A kampány központjában az ismert hazai influencer, Zsozé állt. Az együttműködés keretében a Rentingo szolgáltatását és a saját lakáskeresési tapasztalatait ötvözte egy videóba. A saját negatív élményeinek elmesélése után a Rentingo mint egy „bárcsak már akkor létezett volna” opció lett prezentálva, és ezzel együtt az oldal bizonyos szolgáltatásai is röviden bemutatásra kerültek.
Lehet-e márkaépítés mellett forgalomterelésre is használni az influencereket? A videó egyértelműen igennel válaszolt erre a kérdésre, ugyanis a több mint 100 ezres megtekintés mellett a látogatószám és a regisztrálók száma a videó megjelenítésének napján az átlag hatszorosára nőtt, és a következő napokban is a két és félszerese volt.
Összességében azt látjuk, hogy egy jó koncepcióval és egy olyan influencerrel, aki remekül tudja mozgósítani a követőit, ilyen kampányok is eredményesek tudnak lenni. Bízunk benne, hogy még hasonlókkal tudjuk gazdagítani az influencer marketing piacát.
Nekünk ez a típusú marketing eszköz sokkal jobban bejött, mint bármelyik más, korábban próbált, elképzelhető, hogy van ennél hatékonyabb is, de mi még nem találtunk a mi piaci szegmensünkben jobbat.Blum Péter Rentingo