Istyle TikTok Tartalomgyártás
Esettanulmány
Bemutatás
Az iStyle Magyarország egyetlen Apple prémium partner minősítésű viszonteladója. Cégünk kapott megbízást, hogy a márka hivatalos TikTok oldalát elindítsa, melynek célja az iStyle TikTok jelenlétének kialakítása és márkaismertségének növelése és az eladások öszönzése.




További esettanulmányaink
MOL influencer kampány esettanulmány
A korábbi sikeres együttműködéseket követően a dm Magyarország a hivatalos TikTok csatornájuk tartalomgyártásával is megbízta ügynökségünket. A TikTok csatorna elindításával a fiatalabb vásárlókat szeretné a márka elsősorban elérni.
dm TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A korábbi sikeres együttműködéseket követően a dm Magyarország a hivatalos TikTok csatornájuk tartalomgyártásával is megbízta ügynökségünket. A TikTok csatorna elindításával a fiatalabb vásárlókat szeretné a márka elsősorban elérni.
Vinted márkabevezető kampány
Ügyfelünk márkabevezető kampány céljából kereste fel ügynökségünket, hiszen a magyar piacon 2022 augusztusától vált elérhetővé a Vinted app.
OTP Simple esettanulmány
A kampány célja a Simple autópálya-matrica vásárlások ösztönzése, a felhasználók terelés az appos vásárlás felé a fizikai helyszínek helyett.
dmLIVE Shopping
A dm Magyarországgal közös dmLIVE Shopping kampányunk a világ egyik legnagyobb influencer marketing versenyén a Global Influencer Marketing Awards 2024 döntőjébe jutott, és a 3. helyet szerezte meg a legjobb 8 kampány közül!
Nord VPN esettanulmány
Az influencer kampány célja az, hogy a NordVPN márkát és szogláltatásukat megismertessük a nézőkkel, továbbá az adott időszakra elérhető aktuális akciót promótáljuk.
Kardos Lovasiskola TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A Kardos Lovasiskola 2023 februárjában kezdte meg ügynökségünkkel az együttműködést egy próba időszakkal, Ennek kerertében az Aranykalászos Gazda képzésüket népszerűsítettük ahol jelentkezőket toboroztunk kifejezetten a TikTok felületén.
dm Beauty Workshop
Idén a dm Magyarország 30. születésnapját ünnepeltük, illetve újdonságként az applikációban futó dm Live adás forgatását is kiköltöztettük a helyszínre és az esemény alatt végig élőben közvetítettük a különböző szakmai beszélgetéseket.
BAHART Influencer kampány
A BAHART infleuncer kampány célja az volt, hogy megismertessük balatoni hajózás élményét, a BAHART szolgáltatásait, eseményeit, adott év aktivitásait.
Biobalance márkabevezető kampány
A Bio Balance teljesen új márkaként robbant be az itthoni szépségápolási piacra 2023 nyarán. A márkabevezető kampány célja az volt, hogy minél több tudatos bőrápoló megismerje az új termékcsaládot.