Játszuk Le Tartalomgyártás

Esettanulmány

Bemutatás

A filmekkel foglalkozó YouTube csatornák évek óta szerves részét képezi a piacnak, azonban ezen csatornák mindegyike YouTube influencerek vagy a média területéről érkezők által lettek indítva, és leginkább kritikai célzatúak. Ezért a 2017 óta végrehajtott többtucat közös influencer kampánnyal a hátunk mögött úgy döntöttünk a Forum Hungaryvel, hogy a filmes csatornák körét bővítve belefogunk a YouTube tartalomgyártásba is, így született meg a Filmkockák magazincsatorna.

Megvalósítás

Egy olyan YouTube csatornát szerettünk volna létrehozni, amely a meglévő, kritikákat készítő csatornák mellett egyedi tartalmakat képes nyújtani a nézők számára. Ezért a csatorna elsősorban magazinos formátumokat alkalmaz, amelyben kedvcsináló humoros és/vagy informatív videók formájában felhívják a figyelmet a Forum Hungary saját filmjeire. A csatorna közönségének kiépítéséhez természetesen influencereket is bevontunk, a furcsa páros, Soulshine Andi és Zsozéatya segítségével különböző stílusú videókat tudunk elkészíteni. Andi szinkronszínészként a filmes világhoz hitelesen kötődik, míg Zsozé a humoros, egyedi stílusával az átlagos nézőket képes megszólítani nagyobb tömegekben.
 

Az ő szereplésükkel készített tartalmak mellett a Forum Hungary adta előnyöket is szerettük volna megmutatni a nézők számára, melyek elsősorban premier előtti vetítésekről, valamint vörösszőnyeges eseményekről szóló videókban nyilvánul meg. Olyan filmekhez kapcsolódnak aktivitások, mint például a Marvel Univerzum filmjei, az Alita vagy a Star Wars.

Eredmények

Összesen eddig 6 videós tartalom készült el 2 hónap alatt, ami után 20 ezres feliratkozó táborral büszkélkedhet a csatorna, átlagosan pedig 1200 körüli like számmal operálnak a videók, kommentek terén többszázas nagyságrendű aktivitásokat tapasztalunk. A Filmkockák tehát számok és visszajelzések terén is nemcsak új, hanem egyedi a filmeket feldolgozó csatornák között.

„Évek óta tapasztaljuk az új generációk médiafogyasztási szokásainak drasztikus változásait. Nem csak maga a tartalomhordozó, de a tartalomigény is teljesen más, mint akárcsak 5-10 éve. Ahhoz, hogy filmjeinkkel hatékonyan érjük el a mozibajárok sokaságát, fontos volt erős hídfőállást kiépítenünk többek között a YouTube-on. A filmekkel kapcsolatban a tartalompiacon tátongó magazinjellegű űr pedig egyértelművé tette az irányt számunkra. A FilmKockákat olyan infotainment csatornának szánjuk, mely szórakoztatva juttatja el a filmjeinkkel kapcsolatos híreket célcsoportjainkhoz. Ehhez remek partnert találtunk a Starnetwork személyében, mely csapattal már olyan sikeres YouTube aktivitásokat tudhatunk a hátunk mögött, mint például Nagy Beni és Dani Thor –tusája, vagy DoggyAndiék Ferdinánd szinkronvideója”

További esettanulmányaink