Biotech USA TikTok Tartalomgyártás

Esettanulmány

Bemutatás

Immár két éve dolgozik a Star Network a BioTechUSA influencer ügynökségeként. Nagy büszkeséggel tölti el csapatunkat, hogy számos véleményvezér tartalmainak menedzselése mellett a Star Network elnyerte a BioTechUSA TikTok oldalának statégiai és operatív kezelését is.

Stratégia alkotás

A projekt megvalósítása a stratégia kialakításával kezdődött. Alapos tervezés keretében határoztuk meg, hogy milyen típusú tartalmak illeszkednek a márkához, hogyan tudjuk hitelesen megjeleníteni a BioTechUSA arculatát a TikTok felületén. A megtervezett stratégia értelmében ezen a platformon a szórakoztató formátumú imidzsépítésre fókuszálunk, ahol a márka az aktuális TikTok trendeket követi és ülteti át azokat a fitness és az egészséges életmód világába.

Ennek szellemében történt a szereplők kiválasztása, akik a BioTechUSA ambassadorai, influencerei és szakértő-sportolói. Az ő személyiségüket figyelembe véve történik kéthetne a kreatív koncepciók tervezése, annak érdekében, hogy mindig a legfrissebb, legjobban pörgő trendek jegyében készüljenek a tartalmak. A humoros és edukációs videók mellett új tematikaként idén nyáron a gasztro tartalmak gyártását is elkezdtük.

 

Eredmények

A TikTok felületén eddig közel 180 ezer kedvelést értek el összesen a feltöltött videók. Az eddigi három legjobban teljesített videó összesen több, mint 2.5 milliós nézettséget gyűjtött már össze.

Az alábbiakban néhány, aktuális trendeket követő videót mutatunk meg, amelyek igen népszerűek lettek a BioTechUSA TikTok oldalán:

További esettanulmányaink