Bemutatás
2022 tavaszán érkezett meg a dm új applikációja, amely újabb mérföldkövet jelent a digitális szolgáltatások sorában: az új dm App minden vásárlói igényt kielégítő platform. 2022 őszétől az applikációban dmLIVE Shopping adásokkal is találkozhatnak a felhasználók, a drogéria szakértői legtöbbször influencerekkel kiegészülve élőben közvetítik a szépségápolással, táplálkozással és életmóddal kapcsolatos témákat.
A dmLIVE Shopping amellett, hogy hazánkban egy olyan forradalmian új marketing aktivitás, amely applikációban belüli élő vásárlási élményre és tudásátadásra épít, az influencer marketinget a középpontjába állítva vált egyedülállóan sikeressé.
Az influencer marketing mellett hirdetéskezeléssel és rendezvényszervezéssel is megbízták csapatunkat a remek együttműködésnek köszönhetően.
A dm Magyarországgal közös dmLIVE Shopping kampányunk a világ egyik legnagyobb influencer marketing versenyén a Global Influencer Marketing Awards 2024 döntőjébe jutott, és a 3. helyet szerezte meg a legjobb 8 kampány közül!