MTV EMA 2021
Esettanulmány
Bemutatás

2021-ben az a megtiszteltetés érte hazánkat, hogy habár az ezt megelőző évben csupán virtuálisan köszönthette az online nézőket, ezúttal közönség előtt rendezhette meg az MTV Europe Music Awards díjátadó gálát.
A show az egyik legnagyobb és legnevesebb díjátadóvá nőtte ki magát 1994-es indulása óta, így nem meglepő, hogy az országok szinte versengenek, hogy a következő évben ők adhassanak otthont a globális szintre kiterjedő eseménynek.
Budapesten, a Papp László Budapest Sportarénában megrendezett gálán számos világsztár jelent meg, illetve vett és adott át díjakat. Ugyanakkor a hazai sztár- és influencervilág nagy alakjai is tiszteletüket tették a rendezvényen.
Cél
A Budapesten megrendezett MTV EMA népszerűsítése és ismertetése a hazai nézőközönség számára, olyan véleményvezérek bevonásával, akik hiteles képviselői a zenei eseménynek.
Megvalósítás
A ViacomCBS a hazai népszerű és közönségkedvenc szereplők megjelenését és az általuk közölt az eseményt népszerűsítő tartalmak koordinálását és megszervezését a Star Network Influencer Ügynökségre bízta. Ügynökségünk a kampány kapcsán közel 60 influencer poszt/videó menedzselését végezte el mindössze két hét leforgása alatt, mely tartalmak a TikTok, Instagram és Facebook felületeken jelentek meg a kiválasztott tartalomgyártók által.
Eredmények
A kampány során több projektet valósítottunk meg, ugyanis nem csak a European Music Awards díjátadó gálát, de a rendezvényhez kapcsolódó többi nagyszabású eseményt is, mint például World Stage koncerteket, a Music Week keretein belül a vidéki koncertsorozatokat és a zenei gálához tartozó nyereményjátékot is népszerűsítették a felkért véleményvezérek. Illetve külön szenzáció, hogy az általunk felkért influencerek világsztárokkal vonulhattak fel a vörös szőnyegen. Az Instagram felületén közel 1 milliós elérést értek el összesen a megjelent tartalmak, míg TikTokon a tánc challenget bemutató két videó 340.000 nézőt produkált.

@bona_bia #reklám 🔊Teljesítsd a #emadance2021 challenget és legyen Tiéd 4 db MTV EMA belépőjegy! 🔊 Használd a videó hangját valamint az #emadance2021 ♬ Lej - Dzsúdló
További esettanulmányaink
Miller influencer kampány esettanulmány
A Miller márkával való együttműködésünk immár az 5. évébe lépett, hiszen 2020 óta folyamatosan közösen dolgozunk a márka ismertségének növelésén és eladásainak ösztönzésén. Az évek során sikerült egy stabil és hosszú távú influencer együttműködést kialakítani, amely hitelesen támogatja a Miller zenei kapcsolódásait.
MOL influencer kampány esettanulmány
A korábbi sikeres együttműködéseket követően a dm Magyarország a hivatalos TikTok csatornájuk tartalomgyártásával is megbízta ügynökségünket. A TikTok csatorna elindításával a fiatalabb vásárlókat szeretné a márka elsősorban elérni.
dm TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A korábbi sikeres együttműködéseket követően a dm Magyarország a hivatalos TikTok csatornájuk tartalomgyártásával is megbízta ügynökségünket. A TikTok csatorna elindításával a fiatalabb vásárlókat szeretné a márka elsősorban elérni.
Vinted márkabevezető kampány
Ügyfelünk márkabevezető kampány céljából kereste fel ügynökségünket, hiszen a magyar piacon 2022 augusztusától vált elérhetővé a Vinted app.
OTP Simple esettanulmány
A kampány célja a Simple autópálya-matrica vásárlások ösztönzése, a felhasználók terelés az appos vásárlás felé a fizikai helyszínek helyett.
dmLIVE Shopping
A dm Magyarországgal közös dmLIVE Shopping kampányunk a világ egyik legnagyobb influencer marketing versenyén a Global Influencer Marketing Awards 2024 döntőjébe jutott, és a 3. helyet szerezte meg a legjobb 8 kampány közül!
Nord VPN esettanulmány
Az influencer kampány célja az, hogy a NordVPN márkát és szogláltatásukat megismertessük a nézőkkel, továbbá az adott időszakra elérhető aktuális akciót promótáljuk.
Kardos Lovasiskola TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A Kardos Lovasiskola 2023 februárjában kezdte meg ügynökségünkkel az együttműködést egy próba időszakkal, Ennek kerertében az Aranykalászos Gazda képzésüket népszerűsítettük ahol jelentkezőket toboroztunk kifejezetten a TikTok felületén.
dm Beauty Workshop
Idén a dm Magyarország 30. születésnapját ünnepeltük, illetve újdonságként az applikációban futó dm Live adás forgatását is kiköltöztettük a helyszínre és az esemény alatt végig élőben közvetítettük a különböző szakmai beszélgetéseket.
BAHART Influencer kampány
A BAHART infleuncer kampány célja az volt, hogy megismertessük balatoni hajózás élményét, a BAHART szolgáltatásait, eseményeit, adott év aktivitásait.