A Cartoon Network csatorna igazi multiplatform termék, amely nemcsak a televízió képernyőjén érhető el, de naponta frissülő weboldalon, applikációk, interaktív online tartalmak formájában, social media csatornákon. Ezért fontos számunkra, hogy a kampányok során is minél több felületen legyünk jelen, olyan ötletekkel, közvetítőkkel, amelyekkel a rajongók azonosulni tudnak. A Pindúr Pandúrokat promótáló Pindúr faktor kampány épp ilyen.Kiss Ágneskommunikációs munkatárs, Turner Broadcasting
A kampány alapjaként a Cartoon Network által készített egyedi Pindúr Pandúr avatar készítő weboldal és szupererő kérdőív szolgált. Az együttműködésbe három népszerű YouTubert vontunk be Doggyandi főszereplésével, Zsdav és IceBlueBird közreműködésével.
A kommunikáció során egy a rajzfilmet és az avatár készítő oldalt népszerűsítő jégkoris kihívás videót forgattunk az résztvevőkkel, amit egy Instagram és Facebook nyereményjátékkal egészítettünk ki. A kampány egyediségét az adta, hogy az online elérés mellett a Cartoon Network a résztvevő videósokkal a 2017. január 21-én megrendezett 600 fős közönségtalálkozójukon külön fizikai standdal, szpot vetítéssel és tartalomba épített Pindúr Pandúr avatár készítéssel is képviseltette magát a közönség nagy örömére.
Az online tartalmak mellett a rendezvényen való megjelenéssel egy igazán egyedi és eredményes kampányt sikerült megvalósítani a Cartoon Networkkel. A magas megtekintéseken túl egy nagyfokú interaktivitást, erősebb elköteleződést is eredményezett az együttműködés. A grafikonon a legfontosabb eredményeket foglaltuk össze, míg az oldal végén néhány kép található a rendezvényről és az Instagramon hirdetett nyereményjátékról.