Főoldal » Cases » Influencer » MOL influencer kampány esettanulmány
Mol EVO Plus influencer kampány
Esettanulmány
Bemutatás

A MOL EVO Plus influencer kampány fő célja a MOL csúcskategóriás üzemanyagainak minőségi megítélésének erősítése és annak tudatosítása, hogy a MOL EVO Plus segíthet a motor teljesítményének javításában és az autó élettartamának növelésében. A kampány egy egyszerű, humoros narratívát alkalmazott: a modern autótechnológia komplexitása miatt sokan laikusnak érzik magukat, ahhoz, hogy tudják melyik üzemanyag lenne a legjobb az autójukba, de a MOL EVO Plus tankolásával okos döntést hozhatnak.
Platformok és influencerek
A kampány integráltan használta a YouTube, Instagram, Facebook és TikTok platformokat, hogy minél nagyobb elérést biztosítson a különböző célcsoportoknál. A tartalomstratégia két fő iránya:
- Szakértő influencerek (autós szakértők) racionális, informatív szemléletet képviseltek, bemutatva az EVO Plus üzemanyag előnyeit.
- Lifestyle influencerek (humor, sportolók, utazós, beauty) szórakoztató, humoros formában mutatták be a kampány üzenetét.
A kampányban 7 influencer vett részt, különböző követőszámú és tematikájú kategóriákban, biztosítva a széles elérést és a hitelességet egyaránt.
A könnyed, szórakoztató tartalmakért olyan influencerek is feleltek többek között, mint Miss Mood vagy Csingisz. A szakértői tartalmakat pedig Draskovics András és Ámon Olivér gyártották.
Eredmények
A kampány sikerességét az alábbi mérőszámok vizsgálata támasztja alá:
- Elérés: A tartalmak jelentős organikus elérése mellett boostolásra is kerültek, így összesen több, mint 3 millió elérést generáltak a tartalmak.
- Engagement rate: A posztok és videók magas interakciós arányt mutattak, köszönhetően a humoros és informatív koncepcióknak. Közel 60 ezer like, komment érkezett a tartalmakra.
- Megtekintések: A videós tartalmak kiemelkedő nézettséget értek el a TikTok és Instagram platformon, több mint 6 millióan látták a videókat.
Következtetés
A MOL EVO Plus influencer kampány sikeresen népszerűsítette a prémium üzemanyag kategóriát kreatív és hiteles tartalmakon keresztül. A szakértői és humoros megközelítés egyensúlya biztosította, hogy a célcsoportok széles spektrumát elérje, miközben az üzenet érthető és szórakoztató maradt.
@iambalazshorvath Reklám I Hozz te is okos döntést, és használj inkább MOL EVO Plus-t, nehogy úgy járj, mint én 😁 #mol #molmagyarorszag #hozdmegazokosdontest #evoplus ♬ eredeti hang - iambalazshorvath




További esettanulmányaink
Warning: Undefined array key "arrows" in /data/7/3/73fff34e-ed38-4a80-86ee-157260e56f92/starnetwork.hu/sub/25/wp-content/themes/dt-the7/inc/mods/compatibility/elementor/widget-templates/arrows.php on line 565
Warning: Undefined array key "arrows_tablet" in /data/7/3/73fff34e-ed38-4a80-86ee-157260e56f92/starnetwork.hu/sub/25/wp-content/themes/dt-the7/inc/mods/compatibility/elementor/widget-templates/arrows.php on line 573
Warning: Undefined array key "arrows_mobile" in /data/7/3/73fff34e-ed38-4a80-86ee-157260e56f92/starnetwork.hu/sub/25/wp-content/themes/dt-the7/inc/mods/compatibility/elementor/widget-templates/arrows.php on line 581
Warning: Undefined array key "normal_arrow_bg_color" in /data/7/3/73fff34e-ed38-4a80-86ee-157260e56f92/starnetwork.hu/sub/25/wp-content/themes/dt-the7/inc/mods/compatibility/elementor/widget-templates/arrows.php on line 590
Warning: Undefined array key "hover_arrow_bg_color" in /data/7/3/73fff34e-ed38-4a80-86ee-157260e56f92/starnetwork.hu/sub/25/wp-content/themes/dt-the7/inc/mods/compatibility/elementor/widget-templates/arrows.php on line 590
Warning: Undefined array key "overlay_background_background" in /data/7/3/73fff34e-ed38-4a80-86ee-157260e56f92/starnetwork.hu/sub/25/wp-content/themes/dt-the7/inc/mods/compatibility/elementor/widgets/posts-carousel.php on line 295
Warning: Undefined array key "overlay_hover_background_background" in /data/7/3/73fff34e-ed38-4a80-86ee-157260e56f92/starnetwork.hu/sub/25/wp-content/themes/dt-the7/inc/mods/compatibility/elementor/widgets/posts-carousel.php on line 295
MOL influencer kampány esettanulmány
A korábbi sikeres együttműködéseket követően a dm Magyarország a hivatalos TikTok csatornájuk tartalomgyártásával is megbízta ügynökségünket. A TikTok csatorna elindításával a fiatalabb vásárlókat szeretné a márka elsősorban elérni.
dm TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A korábbi sikeres együttműködéseket követően a dm Magyarország a hivatalos TikTok csatornájuk tartalomgyártásával is megbízta ügynökségünket. A TikTok csatorna elindításával a fiatalabb vásárlókat szeretné a márka elsősorban elérni.
Vinted márkabevezető kampány
Ügyfelünk márkabevezető kampány céljából kereste fel ügynökségünket, hiszen a magyar piacon 2022 augusztusától vált elérhetővé a Vinted app.
OTP Simple esettanulmány
A kampány célja a Simple autópálya-matrica vásárlások ösztönzése, a felhasználók terelés az appos vásárlás felé a fizikai helyszínek helyett.
dmLIVE Shopping
A dm Magyarországgal közös dmLIVE Shopping kampányunk a világ egyik legnagyobb influencer marketing versenyén a Global Influencer Marketing Awards 2024 döntőjébe jutott, és a 3. helyet szerezte meg a legjobb 8 kampány közül!
Nord VPN esettanulmány
Az influencer kampány célja az, hogy a NordVPN márkát és szogláltatásukat megismertessük a nézőkkel, továbbá az adott időszakra elérhető aktuális akciót promótáljuk.
Kardos Lovasiskola TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A Kardos Lovasiskola 2023 februárjában kezdte meg ügynökségünkkel az együttműködést egy próba időszakkal, Ennek kerertében az Aranykalászos Gazda képzésüket népszerűsítettük ahol jelentkezőket toboroztunk kifejezetten a TikTok felületén.
dm Beauty Workshop
Idén a dm Magyarország 30. születésnapját ünnepeltük, illetve újdonságként az applikációban futó dm Live adás forgatását is kiköltöztettük a helyszínre és az esemény alatt végig élőben közvetítettük a különböző szakmai beszélgetéseket.
BAHART Influencer kampány
A BAHART infleuncer kampány célja az volt, hogy megismertessük balatoni hajózás élményét, a BAHART szolgáltatásait, eseményeit, adott év aktivitásait.
Biobalance márkabevezető kampány
A Bio Balance teljesen új márkaként robbant be az itthoni szépségápolási piacra 2023 nyarán. A márkabevezető kampány célja az volt, hogy minél több tudatos bőrápoló megismerje az új termékcsaládot.