Cases

Esettanulmányok

Biobalance márkabevezető kampány

A Bio Balance teljesen új márkaként robbant be az itthoni szépségápolási piacra 2023 nyarán. A márkabevezető kampány célja az volt, hogy minél több tudatos bőrápoló megismerje az új termékcsaládot.

Tradensea tartalomgyártás esettanulmány

A Trandensea csapata szeretett volna egy olyan edukatív sorozatot létrehozni, amely segítségül szolgál az új felhasználóknak elsajátítani a tudást, az aktív felhasználoknak pedig , hogy megismerjék milyen további lehetőségeik vannak a platformon.

Biotech USA TikTok tartalomgyártás esettanulmány

Nagy büszkeséggel tölti el csapatunkat, hogy számos véleményvezér tartalmainak menedzselése mellett a Star Network elnyerte a BioTechUSA TikTok oldalának statégiai és operatív kezelését is.

BioTech USA nemzetközi influencer kampány

Cél: A BioTechUSA márka terjeszkedésének és népszerűsítésének segítése a külföldi országokban, influencer kommunikáció bevonásával.

IGN Hungary Youtube csatorna

Esettanulmányunk során most az egyik legrégebbi partnerünk, az IGN Hungary YouTube csatornáján keresztül mutatjuk be a folyamatot.

dm Itt vagyok önmagam kampány 2022

A kampány jelmondata: “Itt vagyok önmagam”. A kampány egyben sorozat is, így külön öröm ügynökségeknek, hogy sorozatban harmadik éve működünk közre ennek elkészítésében.

NMHH figyelemfelkeltő kampány

Az internetes zaklatás és átverés témájának kiemelt fontosságának hangsúlyozását a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) is zászlójára tűzte, és ennek a kommunikációnak az egyik alappillére egy influencer projekt volt, hiszen ők közvetlenül és hitelesen meg tudják szólítani az érintett célcsoportot.

Sygnard influencer kampány

A luxusmárka felkereste a Star Network Influencer Ügynökséget annak érdekében, hogy kutasson fel olyan influencerket 4 régióban, akik hiteles képviselői lehetnek a brandnek.

OTP Simple reklámfilm menedzselés

A 4 reklámfilmre közel 180 ezer megtekintés érkezett a YouTube felületén keresztül, illetve a magyarországi Cinema City mozi hálózatban a filmek előtti reklám blokkokban is megjelentek a rövid reklámvideók, ezzel több százezres elérést biztosítva.

MTV EMA 2021 esettanulmány

A ViacomCBS a hazai népszerű és közönségkedvenc szereplők megjelenését és az általuk közölt az eseményt népszerűsítő tartalmak koordinálását és megszervezését a Star Network Influencer Ügynökségre bízta.