Biotech USA TikTok Tartalomgyártás
Esettanulmány
Bemutatás
Immár két éve dolgozik a Star Network a BioTechUSA influencer ügynökségeként. Nagy büszkeséggel tölti el csapatunkat, hogy számos véleményvezér tartalmainak menedzselése mellett a Star Network elnyerte a BioTechUSA TikTok oldalának statégiai és operatív kezelését is.
Stratégia alkotás
A projekt megvalósítása a stratégia kialakításával kezdődött. Alapos tervezés keretében határoztuk meg, hogy milyen típusú tartalmak illeszkednek a márkához, hogyan tudjuk hitelesen megjeleníteni a BioTechUSA arculatát a TikTok felületén. A megtervezett stratégia értelmében ezen a platformon a szórakoztató formátumú imidzsépítésre fókuszálunk, ahol a márka az aktuális TikTok trendeket követi és ülteti át azokat a fitness és az egészséges életmód világába.
Ennek szellemében történt a szereplők kiválasztása, akik a BioTechUSA ambassadorai, influencerei és szakértő-sportolói. Az ő személyiségüket figyelembe véve történik kéthetne a kreatív koncepciók tervezése, annak érdekében, hogy mindig a legfrissebb, legjobban pörgő trendek jegyében készüljenek a tartalmak. A humoros és edukációs videók mellett új tematikaként idén nyáron a gasztro tartalmak gyártását is elkezdtük.

Eredmények
A TikTok felületén eddig közel 180 ezer kedvelést értek el összesen a feltöltött videók. Az eddigi három legjobban teljesített videó összesen több, mint 2.5 milliós nézettséget gyűjtött már össze.
Az alábbiakban néhány, aktuális trendeket követő videót mutatunk meg, amelyek igen népszerűek lettek a BioTechUSA TikTok oldalán:
@biotechusa_official When your gym crush walks in 🤩#modelwalkchallenge #gymtok #biotechusa ♬ MOOSE - kemy
További esettanulmányaink
MOL influencer kampány esettanulmány
A korábbi sikeres együttműködéseket követően a dm Magyarország a hivatalos TikTok csatornájuk tartalomgyártásával is megbízta ügynökségünket. A TikTok csatorna elindításával a fiatalabb vásárlókat szeretné a márka elsősorban elérni.
dm TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A korábbi sikeres együttműködéseket követően a dm Magyarország a hivatalos TikTok csatornájuk tartalomgyártásával is megbízta ügynökségünket. A TikTok csatorna elindításával a fiatalabb vásárlókat szeretné a márka elsősorban elérni.
Vinted márkabevezető kampány
Ügyfelünk márkabevezető kampány céljából kereste fel ügynökségünket, hiszen a magyar piacon 2022 augusztusától vált elérhetővé a Vinted app.
OTP Simple esettanulmány
A kampány célja a Simple autópálya-matrica vásárlások ösztönzése, a felhasználók terelés az appos vásárlás felé a fizikai helyszínek helyett.
dmLIVE Shopping
A dm Magyarországgal közös dmLIVE Shopping kampányunk a világ egyik legnagyobb influencer marketing versenyén a Global Influencer Marketing Awards 2024 döntőjébe jutott, és a 3. helyet szerezte meg a legjobb 8 kampány közül!
Nord VPN esettanulmány
Az influencer kampány célja az, hogy a NordVPN márkát és szogláltatásukat megismertessük a nézőkkel, továbbá az adott időszakra elérhető aktuális akciót promótáljuk.
Kardos Lovasiskola TikTok tartalomgyártás esettanulmány
A Kardos Lovasiskola 2023 februárjában kezdte meg ügynökségünkkel az együttműködést egy próba időszakkal, Ennek kerertében az Aranykalászos Gazda képzésüket népszerűsítettük ahol jelentkezőket toboroztunk kifejezetten a TikTok felületén.
dm Beauty Workshop
Idén a dm Magyarország 30. születésnapját ünnepeltük, illetve újdonságként az applikációban futó dm Live adás forgatását is kiköltöztettük a helyszínre és az esemény alatt végig élőben közvetítettük a különböző szakmai beszélgetéseket.
BAHART Influencer kampány
A BAHART infleuncer kampány célja az volt, hogy megismertessük balatoni hajózás élményét, a BAHART szolgáltatásait, eseményeit, adott év aktivitásait.
Biobalance márkabevezető kampány
A Bio Balance teljesen új márkaként robbant be az itthoni szépségápolási piacra 2023 nyarán. A márkabevezető kampány célja az volt, hogy minél több tudatos bőrápoló megismerje az új termékcsaládot.