Star Network - Influencer ügynökség és YouTube hálózat
+36 20 210 99 29
info@starnetwork.hu
1097 Budapest, Vaskapu utca 20.
Facebook
LinkedIn
YouTube
Instagram
EN
HU
  • Influencerek
  • Brandeknek
    • Szponzoráció
    • Esettanulmányok
    • Hirdetéskezelés-felületmenedzsment
    • Rendezvény támogatás
    • Tartalom- és reklámgyártás
    • Ügynökségi szolgáltatás
  • Zenészeknek
  • TikTok
    • TikTok oktatások és tanácsadás
    • TikTok Hirdetések
    • TikTok Tartalomstratégia és tartalomgyártás
  • Csapatunk
  • Állás
  • Stúdió bérlés
  • Rendezvényeink
  • Influencer statisztikák
    • YouTube toplisták
    • TikTok toplista
    • Instagram toplista
  • Kapcsolat

Esettanulmány – Játéknet

Esettanulmányunk abból a célból született, hogy bemutassa a JátékNet.hu példáján keresztül a YouTube felületének üzleti célú felhasználási alternatíváit és rámutasson az ebből realizálható haszonra mind márkaépítési, mind konkrét megterülési alapon.
Játéknet bemutató

Célok

  1. YouTube csatorna kiépítése és stratégia alkotás
  2. Márkaépítés a YouTube csatorna adta lehetőségek által
  3. Eladások növelése

Megvalósítás

A csatorna létrehozás és stratégiakialakítás során a Játéknet a Star Network-kel közösen a márka csatornájára 65 videót töltöttek fel, amelyek a csatornával együtt SEO szempontból optimalizálásra kerültek, vagyis a kulcsszavak, címek és leírások felvitele megtörtént.

A csatorna elsődleges célja a konverziók vagyis eladások növelése, így a videók elsősorban forgalomterelő funkciót töltenek be. Ezek a videók a webáruház oldalára irányítják a nézőt, így a videókban egyrészt weboldalra mutató linkek lettek elhelyezve, amely Call-to-Action funkciót töltöttek be, továbbá a videók az adott termékek oldalára is felkerültek. Hozzá kell tenni, hogy a 65 videó mindegyike gyártók által reklámozott termékről szóltak, így keresettebb termékekről van szó.

Eredmények

A JátékNet.hu csatornájának professzionális módon való menedzselése 2012 szeptemberében kezdődött meg egy részletes elméleti oktatást követően, így jelen esettanulmányban az első 4 hónap eredményei láthatók:

  • A nézettségi számokat elemezve több mint 220 000 hazai videó megtekintést regisztrált a YouTube
  • A megtekintők 75%-a idősebb volt, mint 25 év, amely azt mutatja, hogy nem csak a fiatalokat lehet hatékonyan elérni a YouTube felületén.
  • 55%-ot tett ki a beágyazott webhelyekről történő lejátszás, amely azt mutatja, hogy nagyon fontos elhelyezni videós tartalmakat is termékoldalakon
  • 34%-al nagyobb átlagos kosárértéket kaptunk
  • 4 hónap alatt 267 000 forint forgalmat generált 17 tranzakciónak köszönhetően
Játéknet infógrafika
További esettanulmányok megtekintése

  • Főoldal
  • Influencerek
  • Brandeknek
  • TikTok Tartalomstratégia és tartalomgyártás
  • Esettanulmányok
  • Influencer Statisztikák
  • Rendezvényeink
  • Kapcsolat
  • Adatkezelési tájékoztató
Creator Marketing Kft. © 2022
A starnetwork.hu oldalon ún. cookie-kat használunk szolgáltatásaink biztosításához. Rendben További információkat itt találsz: Adatkezelési tájékoztató
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are as essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
SAVE & ACCEPT