Star Network - Influencer ügynökség és YouTube hálózat
+36 20 210 99 29
info@starnetwork.hu
1097 Budapest, Vaskapu utca 20.
Facebook
LinkedIn
YouTube
Instagram
EN
HU
  • Főoldal
  • Partnereink
  • Esettanulmányaink
  • Szponzoráció és hirdetés
  • YouTube statisztikák
  • Rendezvényeink
    • VideóSOKK
    • MineCinema
    • Videós Gála
  • Projektjeink
    • Játsszuk le!
    • Neten a Gyerekem
    • Városmarketing
  • Tartalmi oldalak
    • YouTube blog
    • Influencerkereső
  • Rólunk
    • Csapatunk
    • Kapcsolat

Esettanulmány – 576 KByte és Xbox One

2014 végén a hazai YouTube történetében egyedülálló videós kampányra került sor. A Microsoft és az 576 KByte közös kampánya a nemrég megjelent Xbox One és a konzolra kiadott játékok népszerűsítését célozta meg. A kampány egyedülállóságát az adja, hogy a reklám videók elkészítését híres hazai YouTuberekre bízták, akik szabad kezet kaptak a kivitelezés tekintetében. Hasonló kampányra Magyarországon még nem került sor és regionális szinten is említésre méltó.

Célok

  1. Márkaépítés a közösségi média adta lehetőségek kihasználásával
  2. 576 KByte csatornájának kiépítése és népszerűsítése
  3. A konzolok és videójátékok eladásának növelése

Megvalósítás

A kampány 5 héten keresztül zajlott, meglovagolva az év végi növekvő vásárlási forgalmat. Hetente 1 új spot volt látható a preroll YouTube hirdetések formájában, a videók az 576 KByte csatornájára is felkerültek. Továbbá a Star Network remarketing hirdetéseket is indított, amellyel azokat céloztuk meg, akik már találkoztak a korábbi videókkal, de nem hajtottak végre kívánt akciót.

A kampány egyediségét az adja, hogy a videók elkészítése a kreatív koncepciótól kezdve egészen a kivitelezésig 100 százalékban 3 híres hazai gamer és YouTube csatorna munkája volt:
  • Gergely Viktor: Pingvinharcos csatorna – https://www.youtube.com/user/pingvinharcos
  • Kiss Imre: GameDay Iroda – https://www.youtube.com/user/GameDayIroda
  • Szirmai Gergely: Hollywood News Agency (továbbá GameDay Iroda) – https://www.youtube.com/user/HollywoodNewsAgency

Eredmények

A preroll kampány során kiemelkedő eredményeket sikerült elérni a videójátékokat kedvelő felhasználók körében, amely azért is jelentős fegyvertény, hiszen ők az egyik legelutasítóbb közösség a hirdetések kapcsán. A kampány során 0,81 Ft-ért sikerült elérnünk a célcsoport egy-egy tagját, ez pedig nagy volumen esetén jelentős különbség más médiumokkal szemben (pl. TV-nél 1-2 Ft az elérési költség)! A további elért eredményeket a jobb oldalon látható infografikában részleteztük!

576 KByte infografika
További esettanulmányok megtekintése

  • Főoldal
  • Partnereink
  • Esettanulmányok
  • Szponzoráció és hirdetés
  • YouTube statisztikák
  • Rendezvényeink
  • Projektjeink
  • Tartalmi oldalak
  • Kapcsolat
Star Network MCN Kft. © 2013-2018
A starnetwork.hu oldalon ún. cookie-kat használunk szolgáltatásaink biztosításához.Rendben Részletes leírás