A megtakarítási világnap alkalmára (október 31.) kérték fel Bánki Benit, hogy készítsen egy slamet, amiben a pénzügyi tudatosságról, spórolásról beszél. Ehhez kulcsszavakat biztosítottak számára, melyek mentén Beni egy remek szöveget állított össze. Beni nem csak influencer, hanem egy tehetséges slam poetry „bajnok” is, hiszen több versenyen is szép helyezést ért el: Helikon versenyen arany minősítés, 2015-ben Ki Mit Tube győztes, az Új Nemzedék központ regionális „Nekem Nem Mindegy” pályázatán 3. helyezés.
„Sportot űzök a spórolásból, tesin is bankjegyet szereztem.” „Sok kicsi sokra megy, a sok meg kocsira megy. Ha kocsit nem is, de számlát már vezethetek.”
Beni kreatív személyiségéhez tökéletesen alkalmazkodott a márka, sőt egy olyan ötletet sikerült közösen megvalósítani, amire a hazai piacon még nem volt példa. A célközönség számára érdekes tartalom született, szívesen nézték végig a felhasználók és a márka üzenete is eljutott hozzájuk. Az elkészült videó a CIB Bank hivatalos Facebook oldalára került fel, majd Beni a saját YouTube csatornájára is felöltötte és megosztotta Facebook oldalán, ennek köszönhetően még hatékonyabban ért el a célközönséghez.
A kampány sikeresen záródott, hiszen egy kreatív, szórakoztató és edukatív videó jött létre, ami a CIB Bank hivatalos Facebook oldalán több, mint 28 000-es megtekintést ért el, amihez további 6 000 generálódott Beni YouTube csatornájáról. A Facebook posztok és a YouTube videó alá is sok pozitív komment érkezett: