iStyle TikTok Tartalomgyártás

Esettanulmány

Bemutatás

Az InfluenceAIR podcast hazánk első influencer marketinggel foglalkozó podcast műsora. Célunk, hogy egy szakmai podcast keretén belül bemutassuk a hazai influencer marketing piacát, szereplőit és ezáltal megismertessük közönségünkkel ezen szakterület lehetőségeit, kihívásait. Az első évadban sorra vettük az iparágat érintő legfrissebb híreket, újdonságokat és betekintést nyerhettünk az ország legismertebb tartalomgyártóinak munkájába. A beszélgetések alatt első kézből ismerhettük meg az influencer mögött álló vállalkozást és megtudhattuk hogyan vélekednek a munkájukat érintő kérdésekben.

Megvalósítás

A szakmai podcastünk a Star Network saját gyártású produkciója, mind stúdióban, képi világban, hangilag és a podcasten dolgozó stáb is az SN szakembereiből áll. A videók vágásában továbbá a Prisma Visual Studio csapata segíti munkánkat. Az átlagosan 50-60 perces adások mellett rövid vágatokat is készítünk a Star Network Instagram, Facebook és TikTok oldalára. A műsor természetesen az összes streaming platformon is elérhető audio formátumban. A videós megvalósításnak köszönhetően a fő platformunk a YouTube felülete.
 

Az első évadban 11 adást publikáltunk változatos és elismert vendégekkel akik más és más értékeket képviselnek a hazai influencer világban. Többek között Kajdi Csaba, Osváth Zsolt, Magyarósi Csaba vagy éppen a Pamkutya formáció egyik tagja, Osbáth Norbert voltak a vendégeink.

influenceair-podcast-star-network

Eredmény

Az első évaddal közel 4 ezer követőre tettünk szert, videónkat több, mint 500 000-szer indították el, amely 137 000 megtekintett órát jelentett csatornánk esetében. Sikerült elérnünk, hogy egyik adásunkat követően az Apple platformján 1. helyezést értünk el a marketing tematikájú podcastek között.

A nagy sikerre való tekintettel az InfluenceAIR podcast 2022 szeptemberében megújulva tér vissza a 2. évadára.

További esettanulmányaink