iStyle TikTok Tartalomgyártás
Esettanulmány
Bemutatás
Az InfluenceAIR podcast hazánk első influencer marketinggel foglalkozó podcast műsora. Célunk, hogy egy szakmai podcast keretén belül bemutassuk a hazai influencer marketing piacát, szereplőit és ezáltal megismertessük közönségünkkel ezen szakterület lehetőségeit, kihívásait. Az első évadban sorra vettük az iparágat érintő legfrissebb híreket, újdonságokat és betekintést nyerhettünk az ország legismertebb tartalomgyártóinak munkájába. A beszélgetések alatt első kézből ismerhettük meg az influencer mögött álló vállalkozást és megtudhattuk hogyan vélekednek a munkájukat érintő kérdésekben.
Megvalósítás
Az első évadban 11 adást publikáltunk változatos és elismert vendégekkel akik más és más értékeket képviselnek a hazai influencer világban. Többek között Kajdi Csaba, Osváth Zsolt, Magyarósi Csaba vagy éppen a Pamkutya formáció egyik tagja, Osbáth Norbert voltak a vendégeink.

Eredmény
Az első évaddal közel 4 ezer követőre tettünk szert, videónkat több, mint 500 000-szer indították el, amely 137 000 megtekintett órát jelentett csatornánk esetében. Sikerült elérnünk, hogy egyik adásunkat követően az Apple platformján 1. helyezést értünk el a marketing tematikájú podcastek között.
A nagy sikerre való tekintettel az InfluenceAIR podcast 2022 szeptemberében megújulva tér vissza a 2. évadára.
További esettanulmányaink
MOL influencer kampány esettanulmány
A korábbi sikeres együttműködéseket követően a dm Magyarország a hivatalos TikTok csatornájuk tartalomgyártásával is megbízta ügynökségünket. A TikTok csatorna elindításával a fiatalabb vásárlókat szeretné a márka elsősorban elérni.
dm TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A korábbi sikeres együttműködéseket követően a dm Magyarország a hivatalos TikTok csatornájuk tartalomgyártásával is megbízta ügynökségünket. A TikTok csatorna elindításával a fiatalabb vásárlókat szeretné a márka elsősorban elérni.
Vinted márkabevezető kampány
Ügyfelünk márkabevezető kampány céljából kereste fel ügynökségünket, hiszen a magyar piacon 2022 augusztusától vált elérhetővé a Vinted app.
OTP Simple esettanulmány
A kampány célja a Simple autópálya-matrica vásárlások ösztönzése, a felhasználók terelés az appos vásárlás felé a fizikai helyszínek helyett.
dmLIVE Shopping
A dm Magyarországgal közös dmLIVE Shopping kampányunk a világ egyik legnagyobb influencer marketing versenyén a Global Influencer Marketing Awards 2024 döntőjébe jutott, és a 3. helyet szerezte meg a legjobb 8 kampány közül!
Nord VPN esettanulmány
Az influencer kampány célja az, hogy a NordVPN márkát és szogláltatásukat megismertessük a nézőkkel, továbbá az adott időszakra elérhető aktuális akciót promótáljuk.
Kardos Lovasiskola TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A Kardos Lovasiskola 2023 februárjában kezdte meg ügynökségünkkel az együttműködést egy próba időszakkal, Ennek kerertében az Aranykalászos Gazda képzésüket népszerűsítettük ahol jelentkezőket toboroztunk kifejezetten a TikTok felületén.
dm Beauty Workshop
Idén a dm Magyarország 30. születésnapját ünnepeltük, illetve újdonságként az applikációban futó dm Live adás forgatását is kiköltöztettük a helyszínre és az esemény alatt végig élőben közvetítettük a különböző szakmai beszélgetéseket.
BAHART Influencer kampány
A BAHART infleuncer kampány célja az volt, hogy megismertessük balatoni hajózás élményét, a BAHART szolgáltatásait, eseményeit, adott év aktivitásait.
Biobalance márkabevezető kampány
A Bio Balance teljesen új márkaként robbant be az itthoni szépségápolási piacra 2023 nyarán. A márkabevezető kampány célja az volt, hogy minél több tudatos bőrápoló megismerje az új termékcsaládot.