Játszuk Le Tartalomgyártás
Esettanulmány
Bemutatás
A filmekkel foglalkozó YouTube csatornák évek óta szerves részét képezi a piacnak, azonban ezen csatornák mindegyike YouTube influencerek vagy a média területéről érkezők által lettek indítva, és leginkább kritikai célzatúak. Ezért a 2017 óta végrehajtott többtucat közös influencer kampánnyal a hátunk mögött úgy döntöttünk a Forum Hungaryvel, hogy a filmes csatornák körét bővítve belefogunk a YouTube tartalomgyártásba is, így született meg a Filmkockák magazincsatorna.
Megvalósítás
Az ő szereplésükkel készített tartalmak mellett a Forum Hungary adta előnyöket is szerettük volna megmutatni a nézők számára, melyek elsősorban premier előtti vetítésekről, valamint vörösszőnyeges eseményekről szóló videókban nyilvánul meg. Olyan filmekhez kapcsolódnak aktivitások, mint például a Marvel Univerzum filmjei, az Alita vagy a Star Wars.
Eredmények
Összesen eddig 6 videós tartalom készült el 2 hónap alatt, ami után 20 ezres feliratkozó táborral büszkélkedhet a csatorna, átlagosan pedig 1200 körüli like számmal operálnak a videók, kommentek terén többszázas nagyságrendű aktivitásokat tapasztalunk. A Filmkockák tehát számok és visszajelzések terén is nemcsak új, hanem egyedi a filmeket feldolgozó csatornák között.

„Évek óta tapasztaljuk az új generációk médiafogyasztási szokásainak drasztikus változásait. Nem csak maga a tartalomhordozó, de a tartalomigény is teljesen más, mint akárcsak 5-10 éve. Ahhoz, hogy filmjeinkkel hatékonyan érjük el a mozibajárok sokaságát, fontos volt erős hídfőállást kiépítenünk többek között a YouTube-on. A filmekkel kapcsolatban a tartalompiacon tátongó magazinjellegű űr pedig egyértelművé tette az irányt számunkra. A FilmKockákat olyan infotainment csatornának szánjuk, mely szórakoztatva juttatja el a filmjeinkkel kapcsolatos híreket célcsoportjainkhoz. Ehhez remek partnert találtunk a Starnetwork személyében, mely csapattal már olyan sikeres YouTube aktivitásokat tudhatunk a hátunk mögött, mint például Nagy Beni és Dani Thor –tusája, vagy DoggyAndiék Ferdinánd szinkronvideója”
Farkas Sándor, ügyvezető, Forum Hungary
További esettanulmányaink
MOL influencer kampány esettanulmány
A korábbi sikeres együttműködéseket követően a dm Magyarország a hivatalos TikTok csatornájuk tartalomgyártásával is megbízta ügynökségünket. A TikTok csatorna elindításával a fiatalabb vásárlókat szeretné a márka elsősorban elérni.
dm TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A korábbi sikeres együttműködéseket követően a dm Magyarország a hivatalos TikTok csatornájuk tartalomgyártásával is megbízta ügynökségünket. A TikTok csatorna elindításával a fiatalabb vásárlókat szeretné a márka elsősorban elérni.
Vinted márkabevezető kampány
Ügyfelünk márkabevezető kampány céljából kereste fel ügynökségünket, hiszen a magyar piacon 2022 augusztusától vált elérhetővé a Vinted app.
OTP Simple esettanulmány
A kampány célja a Simple autópálya-matrica vásárlások ösztönzése, a felhasználók terelés az appos vásárlás felé a fizikai helyszínek helyett.
dmLIVE Shopping
A dm Magyarországgal közös dmLIVE Shopping kampányunk a világ egyik legnagyobb influencer marketing versenyén a Global Influencer Marketing Awards 2024 döntőjébe jutott, és a 3. helyet szerezte meg a legjobb 8 kampány közül!
Nord VPN esettanulmány
Az influencer kampány célja az, hogy a NordVPN márkát és szogláltatásukat megismertessük a nézőkkel, továbbá az adott időszakra elérhető aktuális akciót promótáljuk.
Kardos Lovasiskola TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A Kardos Lovasiskola 2023 februárjában kezdte meg ügynökségünkkel az együttműködést egy próba időszakkal, Ennek kerertében az Aranykalászos Gazda képzésüket népszerűsítettük ahol jelentkezőket toboroztunk kifejezetten a TikTok felületén.
dm Beauty Workshop
Idén a dm Magyarország 30. születésnapját ünnepeltük, illetve újdonságként az applikációban futó dm Live adás forgatását is kiköltöztettük a helyszínre és az esemény alatt végig élőben közvetítettük a különböző szakmai beszélgetéseket.
BAHART Influencer kampány
A BAHART infleuncer kampány célja az volt, hogy megismertessük balatoni hajózás élményét, a BAHART szolgáltatásait, eseményeit, adott év aktivitásait.
Biobalance márkabevezető kampány
A Bio Balance teljesen új márkaként robbant be az itthoni szépségápolási piacra 2023 nyarán. A márkabevezető kampány célja az volt, hogy minél több tudatos bőrápoló megismerje az új termékcsaládot.