A komoly téma és a komplex üzenetek átadása miatt elsődleges volt, hogy olyan partnereinket vonjuk be, akik az átlagosnál nagyobb tudással rendelkeznek erről a témáról, és hitelesek a nézőik körében. Így került be végül Maris, Magyar Barbi és Nagy Dani. Mindhárom influencer 1-1 videót készített a témával kapcsolatban, amiben a saját tapasztalataikról beszéltek, továbbá tanácsokat is adtak a nézők számára. Ezen kívül pedig az NMHH által létrehozott „Para” weboldalt is kommunikálták, ahol további segítséget kaphatnak az érintettek. Az együttműködés keretén belül nyereményjáték is megvalósult, amiben a nézők az influencer saját, kifejezetten erre a kampányra készített, egyedi telefontokjait nyerhették meg. A videók mellett 1-1 Instagram poszt került ki a tartalomgyártók oldalára.
Weboldal: http://nmhh.hu/para/
Sokszor találkozunk azzal a véleménnyel, hogy komoly témával nem lehet sok embert megszólítani, nem olyan érdekes a nézők számára. A tapasztalatunk összességében azt mutatja, hogy ezekkel a véleményekkel ellentétben igenis van igény ilyen videókra, és ezeknek a tartalmaknak a fogadtatása is ezt bizonyította. A számtalan pozitív, támogató komment mellett a több mint 150 ezer megtekintés számszerűen is tovább erősíti ezt.