Mol EVO Plus influencer kampány

Esettanulmány

Bemutatás

A MOL EVO Plus influencer kampány fő célja a MOL csúcskategóriás üzemanyagainak minőségi megítélésének erősítése és annak tudatosítása, hogy a MOL EVO Plus segíthet a motor teljesítményének javításában és az autó élettartamának növelésében. A kampány egy egyszerű, humoros narratívát alkalmazott: a modern autótechnológia komplexitása miatt sokan laikusnak érzik magukat, ahhoz, hogy tudják melyik üzemanyag lenne a legjobb az autójukba, de a MOL EVO Plus tankolásával okos döntést hozhatnak.

Platformok és influencerek

A kampány integráltan használta a YouTube, Instagram, Facebook és TikTok platformokat, hogy minél nagyobb elérést biztosítson a különböző célcsoportoknál. A tartalomstratégia két fő iránya:

  • Szakértő influencerek (autós szakértők) racionális, informatív szemléletet képviseltek, bemutatva az EVO Plus üzemanyag előnyeit.
  • Lifestyle influencerek (humor, sportolók, utazós, beauty) szórakoztató, humoros formában mutatták be a kampány üzenetét.

A kampányban 7 influencer vett részt, különböző követőszámú és tematikájú kategóriákban, biztosítva a széles elérést és a hitelességet egyaránt.

A könnyed, szórakoztató tartalmakért olyan influencerek is feleltek többek között, mint Miss Mood vagy Csingisz. A szakértői tartalmakat pedig Draskovics András és Ámon Olivér gyártották. 

Eredmények

A kampány sikerességét az alábbi mérőszámok vizsgálata támasztja alá:

  • Elérés: A tartalmak jelentős organikus elérése mellett boostolásra is kerültek, így összesen több, mint 3 millió elérést generáltak a tartalmak.
  • Engagement rate: A posztok és videók magas interakciós arányt mutattak, köszönhetően a humoros és informatív koncepcióknak. Közel 60 ezer like, komment érkezett a tartalmakra.
  • Megtekintések: A videós tartalmak kiemelkedő nézettséget értek el a TikTok és Instagram platformon, több mint 6 millióan látták a videókat.

Következtetés

A MOL EVO Plus influencer kampány sikeresen népszerűsítette a prémium üzemanyag kategóriát kreatív és hiteles tartalmakon keresztül. A szakértői és humoros megközelítés egyensúlya biztosította, hogy a célcsoportok széles spektrumát elérje, miközben az üzenet érthető és szórakoztató maradt.

@iambalazshorvath Reklám I Hozz te is okos döntést, és használj inkább MOL EVO Plus-t, nehogy úgy járj, mint én 😁 #mol #molmagyarorszag #hozdmegazokosdontest #evoplus ♬ eredeti hang - iambalazshorvath

További esettanulmányaink