Számlázz.hu tartalomgyártás

Esettanulmány

Bemutatás

Az online számlázás minden kétséget kizáróan nem tartozik a legérdekesebb témakörök közé, ennek ellenére a Számlázz.hu-val közös YouTube kampányunkban sikerült a témát a felhasználók számára érdekes módon bemutatni. Az eredmények tükrében bátran kijelenthetjük, hogy ők is így vélekedtek! Lássuk hogyan jutottunk el az „uncsi téma” kezdőponttól a többtízezer megtekintőig.

Célok

  1. Új potenciális elérése
  2. Meglévő felhasználók felé márkaépítés

Megvalósítás

Az online számlázás önmagában nem túl izgalmas, de a vállalkozások akik használják a Számlázz.hu rendszerét, ők annál inkább! Az első sorozatban négy eltérő profillal rendelkező céget mutattunk be, interjúk segítségével. A nézők így megismerkedhettek mindannyiuk történetével és természetesen meséltek a Számlázz.hu-val való viszonyukról is, amelynek legfőbb üzeneteként a rendszer használatának egyszerűségét hangsúlyozták. Többnyire elhangzott az is, hogy „szeretem”, ami – ha nem egy számlázóprogramról lenne szó – igazi „love brand”-et sugallna.

A négy 2-3 perces interjúból készült egy-egy rövid, 30 másodperces hirdetés, amelyeket YouTube videós hirdetésekkel népszerűsítettünk a célcsoport körében. A kampány 2015 májusa és júliusa között zajlott, amelynek keretében átlagosan kéthetente kerültek ki az újabb interjú videók a Számlázz.hu YouTube csatornájára.  A YouTube kampány során mind az InStream (PreRoll), mind az InDisplay (keresési, ajánlóban megjelenő) hirdetéstípus alkalmazásra került az elérés maximalizálásnak céljából.
doc-szamlazz-logo

Eredmény

infografika-eredményekről

A YouTube-ra optimalizált videós hirdetések újabb remek érvvel szolgáltak arra nézve, hogy megéri a felületre optimalizálni koncepciónkat, hiszen a magas megtekintési arányok jelentősen csökkentik a megtekintési költségeket és a kampány összköltségét is. A jobb oldali infógrafikán láthatod az elért eredményeket melyek a piaci átlagot bőven felülmúlták:

További esettanulmányaink