A Pöttyös márkán a Szívecskés aktivitás kapcsán integráltuk először az influencerekkel való együttműködést a kampányba. Szabad kezet adtunk a téma feldolgozásában a vloggereknek, ami jó döntésnek bizonyult, mert nagyon sokszínű módon, ugyanakkor hitelesen nyúltak a témához. Érezhető volt, hogy ők maguk is kötődnek a márkához, így lelkesen és kreatívan adták át az üzenetet rajongóiknak.Princz AndreaMarketing Manager, Pöttyös
A kampány a Pöttyös Szívecskés Túró Rudin alapult. Az aktivitással évről-évre nem csak a szerelemre, hanem a szeretetre és az emberi kapcsolatok fontosságára szerették volna felhívni a figyelmet.
A résztvevő Túró Rudik csomagolásán a Valentin napot megelőző időszakban közel 50 féle különböző felirat jelent meg, amelyekből 14-et maguk a fogyasztók küldtek egy Facebook játék során.
A Rudikon szereplő üzeneteket a fogyasztók, illetve a kampányba bevont YouTuberek szívük szerinti címzetteknek adták át személyesen, közvetítették videóbejegyzéseik segítségével, posztolták Facebookon vagy küldtek róla fotót Instagramon, ezzel célba juttatva kedves üzenetüket. A kampány folytonosságát a YouTuberek körében pedig egy kihívás biztosította, hisz különböző nemű, korú, életvitelű, teljesen eltérő tematikában munkálkodó influencerek hívták ki egymást egy személyre szabott Pöttyös üzenettel videóik végén.
A kampány záráskor több, mint 1 millió elérést hozott. Legnépszerűbbnek a kiemelkedően pozitív visszacsatolásban részesülő, luckeY által készített, Pöttyös Túró Rudi-ajándékozós videó minősült, 124 ezer megtekintést generálva. A női nézők körében Csizmadia Gabi videója bizonyult a legnépszerűbbnek, 45 ezres megtekintéssel. A kampányban résztvevő videósok mellett további tartalomgyártók is készítettek videót vagy Instagram posztot, mely tovább erősítette az aktivitást.
Az elérni kívánt Y és Z generáció 36, illetve 24 százalékához jutott el a Pöttyös üzenete, nem volt olyan videós tartalom, mely mellett hozzászólás nélkül elmentek volna megtekintői. Egyértelműen kifejezték tetszésüket, megosztották személyes tapasztalataikat, megköszönték a videósnak a közös élményt, a kihívást. További információk az alábbi infógrafikán: