A kampány központjában Tokár Tomi állt, aki 1 szakmabemutató videója mellett összefogta a teljes kampány többi videóját is, mindegyikben műsorvezetőként szerepelt, aki a többi influencert bevezette a szakmába. Rajta kívül az alábbi influencerek készítettek tartalmat:
Mindegyik influencer 1-1 videót készített a saját csatornájára, a videók október és december között kerültek ki. Ezekben a tartalmakban olyan szakmák kerültek bemutatásra mint például a csokoládémester, kaszkadőr, vízimentő, pék vagy a vadállatgondozás. Mindegyik tartalomban az adott influencer és Tokár Tomi végezte a munkát egy szakmabeli segítségével, így betekintést nyertek a munka szépségeibe és nehézségeibe egyaránt. Ezen kívül egy izgalmas nyereményjátékot is hirdetett mind a 8 videós, melyben a Profession.hu jóvoltából azok, akik a hírlevelükre feliratkoznak, akár egy autót is nyerhettek. A videókat pedig Instagram storyk egészítették ki.
Egyedi kampány, értékes tartalmak, rendkívül pozitív visszajelzések és érdeklődések mind a Profession, mind a szakmák iránt. Így foglalhatnánk össze az eredményeket, ugyanis mind a nézői, mind az influencerek visszajelzései azt mutatják, hogy egyedi és hasznos videókat láttak/gyártottak, amire büszkék lehetnek. Számokban is eredményesnek bizonyult, ugyanis a 8 videóra több mint 500 komment érkezett és 99%-os like arányt tapasztaltunk. Ráadásul megközelítettük a 800 ezres megtekintési számot, és ebből a 13-34 éves korosztály közel 80 százalékot tett ki.
Az egyik legsikeresebb pályakezdő kampányunk volt! Ennek a korosztálynak az elérésére a legjobb útnak a YouTuberekkel való együttműködést tartjuk, és a különböző profilú videósok által sokféle érdeklődésű fiatalt el tudtunk érni.Petz ZsófiaSocial media és influencer marketing munkatárs, Profession