A kampány 5 héten keresztül zajlott, meglovagolva az év végi növekvő vásárlási forgalmat. Hetente 1 új spot volt látható a preroll YouTube hirdetések formájában, a videók az 576 KByte csatornájára is felkerültek. Továbbá a Star Network remarketing hirdetéseket is indított, amellyel azokat céloztuk meg, akik már találkoztak a korábbi videókkal, de nem hajtottak végre kívánt akciót.
A preroll kampány során kiemelkedő eredményeket sikerült elérni a videójátékokat kedvelő felhasználók körében, amely azért is jelentős fegyvertény, hiszen ők az egyik legelutasítóbb közösség a hirdetések kapcsán. A kampány során 0,81 Ft-ért sikerült elérnünk a célcsoport egy-egy tagját, ez pedig nagy volumen esetén jelentős különbség más médiumokkal szemben (pl. TV-nél 1-2 Ft az elérési költség)! A további elért eredményeket a jobb oldalon látható infografikában részleteztük!