IGN Hungary YouTube csatorna
Esettanulmány
Bemutatás
Ügynökségünk számos szolgáltatást nyújt tartalomgyártóknak és brandeknek egyaránt a social média megannyi felületén keresztül. Az egyik ilyen felület a YouTube, a világ legnagyobb videómegosztója, második legforgalmasabb keresője. Mára az online videófogyasztás lehagyta a lineáris televíziózást, így a márkáknak és videósoknak az online felületek felé fordult a figyelme. Cégünk közel egy évtizede felismerte a YouTube-ban rejlő lehetőségeket és egyre több YouTuber és márka bízza meg Ügynökségünket a saját csatornájuk kezelésével. A csatorna kezelése során kollégáink megalkotják a stratégiát, kialakítják az arculatot, ellátják tartalmi ötletekkel a tartalomgyártót. Három partnert különböztetünk meg a partner kezelések során: havidíjas partnerek, YouTuber partnerek és zenei partnerek.
Esettanulmányunk során most az egyik legrégebbi partnerünk, az IGN Hungary YouTube csatornáján keresztül mutatjuk be a folyamatot.
Megvalósítás
Az IGN Hungary 2017-ben kérte fel a Star Network-öt a YouTube csatornájuk kezelésére. Ekkor még éppen csak elindították csatornájukat, így a kezdetektől végigkísértük fejlődésüket.
A partnerkezelés mellett a cég munkatársai oktatásban is részesültek, amelynek köszönhetően ma már kiválóan használják a YouTube adta lehetőségeket, a csatorna fejlesztésében kiválóan alkalmazzák a tanultakat. Szakértő kollégáink havi szinten elemzik ki együtt az eredményeket, majd közösen határozzák meg az optimalizációs, fejlesztési lehetőségeket. Cégünk emellett egy több mint 30 ezer zeneszámból álló zenetárat biztosít az IGN számára.
Koncepciót tekintve viszonylag kevésbé szabadabb a tervezés, ugyanis a csatorna egy nemzetközi cégből gyökerezik, így a legtöbb tartalom témája adott. Ugyanakkor ügynökségünk állandóan nyomon követi, mely tartalmak, mely tematikák vonzanak nagyobb nézettséget, ezáltal pedig javaslatokat tesz a csatornának a jövőbeni tartalmak publikálásával kapcsolatban. A feltöltött videók többségének tárgya filmkritikák, trailerek, toplistás tartalmak.

Eredmény
Feliratkozókat tekintve az IGN Hungary YouTube csatornája már az együttműködés első éve alatt hatalmasat fejlődött. Ekkor ugyanis +237% növekedés mutatkozott, hiszen 35 ezer feliratkozóról 118 ezerre gyarapodott a követők száma. Jelenleg a csatorna már több, mint 246 ezer feliratkozóval büszkélkedhet. Nézési időt tekintve az előző évben 131 millió percet töltöttek el a nézők összesen a csatornán. 2021-ben az összesített megtekintések elérték a 31,4 milliós értéket, amely egyedülálló hazánkban.
Cégünk számára nagy büszkeség, hogy immáron 5 éve segítheti hazánk egyik legjobb márka YouTube csatornájának fejlődését.
További esettanulmányaink
MOL influencer kampány esettanulmány
A korábbi sikeres együttműködéseket követően a dm Magyarország a hivatalos TikTok csatornájuk tartalomgyártásával is megbízta ügynökségünket. A TikTok csatorna elindításával a fiatalabb vásárlókat szeretné a márka elsősorban elérni.
dm TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A korábbi sikeres együttműködéseket követően a dm Magyarország a hivatalos TikTok csatornájuk tartalomgyártásával is megbízta ügynökségünket. A TikTok csatorna elindításával a fiatalabb vásárlókat szeretné a márka elsősorban elérni.
Vinted márkabevezető kampány
Ügyfelünk márkabevezető kampány céljából kereste fel ügynökségünket, hiszen a magyar piacon 2022 augusztusától vált elérhetővé a Vinted app.
OTP Simple esettanulmány
A kampány célja a Simple autópálya-matrica vásárlások ösztönzése, a felhasználók terelés az appos vásárlás felé a fizikai helyszínek helyett.
dmLIVE Shopping
A dm Magyarországgal közös dmLIVE Shopping kampányunk a világ egyik legnagyobb influencer marketing versenyén a Global Influencer Marketing Awards 2024 döntőjébe jutott, és a 3. helyet szerezte meg a legjobb 8 kampány közül!
Nord VPN esettanulmány
Az influencer kampány célja az, hogy a NordVPN márkát és szogláltatásukat megismertessük a nézőkkel, továbbá az adott időszakra elérhető aktuális akciót promótáljuk.
Kardos Lovasiskola TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A Kardos Lovasiskola 2023 februárjában kezdte meg ügynökségünkkel az együttműködést egy próba időszakkal, Ennek kerertében az Aranykalászos Gazda képzésüket népszerűsítettük ahol jelentkezőket toboroztunk kifejezetten a TikTok felületén.
dm Beauty Workshop
Idén a dm Magyarország 30. születésnapját ünnepeltük, illetve újdonságként az applikációban futó dm Live adás forgatását is kiköltöztettük a helyszínre és az esemény alatt végig élőben közvetítettük a különböző szakmai beszélgetéseket.
BAHART Influencer kampány
A BAHART infleuncer kampány célja az volt, hogy megismertessük balatoni hajózás élményét, a BAHART szolgáltatásait, eseményeit, adott év aktivitásait.
Biobalance márkabevezető kampány
A Bio Balance teljesen új márkaként robbant be az itthoni szépségápolási piacra 2023 nyarán. A márkabevezető kampány célja az volt, hogy minél több tudatos bőrápoló megismerje az új termékcsaládot.