MineBudapest
Esettanulmány
Bemutatás
A Minecraft a világ legnépszerűbb, legtöbbet játszott játéka, népszerűsége abban rejlik, hogy bármelyik korosztály megtalálta a számára izgalmas, érdekes oldalát. A gyerekek örömüket lelik a kincskeresésben, a harcban, míg az idősebb korosztály a komplex épületek elkészítésében, és a játékban való programozásban találja meg a kihívást. Ennek köszönhetően a játékról rengeteg online videós tartalom készül, amik óriási népszerűségnek örvendenek. Az audiovizuális tartalmak és a játék popularitása hozta el a MineCinema ötletét. Hazánkban ismert Minecraft videóssal, zsDavval közösen álltunk elő azzal az ötlettel, hogy egy minőségi, Minecraft filmet készítsünk, amit egy közönségtalálkozó keretében moziban levetítünk a készítők követői számára.
Az első MineCinema 2015 szeptemberében került megrendezésre a budapesti Lurdy Moziban, a következő években pedig ezzel együtt 8 MineCinema film készült, és összesen 15 darab rendezvény került megrendezésre. A rendezvényt elsősorban AB státuszú családok látogatják, és az egyetlen olyan esemény, ami alapvető tartalmában folyamatosan fejlődik. A rendezvény során a látogatók megtekinthetik moziban az aktuális Minecinema filmet, majd interaktív játékokban vehetnek részt a filmben szereplő videósokkal, végül pedig aláírást és közös fotót szerezhetnek kedvenceiktől. 2018-ban országjáró turnénk keretén belül számos vidéki városban is megrendezésre került már a MineCinema. Budapesten 3000 látogató érkezik 4 nap alatt, míg a többi helyszínen átlagosan 400 fő vesz rész, így egy-egy filmet közel 10 000 ember lát moziban.
Az esemény során levetített filmet zsDav és két társa írja, valamint rendezi, szereplői pedig hazánk legismertebb Minecraft videósai. Rendszeres résztvevők között van például IceBlueBird, Uborcraft, Jánosik Gergő, Sajt32 és Baluka. A szövegek rögzítése profi szinkronstúdióban valósul meg, és az animációt pedig fiatal, profi animátorok készítik el. A film mellett ráadásul további kreatív alkotásban részesülnek a résztvevők, ugyanis egyrészt egy animációs rövidfilmet is megtekinthetnek a film vetítése előtt, továbbá az aktuális filmhez kapcsolódó egyedi képregényben is olvashatnak kiegészítő történeteket a nézők.
A MineCinema neve mára garancia a remek szórakozáshoz, amely nemcsak a videósokat és a rendezvény látogatóinak számában nyilvánul meg, hanem az online elérésekben is. Közösségi média felületeink és YouTube csatornánk segítségével a budapesti esemény esetén Facebookon 450 ezer egyedi felhasználót, míg a vidéki helyszínek esetén 200 ezer ember érünk el, leginkább szülőket. Instagramon és YouTube-on a gyerekek között összesen 110 ezer felhasználó találkozik a rendezvénnyel.
További esettanulmányaink
Miller influencer kampány esettanulmány
A Miller márkával való együttműködésünk immár az 5. évébe lépett, hiszen 2020 óta folyamatosan közösen dolgozunk a márka ismertségének növelésén és eladásainak ösztönzésén. Az évek során sikerült egy stabil és hosszú távú influencer együttműködést kialakítani, amely hitelesen támogatja a Miller zenei kapcsolódásait.
MOL influencer kampány esettanulmány
A korábbi sikeres együttműködéseket követően a dm Magyarország a hivatalos TikTok csatornájuk tartalomgyártásával is megbízta ügynökségünket. A TikTok csatorna elindításával a fiatalabb vásárlókat szeretné a márka elsősorban elérni.
dm TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A korábbi sikeres együttműködéseket követően a dm Magyarország a hivatalos TikTok csatornájuk tartalomgyártásával is megbízta ügynökségünket. A TikTok csatorna elindításával a fiatalabb vásárlókat szeretné a márka elsősorban elérni.
Vinted márkabevezető kampány
Ügyfelünk márkabevezető kampány céljából kereste fel ügynökségünket, hiszen a magyar piacon 2022 augusztusától vált elérhetővé a Vinted app.
OTP Simple esettanulmány
A kampány célja a Simple autópálya-matrica vásárlások ösztönzése, a felhasználók terelés az appos vásárlás felé a fizikai helyszínek helyett.
dmLIVE Shopping
A dm Magyarországgal közös dmLIVE Shopping kampányunk a világ egyik legnagyobb influencer marketing versenyén a Global Influencer Marketing Awards 2024 döntőjébe jutott, és a 3. helyet szerezte meg a legjobb 8 kampány közül!
Nord VPN esettanulmány
Az influencer kampány célja az, hogy a NordVPN márkát és szogláltatásukat megismertessük a nézőkkel, továbbá az adott időszakra elérhető aktuális akciót promótáljuk.
Kardos Lovasiskola TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A Kardos Lovasiskola 2023 februárjában kezdte meg ügynökségünkkel az együttműködést egy próba időszakkal, Ennek kerertében az Aranykalászos Gazda képzésüket népszerűsítettük ahol jelentkezőket toboroztunk kifejezetten a TikTok felületén.
dm Beauty Workshop
Idén a dm Magyarország 30. születésnapját ünnepeltük, illetve újdonságként az applikációban futó dm Live adás forgatását is kiköltöztettük a helyszínre és az esemény alatt végig élőben közvetítettük a különböző szakmai beszélgetéseket.
BAHART Influencer kampány
A BAHART infleuncer kampány célja az volt, hogy megismertessük balatoni hajózás élményét, a BAHART szolgáltatásait, eseményeit, adott év aktivitásait.