A streaming szolgáltatások piaca hazánkban folyamatosan növekvő piac, amiben az HBO jár az élvonalban. A többezer tartalmat adó platformjukat már több alkalommal is népszerűsítettük influencerekkel, azonban 2019 decemberében menedzselt téli kampányuk kicsit másképp működött, viszont annál sikeresebb lett, nemcsak márkaépítés, hanem performance szempontból is.
Az HBO GO szolgáltatás népszerűsítése
Az HBO által hirdetett 7 napos ingyen próbaidőszak promótálása
A kampány középpontjában Magyarósi Csaba és Zsozé állt, mindketten más oldalról képviselték a kampányt, és a hozzájuk illő stílusban mutatták be a szolgáltatást. A szakértői, ajánlói szerepben Csaba szentelt egyik videójában egy szekciót a márkának. Ezzel szemben Zsozé a humor oldaláról fogta meg a témát, és egy teljes HBO Go bemutató videót készített el a saját stílusában. Az elkészült tartalmak alább találhatók.
Az elkészült videók mellett Zsozéval külön készült egy egyedi HBO aloldal is
Mivel Csaba egy olyan videóban mutatta be az oldalt, ahol aktuális témákról beszélt, így a videója nagy megtekintést ért el. Zsozé videója is elváráson felül teljesített, ugyanis a jó nézettség mellett pozitív fogadtatása volt a tartalmának. Végül de nem utolsósorban az HBO számára egy másik fontos szempontként jelent meg a performance célok elérése, illetve azok támogatása, ebben pedig szintén sikeres volt a kampány, hiszen közel 1700 kattintás érkezett a két videóból összesen, amely nagyjából 1%-os direkt CTR.
Fontos kiemelnünk, hogy önmagában a közvetlen kattintások számára és a CTR-re nem javasolt üzleti döntéseket alapozni, hiszen a customer lifetime value-t is figyelembe kell venni, és ehhez kapcsolódóan azt, hogy kampányoknál magas azon emberek száma, akik nem akkor és arra a linkre kattintva fog felhasználóvá konvertálódni, hanem bizonyos idő után és egy másik útvonalon (pl. keresőbe direkt begépelve az oldal címét).