres együttműködés jött létre. A kampány sikerességének kulcsa a megfelelő influencerek kiválasztása volt, hiszen így lehetett hitelesen megvalósítani azt a célt, amit a dm ezzel a kampánnyal szeretett volna elérni.