Teenick csatorna bevezető TikTok bevezető kampány
Esettanulmány
Kampány háttere
Teennick 2021 januárjában elindult csatorna, ami a Nickelodeon társcsatornája, elsősorban a 13–19 éves tinédzserek számára készült, és főleg a Nickelodeon által készített sorozatok és különlegességek, játékfilmek, valamint az eredetileg tizenéves és fiatal tinédzserek számára szervezett műsorokat, sorozatokat tartalmazza, úgy mint iCarly, A Thunderman család, Noob csapat, Frankie vagyok, Rocksuli, V, mint Viktória.
Magyarországon 2021 január 12.-én indult a csatorna, a bevezető kampány influencer részét a Star Network menedzselte. Az alap elképzelés az volt, hogy olyan kampányt valósítsunk meg, melyben a célcsoportot a lehető leghatékonyabban és számukra releváns tartalmakban és platformon szólítsuk meg, így eljuttatva az üzenetet.




Ötlet
Mindenképpen TikTokon szerettük volna a kampány döntő részét megvalósítani, mivel a platform célközönsége egyezik a csatornáéval, ezen felül igazán színes, trendeken alapuló tartalmak elkészítésére adott lehetőséget ez a felület. A TikTok tartalmakat két influencer esetében YouTube videókkal is kiegészítettük.
Igazán kreatív tartalmak születtek, melyek főleg a csatornán futó sorozatokra épített, volt, aki beöltözött a kedvenc sorozat szereplőjének és volt, aki a hideg téli estékre a Teennick elé invitálta melegedni a követőit.

Eredmények
TikTok-on a 4 videóval több, mint 180.000 megtekintése volt a videóknak.
@bona_bia Ki tudja ez melyik sorozatból van?😂 A most induló #TeenNick csatornán ezt is láthatjátok, én biztosan megnézek pár részt!😜 #reklám #újcsatorna ♬ eredeti hang - BÓNA BIA
@csecseattila #reklám Szerettétek a V, mint Viktóriát? ❤️ Régi és új kedvenceiteket most a TeenNick csatornán nézhetitek! #TeenNick #újcsatorna #foryou ♬ Elevator Music - Bohoman
@ladyszomjas TeenNick a láthatáron🤩Neked melyik a kedvenc tini sorozatod?✨ #icarly #victorious #thundermans #ladyszomjas #teennick #reklám ♬ original sound - LADYSZOMJAS🌊
@milanszender ib: @ladyszomjas ❤️ Készítsétek el ti is kedvenc TeenNick sorozatotokkal ezt a videót! 🤩 #reklám #teennick #foryou #thundermans ♬ eredeti hang - Milán Szender
Youtubeon több, mint 220.000 megtekintést ért el a két videó.
Különlegességek
Lady szomjas és Szender Milán is hasonlóan dolgozták fel a sorozatok stílusát TikTok videójukban, ezért Milán videójánál elindíttunk egy kihívást, hogy kövessék az ő és Lady szomjas példáját, ők is gyártsák le a saját verziójukat.
Igazán kreatív tartalmak születtek, melyek főleg a csatornán futó sorozatokra épített, volt, aki beöltözött a kedvenc sorozat szereplőjének és volt, aki a hideg téli estékre a Teennick elé invitálta melegedni a követőit.
További esettanulmányaink
MOL influencer kampány esettanulmány
A korábbi sikeres együttműködéseket követően a dm Magyarország a hivatalos TikTok csatornájuk tartalomgyártásával is megbízta ügynökségünket. A TikTok csatorna elindításával a fiatalabb vásárlókat szeretné a márka elsősorban elérni.
dm TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A korábbi sikeres együttműködéseket követően a dm Magyarország a hivatalos TikTok csatornájuk tartalomgyártásával is megbízta ügynökségünket. A TikTok csatorna elindításával a fiatalabb vásárlókat szeretné a márka elsősorban elérni.
Vinted márkabevezető kampány
Ügyfelünk márkabevezető kampány céljából kereste fel ügynökségünket, hiszen a magyar piacon 2022 augusztusától vált elérhetővé a Vinted app.
OTP Simple esettanulmány
A kampány célja a Simple autópálya-matrica vásárlások ösztönzése, a felhasználók terelés az appos vásárlás felé a fizikai helyszínek helyett.
dmLIVE Shopping
A dm Magyarországgal közös dmLIVE Shopping kampányunk a világ egyik legnagyobb influencer marketing versenyén a Global Influencer Marketing Awards 2024 döntőjébe jutott, és a 3. helyet szerezte meg a legjobb 8 kampány közül!
Nord VPN esettanulmány
Az influencer kampány célja az, hogy a NordVPN márkát és szogláltatásukat megismertessük a nézőkkel, továbbá az adott időszakra elérhető aktuális akciót promótáljuk.
Kardos Lovasiskola TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A Kardos Lovasiskola 2023 februárjában kezdte meg ügynökségünkkel az együttműködést egy próba időszakkal, Ennek kerertében az Aranykalászos Gazda képzésüket népszerűsítettük ahol jelentkezőket toboroztunk kifejezetten a TikTok felületén.
dm Beauty Workshop
Idén a dm Magyarország 30. születésnapját ünnepeltük, illetve újdonságként az applikációban futó dm Live adás forgatását is kiköltöztettük a helyszínre és az esemény alatt végig élőben közvetítettük a különböző szakmai beszélgetéseket.
BAHART Influencer kampány
A BAHART infleuncer kampány célja az volt, hogy megismertessük balatoni hajózás élményét, a BAHART szolgáltatásait, eseményeit, adott év aktivitásait.
Biobalance márkabevezető kampány
A Bio Balance teljesen új márkaként robbant be az itthoni szépségápolási piacra 2023 nyarán. A márkabevezető kampány célja az volt, hogy minél több tudatos bőrápoló megismerje az új termékcsaládot.