Wargaming esettanulmány
A Kampány célja volt a Wargaming különböző játékaira felhívni a figyelmet illetve látogatók terelése a Wargaming oldalára
A Kampány célja volt a Wargaming különböző játékaira felhívni a figyelmet illetve látogatók terelése a Wargaming oldalára
2018-ban a Star Network új vizekre evezett, ugyanis csapatunk bővülésével a tartalomgyártási divíziónkat indítottuk el. Egy olyan projektbe kezdtünk bele, amellyel egy olyan önálló, hosszú távon életképes csatornát tudunk felépíteni
Hazánkban ismert Minecraft videóssal, zsDavval közösen álltunk elő azzal az ötlettel, hogy egy minőségi, Minecraft filmet készítsünk, amit egy közönségtalálkozó keretében moziban levetítünk a készítők követői számára.
Egy olyan YouTube csatornát szerettünk volna létrehozni, amely a meglévő, kritikákat készítő csatornák mellett egyedi tartalmakat képes nyújtani a nézők számára.
Budapest Főváros Önkormányzatával közösen 2018-ban indítottuk el a MineBudapest projektet, mely a városmarketing kampányok között egyedülállónak tekinthető.
A videósok közül többeknek megélhetést biztosít ez a populáris felület, YouTubernek lenni napjainkban már igenis komoly munkát, erő- és időbefektetést, kreativitást igénylő szakma, ezt elismerendő a Star Network idén először megrendezte a Videós Gálát.
Az online számlázás minden kétséget kizáróan nem tartozik a legérdekesebb témakörök közé, ennek ellenére a Számlázz.hu-val közös YouTube kampányunkban sikerült a témát a felhasználók számára érdekes módon bemutatni.