A csatorna létrehozás és stratégiakialakítás során a Játéknet a Star Network-kel közösen a márka csatornájára 65 videót töltöttek fel, amelyek a csatornával együtt SEO szempontból optimalizálásra kerültek, vagyis a kulcsszavak, címek és leírások felvitele megtörtént.
A csatorna elsődleges célja a konverziók vagyis eladások növelése, így a videók elsősorban forgalomterelő funkciót töltenek be. Ezek a videók a webáruház oldalára irányítják a nézőt, így a videókban egyrészt weboldalra mutató linkek lettek elhelyezve, amely Call-to-Action funkciót töltöttek be, továbbá a videók az adott termékek oldalára is felkerültek. Hozzá kell tenni, hogy a 65 videó mindegyike gyártók által reklámozott termékről szóltak, így keresettebb termékekről van szó.
A JátékNet.hu csatornájának professzionális módon való menedzselése 2012 szeptemberében kezdődött meg egy részletes elméleti oktatást követően, így jelen esettanulmányban az első 4 hónap eredményei láthatók: