Az online biztonság a banki szektorban és az emberek magánéletében is egyre kiemeltebb szerepet kap. A bankszámláktól kezdve az online vásárlásokon át a bankkártyák használatáig számos alkalommal felmerül annak a kockázata, hogy adatainkat ellopják, így az ez ellen való lehető legjobb védelem mindannyiunk számára fontos.
Erre a témára hívja fel a figyelmet a K&H is évek óta, 2020-ban pedig új szintre léptek, ugyanis egy online webes játékot hoztak létre, amiben játékos formában, kvízkérdések segítségével tanulhatunk az adatvédelemről. Ennek a népszerűsítésére olyan kampányt valósítottunk meg a márkával közösen, melyben ismét sikerült bizonyítanunk, hogy influencer kampányok konverziós célokat is teljesíthetnek.
CÉL: A játékba regisztrálók számának növelése.
MEGVALÓSÍTÁS
Az együttműködés alapját a K&H által készített játék, valamint a köré épített nyereményjáték adta. A játék többek között olyan kérdésekre adott választ mint például mi az a zombigép és ransomware vagy hogy hogyan zajlik egy kártyaadat-lopás és mi a teendő zsarolóvírus esetén. A nyereményjáték keretében pedig a játékosok regisztrációért cserébe értékes ajándékokat kaphattak. A programot Magyarósi Csaba segítségével népszerűsítettük.
Csaba két videóban hívta fel a figyelmet a játékra, mindegyik esetben más formátumban. Az első esetben egy edukációs tartalmat készített, amiben összefoglalta a nézőknek, hogy mire kell figyelni ahhoz, hogy ne lopják el a pénzünket. Ehhez a tudásanyagot a K&H biztosította. A második videóban pedig egy mention elhelyezés valósult meg egy nagy nézettségű tartalmában, ahol mégegyszer felhívta a játékra és az első videóra a figyelmet.
EREDMÉNYEK
A tartalmak több, mint 120 ezres megtekintése ebben a témában jó eredménynek számít, azonban a kampány szempontjából izgalmasabb számokat a konverzió terén tapasztaltunk. Nagyságrendileg 60 ezer egyéni néző közül 800-an regisztráltak a játékba, vagyis 1,23%-os direkt konverziós rátát értünkel. Az alábbi grafikon pedig jól mutatja a két videó hatását a napi regisztrálók tekintetében.
Fontos kiemelnünk, hogy videóból érkező direkt konverziók mellett a customer lifetime value-t (felhasználói életút) is figyelembe kell venni, magas lehet a Csaba videói által segített konverziók, az indirekt forgalomterelés aránya is. Performansz kampányoknál magas azon emberek száma, akik nem akkor és arra a linkre kattintva válik felhasználóvá, hanem bizonyos idő után, egy másik útvonalon (pl. keresőbe direkt begépelve az oldal címét).
A starnetwork.hu oldalon ún. cookie-kat használunk szolgáltatásaink biztosításához. Rendben További információkat itt találsz: Adatkezelési tájékoztató
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are as essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.