OTP Simple - reklámfilmek menedzselése
Esettanulmány
Bemutatás
A mai világban elengedhetetlenné vált az állandó telefonhasználat a Z generációtól kezdve az idősebb korcsoportokig egyaránt, hiszen ezek a készülékek már jóval többet nyújtanak a felhasználók számára, mint szimpla kommunikációs eszközök. A kávé mellett a mobil kézhezvételével kezdjük a reggelt és lefekvés előtt is biztosan rápillantunk még utoljára, hiszen bármikor érkezhet egy fontos értesítés a rengeteg applikáción keresztül.
Az OTP Simple alkalmazás éppen ezért egy új szolgáltatást tett elérhetővé a felhasználói számára, melyhez a készülő reklámfilmek menedzselésére a Star Network Influencer Ügynökséget kérte fel. Az új fejlesztésnek köszönhetően az alkalmazáson belül elérhetővé vált a Készülékbiztosítás, mely során gyorsan és egyszerűen lehet biztosítást kötni új vagy használt mobiltelefonra, képernyőtörés és lopás ellen is. Az együttműködésnek köszönhetően 2021 év végén megjelent 4 db reklámfilm Felméri Péter főszereplésével.
Cél
A reklámvideók célja az új szolgáltatás, fejlesztés megjelenésének megismertetésre a közönséggel, olyan élethelyzetek bemutatásával, amellyel azonosulni tud az aktuális néző.
Megvalósítás
4 videó, 4 váratlan, kellemetlen helyzet. A kampány során olyan reklámfilmeket forgattunk, amelyek a valós életben váratlan, ugyanakkor előforduló eseményeket mutatnak be a képernyőtörés és lopás vonatkozásában. Annak ellenére, hogy a történések egyáltalán nem pozitívan záródnak, mégis szerettünk volna olyan koncepciókat megalkotni, amelyek humoros hangulatot közvetítenek, így Felméri Péter szereplésével készültek el a videók.
Eredmények
A 4 reklámfilmre közel 180 ezer megtekintés érkezett a YouTube felületén keresztül, illetve a magyarországi Cinema City mozi hálózatban a filmek előtti reklám blokkokban is megjelentek a rövid reklámvideók, ezzel több százezres elérést biztosítva.