A kampány koncepciója az volt, hogy négy egyedi karaktert, influencert kiválasztva négy különböző tematikában vlogolnak végig 2-2 napot Debrecen városában, amely két nap során a témájukkal kapcsolatos programokon vesznek részt. A tematikát az influencerhez választottuk, így natív módon tudták elkészíteni a várost népszerűsítő videóikat, mindenki a saját érdeklődési köre mentén fedezhette fel a várost. A programok kiterjedtek a meglátogatott épületekre, helyszínekre, meghirdetett rendezvényekre, közlekedési eszközökre, de még az étkezések helyszínére is. A négy influencer és a Nekik kiválasztott témakörök az alábbiak voltak:
A négy témának köszönhetően a célcsoport különböző érdeklődésű tagjai mind megtalálhatta a neki tetsző tartalmat. Újszerű történetmesélés eszközeivel, YouTube videók által, vlog szerűen mutatták be a várost a kiválasztott videósok a saját egyedi látószögükből. A YouTube videókon túl egyéb releváns közösségi platformot is alkalmaztunk: Instagram, Facebook.
A fókuszt a nyári időszakra helyeztük, ízelítő a programokból:
8 videó készült el, 13 Insta poszt és sok-sok Instagram story. A résztvevő videósok nem egy kampányként tekintettek az együttműködésre, egészen egyszerűn jól érezték magukat egy város felfedezése közben. A videók összesített megtekintése több, mint fél millió lett (550 000), a közösségi posztokra összesen 118 000 like érkezett. A helyi sajtóban is megjelentek cikkek a városba érkező videósokról, melyek további extra eléréseket generáltak.